AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Del Skrevet 3. juni 2020 Hei. Vi prater smått om en ferietur (Hellas) i september. Er det helt på bærtur eller vil det være mulig å reise da tror dere? Anonymkode: 672cc...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 3. juni 2020 #2 Del Skrevet 3. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Vi prater smått om en ferietur (Hellas) i september. Er det helt på bærtur eller vil det være mulig å reise da tror dere? Anonymkode: 672cc...c2e Jeg ville sett an litt. Innen 20 juli skal regjeringen komme med reiseråd utenfor Norden som da er ment å skulle gjelde fra 20 august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Del Skrevet 3. juni 2020 Vi skal til Kreta i høstferien. Det er i starten av oktober, da. Regner med at vi får dra, men holder samtidig barna litt realitetsorientert, så de ikke gleder seg for mye, hvis turen blir kansellert. Ser at TUI har satt opp flere fly nå enn da vi bestilte (rundt juletider), så det satses i alle fall fra charterselskapenes side. Anonymkode: e01a7...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Del Skrevet 3. juni 2020 Jeg tror det er mulig at Norge tillater reiser til Hellas til høsten. Men jeg ville ikke bestilt noe enda. Husk at det kan være vanskelig å få tilbake pengene hvis en av turoperatørene går konkurs. Og det kan absolutt skje hvis dette fortsetter Anonymkode: a678b...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Del Skrevet 3. juni 2020 Tusen takk for svar dere!😊 Ja vi venter nok med å bestille, men mulig vi tørr å glede oss litt😅 Anonymkode: 672cc...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #6 Del Skrevet 3. juni 2020 Personlig håper jeg vi ikke åpner for feriereiser før neste år en gang. Uavhengig av det, syns jeg du kan planlegge, men syns ikke du bør betale, før du er sikker på at du får dra. Anonymkode: e68c6...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå