AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Før pinse skulle jeg sende en viktig brev, gikk inn på posten.no og logget meg inn og bestilte et digitalt frimerke og til slutt bestilte jeg henting av brev i egen postkasse. Brevet ligger fortsatt i postkassen, på den 6. dagen, og jeg har bedt posten via messenger og mail og at de kan vær så snill og ta med brevet. Brevet ligger godt synlig til, og er helt umulig å overses. Tilbakemeldingene er at jeg "må ha gjort noe feil" og så fulgte jeg deres anvisninger (som for øvrig var nøyaktig det samme som jeg gjorde første gangen jeg bestilte digitalt frimerke og henting) og bestilte på nytt. Fortsatt ikke henting. Sist gang jeg benyttet meg av ordningen, så ble brevet først hentet på den 4. dagen. Er det sånn? Noen som har gjort seg samme erfaringer som meg? Tør ikke stole på posten lenger etter de to episodene. Anonymkode: 9f4a5...137
Sirah Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Det høres forferdelig spesielt ut! Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt med meg brevet og reist ned på posten.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Jeg har opplevd flere ganger der jeg bodde før at posten ikke leverte brevene mine. De tok ikke ansvar. Enngsng dukket et brev opp måneder etter det dkulle. Det er bedre her jeg bor nå. Anonymkode: 930b5...f24
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd flere ganger der jeg bodde før at posten ikke leverte brevene mine. De tok ikke ansvar. Enngsng dukket et brev opp måneder etter det dkulle. Det er bedre her jeg bor nå. Anonymkode: 930b5...f24 Jeg har opplevd at posten har puttet brev som var ment for naboene mine og flere ganger har jeg måttet gjøre postbudets jobb med å gå rundt i nabolaget og poste brev i riktig postkasse. Til slutt gikk jeg mektig lei og sa fra til posten og jeg sa da at jeg heretter kom til å putte brevene som er ikke til meg, i en brødpose, slik at postbudet kan gjøre jobben sin og det skikkelig. Men hjalp det, nei da, jeg får fortsatt andres brev i min poskasse, enda det er tydelig merket med mitt navn og ingen andres. Noe sånt som dette kan kanskje ha skjedd med deg? Vet om folk som bare hiver brev med andres adresse i søpla fordi de blir så lei (med de konsekvensene det måtte ha for mottageren) Anonymkode: 9f4a5...137
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 Du kan ikke stole på posten lenger. Anonymkode: e814f...c08 1
cleangal Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd at posten har puttet brev som var ment for naboene mine og flere ganger har jeg måttet gjøre postbudets jobb med å gå rundt i nabolaget og poste brev i riktig postkasse. Til slutt gikk jeg mektig lei og sa fra til posten og jeg sa da at jeg heretter kom til å putte brevene som er ikke til meg, i en brødpose, slik at postbudet kan gjøre jobben sin og det skikkelig. Men hjalp det, nei da, jeg får fortsatt andres brev i min poskasse, enda det er tydelig merket med mitt navn og ingen andres. Noe sånt som dette kan kanskje ha skjedd med deg? Vet om folk som bare hiver brev med andres adresse i søpla fordi de blir så lei (med de konsekvensene det måtte ha for mottageren) Anonymkode: 9f4a5...137 Har vi postkasser på samme stativ? Eventuelt samme postbud? Det samme skjer her også. Jeg ventet i to uker på brev fra sykehuset. Det ble lagt i en postkasse som tilhører en av hyttene i nærheten. Ellers har jeg fått brev som er adressert til de fleste av naboene. Alle kassene er tydelig merket med både navn og husnummer.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #7 Skrevet 3. juni 2020 Kontakt noen lenger oppe i ledelsen i Posten hver gang det skjer. Det er ikke uhell, de gjør det fordi det er raskere enn å legge i riktige postkasser. Anonymkode: 38000...526
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #8 Skrevet 4. juni 2020 Det samme har skjedd med meg også. Jeg har sendt et par brev og en pakke fra postkassen min de 2 siste mnd, og hver gang har ikke det blitt hentet. Hver gang har jeg ringt inn til posten og gitt beskjed, og de har sagt at jeg har nok gjort en feil bla bla... En dag eller tre senere har det blitt hentet. Anonymkode: a2420...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå