AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Del Skrevet 3. juni 2020 Hvor har dere funnet elskerene deres hende? Er det i familien,bekjentskap,her inne på KG,kollega? Hvordan møtes deres og hvem av dere tok kontakt? Er du eller elskeren gift,singel? Anonymkode: b6ec6...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Del Skrevet 3. juni 2020 Bor i samme by, møtte begge gjennom Facebook. Var ikke snakk om å skulle bli elskere eller noe, det ble bare sånn etterhvert. Anonymkode: 75733...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Del Skrevet 3. juni 2020 Min er en kollega. Hadde et godt øye til han i ca 7 mnd. før han skjønte det og det ble noe mer mellom oss. Langvarige samboerforhold på begge to. Anonymkode: 2f0ec...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Del Skrevet 3. juni 2020 Husker jeg plutselig ble kontakta av en fyr så ble han elskeren min. Digg 😅 Anonymkode: 49c21...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Del Skrevet 3. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min er en kollega. Hadde et godt øye til han i ca 7 mnd. før han skjønte det og det ble noe mer mellom oss. Langvarige samboerforhold på begge to. Anonymkode: 2f0ec...f77 Hvordan har det gått? Anonymkode: b6ec6...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #6 Del Skrevet 3. juni 2020 Gifte kollegaer som «ikke klarte» å holde hendene fra hverandre etter ett års tid. Anonymkode: 9d385...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 3. juni 2020 #7 Del Skrevet 3. juni 2020 På WoW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #8 Del Skrevet 3. juni 2020 1 minutt siden, Nøste~ skrev: På WoW Hva er det? Anonymkode: b6ec6...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #9 Del Skrevet 3. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: b6ec6...4ab Et online dataspill Anonymkode: 6d94f...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #10 Del Skrevet 3. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et online dataspill Anonymkode: 6d94f...83a Ok Anonymkode: b6ec6...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #11 Del Skrevet 3. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan har det gått? Anonymkode: b6ec6...4ab Det har bare vart noen uker foreløpig, men har allerede vært en berg og dalbane uten like. Er sinnsykt lykkelig, men redd for å få sterke følelser. Aner ikke hvor det vil ende så spør igjen om noen måneder;) Anonymkode: 2f0ec...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #12 Del Skrevet 3. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Gifte kollegaer som «ikke klarte» å holde hendene fra hverandre etter ett års tid. Anonymkode: 9d385...01d Samme her. Hvor lenge har det vart for dere? Har det blitt følelser? For oss har det foreløpig vart kort og jeg merker jeg er redd for å få følelser for han når vi blander jobb, sex og vennskap. Anonymkode: 2f0ec...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #13 Del Skrevet 3. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Hvor lenge har det vart for dere? Har det blitt følelser? For oss har det foreløpig vart kort og jeg merker jeg er redd for å få følelser for han når vi blander jobb, sex og vennskap. Anonymkode: 2f0ec...f77 Har vært litt av og på i ett par år. Begge har følelser, men ingen av oss ønsker å bryte opp hjemme akkurat nå. Anonymkode: 9d385...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #14 Del Skrevet 3. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært litt av og på i ett par år. Begge har følelser, men ingen av oss ønsker å bryte opp hjemme akkurat nå. Anonymkode: 9d385...01d Det er godt å høre at det går ann å få det til å funke allikevel. Jeg gleder meg litt til de sykeste sommerfuglene har lagt seg og jeg kommer litt tilbake til hverdagen igjen. Anonymkode: 2f0ec...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frietøyler Skrevet 3. juni 2020 #15 Del Skrevet 3. juni 2020 Enkelt; Internett er Gud (der finner jeg dem). Jeg er gift og han vet om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå