Gå til innhold

Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 
Håper jeg poster i riktig kategori nå 🙈 er litt usikker, men håper det går fint. 
Barberte meg for noen dager siden, og hver gang hårene er på vei til å vokse ut igjen så klør det. Så jeg klødde og klødde, og det klødde til og med på de indre kjønnsleppene. Og nå svir det når jeg tisser. Men ikke ellers. Klør litt av og til enda. I tillegg har jeg hvit, tykk utflod som lukter litt. Hva kan dette være? Underlivssopp? Har du noen ide? Noen som har hatt det samme?
Er lang ventetid hos lege, så spør bare her før jeg drar til lege. Tenkte å kanskje prøve canesten fra apoteket hvis dere tenker det kan være sopp 🙂

Er i et fast forhold. Og har vært det de siste årene. 

Takk for svar! 🙂

Endret av Heipådeg_
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sopp lukter ikke. Kan være bakteriell ubalanse eventuelt en kjønnssykdom.

Anonymkode: 163e0...d86

Skrevet
38 minutter siden, Heipådeg_ skrev:

I tillegg har jeg hvit, tykk utflod som lukter litt. Hva kan dette være?

Hvit utflod er et sunnhetstegn og da lukter den ikke noe vesentlig, og utfloden løsner og kommer ut når den blander seg med "fittesafta"... Er det ikke at skjeggstubbene klår såpass at du blir kåt av klåingen?  Hvis det er lenge siden sist du har barbert deg klår det som regel en 2-3 dager, og har du røde nupper tyder det på betent hårsekk...

AnonymBruker
Skrevet

Var plaget av kløe, nupper, svie og utflod når jeg drev å barberte underlivet. Fulgte alle råd, men plagene var der. Sluttet å barbere nedentil og alle plagene forsvant. Ingen kløe, svie eller utflod. Så nå har jeg hår og ett friskt underliv 

Anonymkode: 5a2c4...99e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Hvit utflod er et sunnhetstegn og da lukter den ikke noe vesentlig, og utfloden løsner og kommer ut når den blander seg med "fittesafta"... Er det ikke at skjeggstubbene klår såpass at du blir kåt av klåingen?  Hvis det er lenge siden sist du har barbert deg klår det som regel en 2-3 dager, og har du røde nupper tyder det på betent hårsekk...

Nei, den kløen blir man ikke kåt av. Er bare plagsomt 

Anonymkode: 5a2c4...99e

AnonymBruker
Skrevet

Kløe utenom der du har barbert ville jeg trodd var sopp. Ville kjøpt en canesten-kur med tablett og krem, forferdelig plagsomt med sopp. Du kan evt gå til lege uansett, bare informer om at du har prøvd canesten i mellomtida.

Anonymkode: dfb5c...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...