Gå til innhold

Er det egentlig noen menn som synes at lange falske negler er finere enn naturlige negler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Negler er jo i seg selv grobunn for bakterier. Når man i tillegg limer falske negler oppå disse så blir det bare enda mer bakterier. Det skal ikke mange timene til etter man har satt på negler at det ligger tjukt med bakterier og møkk under neglene. Jeg tenker bare "æsj" hver gang jeg ser noen med lange fake negler. Synes menn dette er pent, når man kan ha fine naturlige negler? 

Anonymkode: 76bfd...7d0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og synes det er ekkelt🙄

Anonymkode: ec604...fbe

• Liker 6
Skrevet

Menn bryr seg ikke, det er helheten som teller.  Noen vil sikkert slite med at en dame har 10 cm lange negler men generelt er de "never mind". 

Gjest Boron
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker bare "æsj" hver gang jeg ser noen med lange fake negler. Synes menn dette er pent, når man kan ha fine naturlige negler? 

Anonymkode: 76bfd...7d0

Negler er ikke akkurat det første jeg bryr meg om, men kan ikke akkurat si at lange fake negler er særlig pent. Men så er jeg en av disse som liker at alt er naturlig. Foretrekker heller ihjelspiste negler på en kvinne enn denne plastikken, hvis jeg får velge liksom. 

Så svaret mitt blir: nei, det er ikke pent. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes lange falske negler er dritsexy.

Anonymkode: 68a2a...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...