Gjest Leya Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Ja altså, hvor tar du med deg tekoppen og den nye boka for å ha en god stund for deg selv? Og hvorfor dit? Jeg tar det med meg på kjøkkenet. Lukker døra til stua og bare blir "borte".. Kjøkkenet har alltid vært mitt favorittrom, godt og varmt og høyt under taket. Også er det noen lunde stille der.
Lovebird Skrevet 30. juni 2005 #2 Skrevet 30. juni 2005 Krøller meg sammen i en stol i hjørnet av stua. Eller ute med et pledd rundt meg.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 Her er det umulig å få tekopp-fred så lenge ungene er hjemme, men når de ikke er hjemme krøller jeg meg sammen i sofaen
Klips Skrevet 3. juli 2005 #4 Skrevet 3. juli 2005 Sofaen, eller balkongen hvis det er varmt nok. Men det er kaffe i koppen, ikke te, og jeg krøller meg ikke sammen, jeg slanger meg utover.
Gjest Catwoman Skrevet 3. juli 2005 #5 Skrevet 3. juli 2005 På senga eller sofaen, eller ute i hagen eller terrassen hvis det er varmt nok. Men det er kaffe i koppen, ikke te, og jeg krøller meg ikke sammen, jeg slanger meg utover. Samme her, men jeg har helst ikke med meg noen kopp i det hele tatt, den kaffen/teen tar jeg heller forran dataen.
Gjest Leola Skrevet 3. juli 2005 #6 Skrevet 3. juli 2005 Her er det Farris eller kaffe - ikke te. Liker best når det er fint vær og jeg kan slenge meg på 3-seteren på terrassen. Ellers foregår lesingen først og fremst på sengen for mitt vedkommende ... Og jeg krøller meg heller ikke sammen - jeg ligger strekk ut - synes det er mest behagelig
lillesky Skrevet 3. juli 2005 #10 Skrevet 3. juli 2005 Når jeg skal kose meg på KG på kvelden, lager jeg en stor og god kopp te, og sitter her foran macen!
Lizzie Skrevet 4. juli 2005 #11 Skrevet 4. juli 2005 Overalt egentlig. Før jeg gikk ut i permisjon var bussen en slager
glaciera Skrevet 4. juli 2005 #12 Skrevet 4. juli 2005 Til PCn for å surfe, eller ut på trappa for å sitte i sola og holde snuppa under oppsyn mens hun herjer i hagen, eller til spisebordet hvor jeg leser avisen.
Imax Skrevet 7. juli 2005 #14 Skrevet 7. juli 2005 I sommerhalvåret er det verandaen, evnt. med teppe (men nå er det mer i bikini!). Om vinteren er det sofaen, enten i stua eller på kontoret (hvis mannen jobber, liker jeg å sitte inne hos ham). Og JA, det er en stoooor kopp te!
Gjest Milah Skrevet 7. juli 2005 #15 Skrevet 7. juli 2005 I sofaen eller i senga! Lå mye på verandaen å leste før, men nå har jeg så liten veranda at det ikke er aktuellt.
Cherie Skrevet 7. juli 2005 #16 Skrevet 7. juli 2005 Drikker egentlig det meste jeg drikker her. Det vil si ved pc'n. Nå er jeg ikke noe særlig på varm drikke, men kaldt vann eller cola light er godt surfetilbehør. Prøvde også likør, men det endte med ny bærbar. Heldigvis hadde vi ulykkesforsikring.
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2005 #18 Skrevet 12. juli 2005 Jeg er litt sånn at når jeg leser, da LESER jeg. En eventuell kopp te blir kald og isbiter smelter. Teen min drikker jeg overalt, gjerne foran pc/tv eller ved kjøkkenbord/verandabord. Bøker leses i sengen eller i den lille sofaen v/bokhyllene/peisen. (eller i badekaret!)
Linn3c Skrevet 12. juli 2005 #19 Skrevet 12. juli 2005 Dårlig med te i koppen min. Blir heller eit stort glas med herleg iskaldt Farris eller liknande. Og det tek eg helst med meg på datarommet til maskina mi... Men bok les eg helst på sengekanten.
Lady Lovelylocks Skrevet 15. juli 2005 #20 Skrevet 15. juli 2005 Leser mest i sengen jeg. Klarer ikke og konsentrere meg andre steder....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå