Gå til innhold

Usikker på om jeg vil dra på Landstreffet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle vennene mine har kjøpt billetter til landstreffet 2021 i Stavanger, og jeg føler meg veldig splittet om jeg skal eller ikke skal dra..

Hadde opprinnelig ikke tenkt en tanke på LS før nå siden jeg hadde ikke tenkt å gjøre noe stort ut av russetiden min. Jeg tviler ikke på at LS ville vært gøy, men føler ikke jeg har nok interesse i LS til å bruke så mye penger på det. Selveste opplegget (musikken, mengden med folk, campe i telt, osv) interesserer meg ikke, men det svir veldig at alle jeg skal feire russetiden med skal dra der.
Jeg vet at LS helgen kommer til å gjøre litt vondt, men jeg hadde tenkt å bare distrahere meg selv med å dra på noen fester den helgen.
Det jeg bekymrer meg mest for er hvis vennene mine finner på mindre ting i russetiden fordi de skal på LS, hvis det gir mening? Altså at LS er deres høydepunkt og de skal bruke mye penger og energi på det, så da velger de å ta der mer rolig ellers i russetiden?

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge, og lurte på om noen av dere har noen tidligere erfaringer eller tips relatert til dette? 

Anonymkode: 9146f...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reiste ikke på landstreff Stavanger, har ikke angret et sekund på at ikke jeg dro 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro ikke, angrer ikke. Penger og søvnløse netter spart! Kunne fokusere på eksamen.

Anonymkode: 7f2b3...b59

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på landstreff i Stavanger i 2005😆 Jeg dro fordi det er noe «alle» gjør, selvom jeg ikke liker slike ting. Ikke noe jeg angret på, men kunne like gjerne droppet det. Husker ikke mye av det heller for å være ærlig. Generelt er russetiden en dråpe i minnebanken. 

Anonymkode: a671e...b14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i min vennegjeng dro, og jeg hadde ikke dratt personlig selv om de hadde gjort det. Jeg gadd ikke bruke penger og tid på det, og jeg har aldri angret :)

Anonymkode: 6529c...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste på Landstreffet tilbake i 2007. Hatet hvert sekund. Man måte være full fra start til slutt for å ha det moro. 

Vi kom tidlig fredag, natt til lørdag fant jeg meg en del sitteunderlag og stakk til røde-korsteltet for å få sove mer eller mindre uforstyrret og i horisontal stilling. Lørdag morgen la jeg igjen en del penger til diesel og stakk til Sola for å ta første og beste fly hjem. 

Anonymkode: e930c...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...