AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #21 Skrevet 3. juni 2020 50 minutter siden, magic carpet skrev: Er det lov å si at svensker er dumme i hodet?: Helt sykt hvor lite de tar denne sykdommen på alvor. Dumme i hodet er en undervurdering. Anonymkode: 72842...d05
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #22 Skrevet 3. juni 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA. Anonymkode: 26e4b...788 Hvorfor er svensker og nordmenn så ulike... :/ hva er galt... Anonymkode: 82517...e73
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #23 Skrevet 3. juni 2020 Så svensker , som allerede er i en elendig situasjon, velger å vie protest til noe som hendte i USA? FY FAEN FOR NOEN IDIOTER. Anonymkode: 82517...e73 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #24 Skrevet 3. juni 2020 Hvorfor virker som alle i Skandinavia har mistet hodet sitt? 😕 Vil ikke bo her mer... Tror dere Polen tar inn flyktninger fra Norge, som ønsker bort fra galskapen? Anonymkode: 82517...e73
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #25 Skrevet 3. juni 2020 STOPP DEN AMERIKANSKE HEGEMONY I EUROPA!!! Anonymkode: 82517...e73
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #26 Skrevet 3. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor virker som alle i Skandinavia har mistet hodet sitt? 😕 Vil ikke bo her mer... Tror dere Polen tar inn flyktninger fra Norge, som ønsker bort fra galskapen? Anonymkode: 82517...e73 Hvilken galskap i Norge tenker du på? Anonymkode: 26e4b...788
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #27 Skrevet 3. juni 2020 1 time siden, magic carpet skrev: Er det lov å si at svensker er dumme i hodet?: Meh. Svenskene har i hvert fall lov til å demonstrere da. Vi har for så vidt også lov, men maks 50 stk og med god avstand. #menneskerettighetsbrudd Anonymkode: 920ad...2a9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #28 Skrevet 3. juni 2020 https://www.aftenposten.no/verden/i/Joz5Mb/svensk-smitteekspert-lei-hardkjoeret-mot-sverige-slik-forklarer-hun-forskjellene-fra-norge? Sitat Det er klart at dette er noe vi også funderer på. Det er åpenbart at Norges og Finlands vei har vært bedre så langt. Spørsmålet er om det er best på sikt, sier Albert. Han mener at man først om et år kan si hvilke strategier som har vært best «totalt sett». Først da kan man telle opp døde, belastningen på helsevesenet, konsekvenser for økonomien og andre effekter på samfunnet, mener Albert. Anonymkode: 920ad...2a9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #29 Skrevet 3. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er svensker og nordmenn så ulike... 😕 hva er galt... Anonymkode: 82517...e73 Svenskene er ødelagt av politisk korrekthet? Anonymkode: 26e4b...788
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #30 Skrevet 3. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.aftenposten.no/verden/i/Joz5Mb/svensk-smitteekspert-lei-hardkjoeret-mot-sverige-slik-forklarer-hun-forskjellene-fra-norge? Anonymkode: 920ad...2a9 Takk for at du delte denne. Jeg begynner å bli rimelig lei av å se norske medier henge ut Sverige og Tegnell. 90% av tilfellene så har de dratt noe ut av kontekst for å sverte Sverige. Jeg har blitt helt sjokkert av norsk media, til og med NRK som jeg forventer er mer objektiv/nøytral. Jeg har sett flere direkte feilaktige overskrifter som ikke en gang er i tråd med det det står i artikkelen. Det betyr ikke at jeg er tilhenger av den ene eller den andre strategien. Men det er helt åpenbart at vi ikke kan dra konklusjoner nå om hva som har fungert og ikke, det er for mange faktorer og ta stilling til og situasjonen er ikke over. Blir matt av å lese diskusjoner om dette på KG, men nå er det jo en gang KG jeg leser på så burde vel ikke ta det så innover meg. Anonymkode: 96a3d...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #31 Skrevet 3. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svenskene er ødelagt av politisk korrekthet? Anonymkode: 26e4b...788 Og nordmenne følger med... Bare vent noen år til.. Nordmenn gjør alltid det. Anonymkode: 82517...e73
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #32 Skrevet 3. juni 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du delte denne. Jeg begynner å bli rimelig lei av å se norske medier henge ut Sverige og Tegnell. 90% av tilfellene så har de dratt noe ut av kontekst for å sverte Sverige. Jeg har blitt helt sjokkert av norsk media, til og med NRK som jeg forventer er mer objektiv/nøytral. NRK er ikke kjent for å være spesielt nøytrale. Anonymkode: 26e4b...788 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #33 Skrevet 3. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: NRK er ikke kjent for å være spesielt nøytrale. Anonymkode: 26e4b...788 Jeg har nok vært litt naiv der ja... visste ikke at det var så dårlig stilt. Anonymkode: 96a3d...cd0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #34 Skrevet 3. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nok vært litt naiv der ja... visste ikke at det var så dårlig stilt. Anonymkode: 96a3d...cd0 Hva mener dere? Anonymkode: 82517...e73
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #35 Skrevet 4. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du delte denne. Jeg begynner å bli rimelig lei av å se norske medier henge ut Sverige og Tegnell. 90% av tilfellene så har de dratt noe ut av kontekst for å sverte Sverige. Jeg har blitt helt sjokkert av norsk media, til og med NRK som jeg forventer er mer objektiv/nøytral. Jeg har sett flere direkte feilaktige overskrifter som ikke en gang er i tråd med det det står i artikkelen. Det betyr ikke at jeg er tilhenger av den ene eller den andre strategien. Men det er helt åpenbart at vi ikke kan dra konklusjoner nå om hva som har fungert og ikke, det er for mange faktorer og ta stilling til og situasjonen er ikke over. Blir matt av å lese diskusjoner om dette på KG, men nå er det jo en gang KG jeg leser på så burde vel ikke ta det så innover meg. Anonymkode: 96a3d...cd0 Tvert i mot har norske media vært altfor Sverige-servile. Det har vært alt for lite kritikk av strategien i Sverige. Det er først nå, 2 mnd for sent, at norske journalister endelig begynner å skjønne tegninga i Sverige og at man IKKE kan stole på det Tegnell lirer ut av seg. Les Tegnell egne sitater på tegnellsitat.se, han er ordrett sitert der gjennom månedene så det nytter ikke prøve å bortforklare våset. Anonymkode: b205a...924 2
Anbefalte innlegg