AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Hei! Jeg har opprinnelig brunt hår, men har stripet det de siste 5årene. Det har resultert i at lengdene nå ser litt grå/hvite ut (sikkert pga bruk av lillashampo), og vasker meg litt ut. Er det noen hårfarge eller gloss det går an å ta i håret som på en måte frisker opp stripene jeg har? Som gir det litt mer liv og glans? Uten at det mørke blir påvirket? Skal stripe det igjen nå, denne gang med hette. Er det best å ha håret i skillen man vanligvis bruker eller er det bedre å ta håret bakover og så ta på hetten? Tusen takk for eventuelle tips som kommer, skjønner det er mange flinke kvinner her inne Anonymkode: c89fd...b55
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til 💇 frisør Anonymkode: c147f...132 Takk, det hjalp veldig 😂 Anonymkode: c89fd...b55 1
Blingblingtahei Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Skal du stripe hjemme med hette så legger du skillen slik du vanligvis har den før du tar hetta stramt på. Og det finnes semi permanente farger som ikke burde ta farge på det brune håret men tilføre litt farge og glans til stripene, som denne her https://www.vita.no/harpleie/harfarge/glansvask/schwarzkopf-hair-color-tone-supreme-94-beigeblnd. Noen steder finner du casting cream gloss fra loreal som også er helt lys, jeg liker den best, men er få steder jeg finner den som er helt lys.. Fant den forresten på blivakker https://www.blivakker.no/product/3130483?gclid=Cj0KCQjwlN32BRCCARIsADZ-J4uk4ltgf-ptWFDtogCZli0aGrlw7-xj6o5EWA_uWjCOnYZB3IYpZ28aAhV1EALw_wcB.
by Bente Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 14.02, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har opprinnelig brunt hår, men har stripet det de siste 5årene. Det har resultert i at lengdene nå ser litt grå/hvite ut (sikkert pga bruk av lillashampo), og vasker meg litt ut. Er det noen hårfarge eller gloss det går an å ta i håret som på en måte frisker opp stripene jeg har? Som gir det litt mer liv og glans? Uten at det mørke blir påvirket? Skal stripe det igjen nå, denne gang med hette. Er det best å ha håret i skillen man vanligvis bruker eller er det bedre å ta håret bakover og så ta på hetten? Tusen takk for eventuelle tips som kommer, skjønner det er mange flinke kvinner her inne Anonymkode: c89fd...b55 Frisør🌼 På min Facebook side: by Bente, har jeg lagt ut en film hvordan du tar på hetta når du skal stripe og har også en film der jeg viser hvordan friske opp lyse striper igjen😊 Nå driver jeg å tester ut hårfarger til hjemmebruk, det er veldig få lyse nyanser jeg har funnet som ikke har noen som helst opplysning😏 Så min erfaring er at fargebalsam ofte blir det beste alternativet😉 Color gloss Casting lysner 1 tonehøyde utifra min research og testing😉 Denne filmen fra kanalen min vil nok hjelpe deg litt på veien🥰 Masse lykke til🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå