Gå til innhold

Agurktid...? "Pitt og Jolie venter barn"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest kenneth
Skrevet

Den dustete avisen med to konsonanter i navnet har jo 17 slike nyheter hver dag - året rundt. (Det kan godt være at BA normalt er en såpass duganes avis, at du faktisk reagerer :))

Hva med å skrive om ekte agurker? Hva vet vi om dem? Fant ihvertfall noe :

Vannkultur - Planter som dyrkes i næringsløsning uten jord tilstede. Næringsløsningen tilføres plantene fra et reservoir og inneholder alle grunnstoffene (makro og mikronæringsstoffer) som planten trenger for å vokse og fullføre livssyklus. Røttene vokser i en godt gjennomluftet vannfilm rundt røttene. Det kan også brukes et inert næringsfattig materiale som steinull eller kvartssand som gir feste til røttene og som vannes med næringsløsning. Metoden brukes kommersielt til dyrking av grønnsaker som salat, tomat og agurk.

Og så fant jeg noe om at agurken var enkjønnet, men da jeg leste litt videre ble jeg bråttoms litt usikker. Vet noen om agurken er enkjønnet eller ei?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror nok agurktiden har gjort sitt inntog ja... :ler:

De har ikke bekreftet at de er kjærester, ikke bekreftet at de skal ha barn...jeg lurer på hvor sånt kommer fra jeg, da. :klø:

Det er jo faktisk mulig at det bare er tull, jeg blir i hvertfall ikke forundra hvis det er det.

K

Skrevet

Skulle jeg være skiiiikelig vågal, så ville jeg tippe det stemmer. De er nok ikke så annerledes fra deg og meg :)

Skrevet

Pøh. Hun har jo adoptert Maddox eller hva han sønnen heter - og har uttalt at hun ikke vil ha "egne" barn. Så hvorfor skulle hun da bli gravid med en hun ikke har bekreftet at hun er sammen med...

Gjest gaja ii
Skrevet

agurken har noen blomster som er "damer" og andre som er "menner". de er ikke enkjønnete, men særkjønnete.

det er hunblomsten som blir til agurker, så nyere agurkarter produserer nesten bare hunblomster.

:dagensrose:

Gjest mayamor i.i.
Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis...ticle417007.ece

Er nettavisen mer seriøs siden den inneholder mer enn to alfabetstavelser? :ler:

Men så fryktelig intressang nyhetsmessig var den nok ikke siden moderator flyttet den over hit...

Venter i spenning og tror de er kjærester og kanskje adopterer et barn sammen... :Hehe:

Mayamor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...