AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Hva betyr dette? Hver syklus så tar jeg meg selv i å håpe at rundt eggløsning når vi har hatt samleie, at har det skjedd et lite "uhell". Og tiden fra eggløsning fram til mensen går jeg rundt og tripper, og ber innerst inne om en liten spire. Også får jeg litt symptomer: oppblåst, ømme pupper, kviser, økt appetitt og forhåpningsfull tenker jeg "Nå har det skjedd!" bare for at en uke senere så kommer tante rød..... Jeg blir faktisk litt skuffet hver gang den kommer! Har hatt det slik lenge nå.... hva betyr dette? ❤️ Anonymkode: ad297...465
Candiru Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Det er veldig vanlig å bli oppblåst, få ømme pupper, kviser og resten av det du nevner før mensen. Hos meg så er det et tegn på at mensen er rett rundt hjørnet.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 At du har lyst på barn Anonymkode: 2c349...97e 2
Gjest RødeFare Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Det betyr at du har lyst på barn og at det er på tide å ta praten med den du vil ha barn med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå