AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Kjøpte en kjole fra wish for ca 3 uker siden. Har ikke fått noe kvittering eller mail fra selger om ordren min. Ser i nettbanken at beløpet er blitt trukket, men ikke noe mer info enn det. Når jeg går inn på ordre historikken på min wish konto står ikke kjöpet mitt der.. Har kun ordrenummeret, finner ikke igjen navn på selger iom det ikke kommer frem i historikken.. Noen som har opplevd lignende? I såfall hvordan gå frem? Jeg vet at det kan være mye svindel og slikt på slike ymse sider. Har bestilt fra wish en gang tidligere å da gikk det helt problemfritt kunne spore pakken min og alt. Anonymkode: 6963e...bad
Krakilsk Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Jeg har opplevd noe liknende, og valgte å sette det på tabbekvota. Man har vel ikke noen særlig rettigheter når man handler derfra, i tillegg til at kvaliteten er så varierende at det må kunne anses som en form for gambling. Jeg har følt meg enda mer lurt av enkelte plagg jeg faktisk har fått levert derfra, foråsidetsånn. (Beklager at jeg ikke er til hjelp) 1
Miss-Grey Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 (endret) Ville aldri ha betalt med vanlig nettbank hos Wish! Bruk PayPal, så er du forsikret. Jeg har fått igjen penger fra PayPal for en vare jeg bestilte fra EBay som uteble. Vedkommende solgte masse kvalitetsprodukter til «spottpris», og slettet kontoen sin etterpå. Jeg burde kanskje ha blitt mistenksom over den lave prisen, men selgeren hadde gode anmeldelser fra før. PayPal refunderte meg penger dagen etter at jeg meldte fra om problemet. Fikk ingen spørsmål, bare en hyggelig e-post om at de refunderte meg og tok saken mot svindleren videre, slik at jeg ikke trengte å tenke noe mer på saken. Ellers er ikke 3 uker så lang leveringstid med tanke på Korona-situasjonen, men det er rart at du ikke har fått noen bestillingsbekreftelse! Endret 3. juni 2020 av Miss-Grey 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #4 Skrevet 4. juni 2020 Du har nok brukt visa eller mastercard. Nå kan det fort ta 2-3måneder før ting kommer fra Kina pga. Corona. Men har du ikke fått det om 4mnd. Ta kontakt med de du har fått visakortet/mastercard i fra. Da får du tilbake pengene dine. Du er forsikret med det. Anonymkode: 4f9df...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå