AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #1 Skrevet 3. juni 2020 Er relativt ny i en butikkkjede. Stenger butikken på kveldstid alene. Alle rutinene som må på plass, så er det vel helt naturlig å glemme. Men når jeg får høre at jeg har glemt å gjort det og det før stengetid, så føler jeg at jeg er den eneste som får høre slikt. Er det virkelig sånn? Det viktigste er uansett husket, både å låse dør og slukke lys. Hva kan man forvente etter 5 ganger alene i butikken? Lurer på om andre av mine kollega glemmer og får høre det? Anonymkode: 4f855...02e
Megplussto Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er relativt ny i en butikkkjede. Stenger butikken på kveldstid alene. Alle rutinene som må på plass, så er det vel helt naturlig å glemme. Men når jeg får høre at jeg har glemt å gjort det og det før stengetid, så føler jeg at jeg er den eneste som får høre slikt. Er det virkelig sånn? Det viktigste er uansett husket, både å låse dør og slukke lys. Hva kan man forvente etter 5 ganger alene i butikken? Lurer på om andre av mine kollega glemmer og får høre det? Anonymkode: 4f855...02e Jobbet selv i butikk tidligere. Er en distré type, så jeg laget huskeliste, typ checkliste, på mobilen. Gikk igjennom den hver gang jeg stengte slik at jeg husket å gjøre alt. Etterhvert blir det rutine, så da kan man slette checklisten😊 Anbefales! Endret 3. juni 2020 av Megplussto 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Men dersom du ikke får tilbakemelding på hva du har glemt, hvordan kan du ellers lære og forbedre deg? Skriv huskeliste sånn som hun over deg kom med forslag om. Mange ting ved kveldsoppgjør er svært viktig for systemet, det holder ikke å bare huske låse etter seg. Anonymkode: 56cfa...77f 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 Takk, skal huske på det:) er dårlig til å ta imot "kjeft". Føler meg ikke bra i det hele tatt og føler meg fort som den eneste. Er også litt distré og med masse kunder løpende på, så er det fort å glemme enkelte ting når en står alene og skal stenge. Det er vel helt normalt å glemme. Anonymkode: 4f855...02e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk, skal huske på det:) er dårlig til å ta imot "kjeft". Føler meg ikke bra i det hele tatt og føler meg fort som den eneste. Er også litt distré og med masse kunder løpende på, så er det fort å glemme enkelte ting når en står alene og skal stenge. Det er vel helt normalt å glemme. Anonymkode: 4f855...02e Ja,i begynnelsen kanskje. Men har du ansvaret for stengerutinene må du gjøre dem også. Lag deg en liste over alt du må huske Anonymkode: d651f...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå