Gå til innhold

Tegnell tar selvkritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det var lovlig seint du... 

Anonymkode: 77fb5...8f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang burde han heller høre på KG først!

Anonymkode: 09f52...664

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, enkelte på KG ser på ham som en helt.

Anonymkode: ee976...238

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vel, enkelte på KG ser på ham som en helt.

Det er sant, men brorparten er absolutt ikke i den enden av skalaen, det er bare å se til de evige trådene om temaet 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Det samme sies jo i Norge. Sverige var for slappe, Norge var for strenge. Vi ville jo ikke ha stengt ned slik vi gjorde dersom vi hadde visst det vi vet nå.

For øvrig har ikke Sverige hatt penger til å stenge ned, og de har intensivplasser. Pluss at de nå har spart masse penger på eldreomsorg, pensjonsutbetalinger, har mange ledige sykehjemsplasser og kan fortsette sitt "suksessprosjekt" innvandringen.
Dersom svenskene ikke hadde tatt inn så mange innvandrere hadde de ikke hatt så mange smittede og de hadde hatt råd til å ta seg av sine egne og beskytte de også.

Anonymkode: 920ad...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Tar dette som et dårlig tegn. Frykter at siden han gjør dette nå, så vil det komme høye dødstall der fremover. Bare en ekkel magefølelse jeg har, og jeg håper jeg tar feil.

Anonymkode: 72842...d05

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤣😂 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar dette som et dårlig tegn. Frykter at siden han gjør dette nå, så vil det komme høye dødstall der fremover. Bare en ekkel magefølelse jeg har, og jeg håper jeg tar feil.

hvorfor tror du det

Anonymkode: 82517...e73

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, KG for president!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor tror du det

Jeg tror det fordi de vet mer enn oss andre. Da er det bedre å allerede ha innrømmet at man har valgt feil mens det fortsatt er "stille før stormen". Det har i tillegg et vanvittig etterslep i dødstallene. Helsepersonell slutter i protest der også, så det er enda et massivt problem de har. I tillegg må de avlive kjæledyr fordi de har mangel på propofol (til tross for at Norge allerede har bidratt en gang under denne krisen). De bruker narkosemiddel som blir brukt på dyr, så dyrene får ikke nødvendige operasjoner. Det er helt vilt.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, KG for president!

Det er i og for seg et interessant tankeeksperiment... ville KG gjort det bedre eller dårligere som president enn Trump?

Anonymkode: a46cb...e27

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare tåkeprat på ham.

‘Strategien er jettebra, men det dør for mange’......javisst, ja.

Anonymkode: b205a...924

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det fordi de vet mer enn oss andre. Da er det bedre å allerede ha innrømmet at man har valgt feil mens det fortsatt er "stille før stormen". Det har i tillegg et vanvittig etterslep i dødstallene. Helsepersonell slutter i protest der også, så det er enda et massivt problem de har. I tillegg må de avlive kjæledyr fordi de har mangel på propofol (til tross for at Norge allerede har bidratt en gang under denne krisen). De bruker narkosemiddel som blir brukt på dyr, så dyrene får ikke nødvendige operasjoner. Det er helt vilt.

Det som er vilt, er at kosmetisk kirurgi på privatklinikker ikke blir stoppet! Mens de lagrer propofol til dyr, som etter det jeg har forstått inneholder et konserveringsmiddel som gjør at det ikke kunne brukes på mennesker likevel. 

Anonymkode: a46cb...e27

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen nedgang i smittede i Sverige, i motsetning til de andre nordiske landene.

image.thumb.png.c16aa62bad10ccf19b22fa30852a2c14.png

Anonymkode: 26e4b...788

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor tror du det

"Bare en ekkel magefølelse". 

Skrevet

Er det lov å si at svensker er dumme i hodet?: 

• Liker 1
AnonymBruker