AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Uten at det blir kleint? Snakker dere først om vanlige ting? Og hvordan avslutter dere etter sex når dere går hver til sitt? Kyss? Hvor ofte treffes dere? Jeg har truffet en mann/pulevenn tre ganger. Hver gang blir det litt småkleint. Vi snakker mye om alt. Men virker ikke som han tørr og begynne å ta på meg. Jeg må begynne. Skulle ønske han bare gikk rett på sak med en gang vi møttes. Tips? Anonymkode: 4017c...80f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Jeg har hatt min lenge da, men de første gangene var det kleint, jeg var veldig nervøs og hadde ikke han tatt initiativ hadde det ikke blitt sex😄. Nå går vi rett på sak med engang, tar praten etterpå. Som regel drar jeg på morgenen før han er oppe, vekker han og sier ifra at jeg reiser, blir da en klem. I andre situasjoner blir det som regel kjapt kyss på munnen som farvel. Anonymkode: 62fb4...3a8 1
Gjest Popp Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt min lenge da, men de første gangene var det kleint, jeg var veldig nervøs og hadde ikke han tatt initiativ hadde det ikke blitt sex😄. Nå går vi rett på sak med engang, tar praten etterpå. Som regel drar jeg på morgenen før han er oppe, vekker han og sier ifra at jeg reiser, blir da en klem. I andre situasjoner blir det som regel kjapt kyss på munnen som farvel. Anonymkode: 62fb4...3a8 Hvordan ordner dere dette?
Gjest Popp Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt min lenge da, men de første gangene var det kleint, jeg var veldig nervøs og hadde ikke han tatt initiativ hadde det ikke blitt sex😄. Nå går vi rett på sak med engang, tar praten etterpå. Som regel drar jeg på morgenen før han er oppe, vekker han og sier ifra at jeg reiser, blir da en klem. I andre situasjoner blir det som regel kjapt kyss på munnen som farvel. Anonymkode: 62fb4...3a8 Hvor lenge har du hatt din?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 Ligger i senga å ser på netflix eller bare snakker også enten begynner jeg å kline med han mår det kommer naturlig eller så begynner han å ta meg på låret også på fitta også bare skjer det. Anonymkode: ed717...ac9
eksentrisk Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 Bare gå ned på kne. Vær tøff. Han kommer til å elske det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #7 Skrevet 3. juni 2020 1 time siden, Popp skrev: Hvordan ordner dere dette? hva mener du med ordner? Vi møtes ikke så ofte pga avstand men ca 1 gang i mnd. Holder kontakten på meldinger. Har hatt min i ca 4 år. Anonymkode: 62fb4...3a8
Gjest Popp Skrevet 3. juni 2020 #8 Skrevet 3. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva mener du med ordner? Vi møtes ikke så ofte pga avstand men ca 1 gang i mnd. Holder kontakten på meldinger. Har hatt min i ca 4 år. Anonymkode: 62fb4...3a8 Overnatting osv
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #9 Skrevet 3. juni 2020 21 minutter siden, Popp skrev: Overnatting osv Hjemme hos en av oss. Vi er begge single så det er ikke vanskelig å få til. Anonymkode: 62fb4...3a8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #11 Skrevet 3. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjemme hos en av oss. Vi er begge single så det er ikke vanskelig å få til. Anonymkode: 62fb4...3a8 Da så 😊 Grunnen til at jeg lurer er fordi de elskerene som jeg har har partnere og er gift som meg. Anonymkode: 48a23...46e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #12 Skrevet 3. juni 2020 Vi sexter og er passe opphisset før vi møtes, så da er det rett på sak, enten i en bil eller hjemme hos den ene hvis det passer seg sånn. Avslutter alltid med et tungekyss. Anonymkode: 04427...2d4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #13 Skrevet 3. juni 2020 Jeg har en pulevenn. Som regel møtes vi hos meg. Da kommer han inn, vi prater litt mens vi sitter tett sammen i sofaen. Som regel han som tar initiativ etter litt. Enten ved å kysse meg, eller ved å stryke meg på låret eller ta hånda under genseren min. Jeg kan også starte kontakten, men er gjerne litt mer forsiktig. Kjæler han i nakken eller stryker han på armen.. så drar han meg gjerne opp i fanget så jeg sitter overskrevs på han. Kliner litt. Da er det straks på tide å gå til sengs😝 Blir gjerne litt mat og et knull til før vi legger oss for natta. Han går etter frokost dagen etter. Anonymkode: ce9dd...4be
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #14 Skrevet 3. juni 2020 9 timer siden, eksentrisk skrev: Bare gå ned på kne. Vær tøff. Han kommer til å elske det. Dette👆 Det fine med å være elsker,ff eller hva. Man behøver ikke tenke så mye på hva om vedkommende tenker sånn og sånn . Dette er jo hva dere møtes for. Overrask han. Gi han et sultent kyss, still deg på kne foran og nyt. Han vil elske det👅 Anonymkode: 3d2fb...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå