Gå til innhold

Hvorfor bare elendighet?

NonJuan

Anbefalte innlegg

Jeg bare må spørre.

Finnes det ikke glede å dele lenger?

Har sittet nå å lest om triste,forbanna og misfornøyde innlegg.

Han gjør ikke ditt, dette går ikke lenger, hiv han ut, for små pupper... osv...

Finnes det ikke folk der ute som har det svært godt og kan dele de gledene hverdagen gir dem.

Hva med f.eks.

(Tema: Jeg er så innmari glad! Han gjør alt.. Jeg-får-både-i-pose-og-sekk-temaer? Båtferie med mye kos!....)

Mulig det bare er jeg som synes det er for lite glede her. Prøvde å legge inn et innlegg på vi som sørger....Men Kun Vibeke den snille og oppsiktsvekkende kvinnen med de enormt gode argumenter og råd... Du minner meg svært om den kloke Rita.....vi hadde her...

Vel

Ønsker dere iallefall en koselig helg...

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier noe der. Jeg er i dagliglivet oppmerksom når folk syter, og da reagerer jeg. Prøver å argumentere for hvor godt vi egentlig har det. Men jeg tror ikke responsen har blitt noe særlig god, hvis man bare legger inn "glad innlegg": Det som får folk til å responderer er når man provoserer og setter følelsene i sving hos folk. Men som sagt vi trenger flere gladinnlegg. Så du forresten det innlegget om smilets betydning....det var et slik glainnlegg....de kommer med gjevne mellomrom..

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiiiiiiiiiiiii!

-Jeg er veldig lykkelig og veldig glad!!!!!! :D :D :D

Jeg har ikke kjæreste, men jeg flørter myeeeeeeeee! - Og jeg elsker flørten og livet!!!!! Jeg har en som jeg kjenner som jeg kunne ha tenkt meg å ha til elsker, men vi er begge for sjenrte i rl til å ta 2. skritt. For det første har vi tatt, og det var chatting/sms med veldig pågang på sex fronten:):):P:briller::briller:

Trekker flørten (nesten) aldri så langt at det ender med sex. - Da må jeg ha et spesielt øye til den personen!!! -Og livet er herlig dere!!!! :sjarmor:

Jeg har også drømmejobben, dert jeg jobber i lag med en hel herskare av positive folk!!!

Og det er helt enormt! :ler2:

Han jobber der oxo. - Og/men han er 6 år yngre en meg!!!!- :briller::briller::briller:

Men jeg er iallefall utrolig glad og positv, og jeg har enormt med selvtillitt!!! :lol::lol:

Kanskje det som er hele essensen!(?)- Vet man at man lykkes, så gjør man det! :briller::sjarmor:

Ellers så er det så mye som skjer, og jeg ELSKER det! - Elsker at ting skjer og Elsker å prate med folk! Elsker livet!!!

Til helga skal jeg jobbe der han kommer fra, og da kommer han reisende oppover fra Oslo, for å jobbe med meg der. :) -Spennede. :blunke:

Lurer på om jeg skal si noe slikt som:Hold kjeft, og kyss meg.....- For han snakker utrolig mye :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Non Juan! Det er koselig med gladinnlegg! :D

Det er vel bare blitt slik at man trør varsomt for å ikke tråkke på andre som ikke har det så bra... Synd i grunn, for man trenger å vite at det finnes lykkelige folk her i verden!

Bare se innlegget fra vilja! Masse glede! Det er godt med noen slike glade innlegg innimellom! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg må bare.......må bare.... Takk Vilja!!!!! :wink:

Vannvittig koselig å høre det finnes "ei" her som virkelig kan det med å sette ting på spissen. Er det ikke herlig å bare flørte i vilden sky? Man får igjen med samme mynt.... frekt og moro. Men det som kan være mer moro.... er å flørte litt med den man f.eks har vært sammen med mange år(en stund) Hvis det da ikke har skjedd på en stund... Skal love dere at det blir glød i peisen... (vel og merke enda mer)

Jeg selv...er ikke akkurat en kar som sutrer fordi kjøleskapet er tomt....

Det jeg mener er altså..... up and shine....

Noe så herlig som å få et smil fra en ukjent person?

Sitter f.eks på bussen om morgenen....halvtrøtt og innstilt på en av de vanlige dagene.... da du ved en tilfeldighet titter ut av vinduet og får se en kar/kvinne..... smilet fra øre til øre til deg.... kom ikke her nå å si at dagen da ikke blir helt anderledes.....

Nei jeg har det motto... smil til verden og få en bedre hverdag..

Lørdagsklemmer til de som ønsker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er jante-loven som råder her?

En føler kanskje at glade innlegg ikke helt passer inn her og deler heller sine sorger enn gleder med de andre brukerne...

Alle er jo ikke triste og forbanna, noen er undrende og skaper debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...