AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Noen som har opplevd å teste positivt VELDIG sent? Da tenker jeg vært flere uker på vei og testet ofte men ikke fått positivt før sent? Tusentakk på forhånd❤️ Hilsen en utålmodig tester og håper Anonymkode: bf3a5...dae
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Lurer på det samme 😂 Anonymkode: 66986...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Jeg kjenner noen som testet positivt "sent" men hun har veldig uregelmessig syklus og det viste seg at hun var flere uker kortere på vei enn menstermin skulle tilsi, altså hadde eggløsning sent. Kan det være tilfelle for deg? Å ikke teste positivt før man faktisk er mange uker på vei vil jeg tro er sjeldent, rett og slett fordi graviditetstester vil gi positivt resultat for over 99% av gravide kvinner dagen etter forventet mens. Og hcg dobler seg ca annenhver dag i starten i et levedyktig svangerskap. Det fins visstnok kvinner med ekstremt effektive nyrer som knapt skiller ut hcg i urinen, og det er selvfølgelig mulig at du er en av dem. I så fall er det enkelt å sjekke med en blodprøve hos legen. Men sånn sannsynlighetsmessig vil jeg tro du enten hadde eggløsning senere enn du tror, eller ikke er gravid men syklusen klusser. Anonymkode: 95988...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå