Suebird Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Noen som vet hvor man får tak i korsetter med DD eller E cup i Oslo-området? Pris tas også imot med takk, og evt linker
Coria Skrevet 30. juni 2005 #2 Skrevet 30. juni 2005 Jeg fikk prøve korsett med dd-cup med kjoler på både Brudekjolen og Kristins brudesalong. I tillegg kan jeg anbefale undertøysbutikkene Arabella ved Egertorget og den på Paleet - jeg fikk god hjelp til å kjøpe stroppeløs bh. Har også hørt mye pent om La lina på St. Hans haugen. Tror priser ligger rundt 1000 kr.
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #3 Skrevet 30. juni 2005 En del undertøysforretninger fører merket "Fantasie", og de har i hvertfall størrelse DD/E. Om de ikke har inne i butikken så kan de sikkert bestille til deg så du får prøve. K
Gjest Melk Skrevet 30. juni 2005 #4 Skrevet 30. juni 2005 Jeg forsøkte å få tak i dette da jeg giftet meg, de hadde hverken på Paleet eller arabella. På La Lina hadde de ett, men det var skikkelig kjipt, et hverdagskorsett. Så jeg droppet korsett, kjøpte meg en høy truse med spiler og en stroppeløs bh isteden. Dette er noe jeg har hatt mye glede av i ettertid også.
Gjest MrsL Skrevet 30. juni 2005 #5 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har ett DD/E cup korsett som jeg brukte i mitt bryllup. Det ble kjøpt på en brudesalong her i byen, så de har sikkert på brudesalonger i Oslo også
Chachapuma Skrevet 30. juni 2005 #6 Skrevet 30. juni 2005 Jupon har veldig gode korsett i DD/E-cup. Jeg vet ikke akkurat hvem som fører dem, men hvis du ringer Brudesuiten i Sandefjord, som har agenturet, kan de fortelle deg hvem som fører det i nærheten av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå