Gå til innhold

Øver meg litt med tarot, har fått greie tilbakemeldinger fra andre, vil du ha et hint eller tips på spørsmål du har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer kjæresten min tilbake til meg, og hvor lenge må jeg evt vente? :(( Vil ting bli bedre? 

Kvinne. 33 år. Tyr. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg ser ganske mye frustrasjon og forvirring her, usikkerhet og mye angst. Jeg ser også at du ikke stoler og tror nok på deg selv i det hele tatt så mye som du burde. Du er så mye sterkere og sikrere enn du tror, du har mer kontroll enn du tror. Ikke la opplevelser fra fortiden ta fra deg håpet for fremtiden. Det at du frykter og rømmer fra nære relasjoner henger sammen med alt det du føler og opplever nå. Med økt tro og styrke i deg selv vil du bli sikrere på hva det er du søker hos andre, hva du har å tilby og gi til andre, og du kommer ikke til å bli såret på den måten igjen. Ta en dag av gangen, pust, konsentrer deg og tenk med hodet og hjertet. Du har så mye godt i vente og alt det kommer med små endringer som allerede er i gang i deg. Lykke til! 

Anonymkode: 9cd19...08d

Tusen takk for utfyllende svar og tiden din fremmede på kg❤❤ setter pris på det:)

Anonymkode: 96ec9...bc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg ta kontakt med han jeg ikke får helt ut av hodet, eller la han være? Datet litt tidligere, men så ble det av en eller annen grunn full stopp. Lurer på om det kanskje er misforståelser på gang. Og økonomisk, hvordan ser det ut?

Om det har noen betydning, kvinne, 33, fisk.

Anonymkode: b55fd...c01

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Din tur nå ja, ikke glemt deg :)

Får opp at det å innlede noe romantisk med ham kan være både vanskelig og konfliktfyllt, du kommer uansett snart til å møte en annen, en du kommer mye bedre overens med. Endringer er på vei. 

Jaja... takk for svar :)!

Anonymkode: 6b77b...0ba

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2020 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Jeg får opp følelsen at dere har egentlig alt dere ønsker dere, og at tanken på et barn til er fordi du er mest redd at barnet ditt skal føle på ensomhet uten søsken? For egentlig er dere en fullkommen familie føles det som.

Hahaha! Shit! Det er akkurat det jeg er redd for! 

Anonymkode: dadaf...f25

• Liker 1
Skrevet

Ruser han seg bak ryggen min? Er dette kjærlighet eller bør jeg avslutte?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter desperat etter Bunad skjorten min. Kan du se den? 

Anonymkode: 971ff...516

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vil det gå med karriere i årene som kommer? Vil jeg begynne å studere igjen?

-Ylva

Anonymkode: 6489d...741

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg får jobb snart, og da tenker jeg innen 4-6 uker?

Anonymkode: c5e44...3f8

AnonymBruker
Skrevet

Kommer vi til å flytte i løpet av sommeren/høsten? Er det lurt for meg/oss?

Anonymkode: d467b...3e5

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kommer vi til å flytte i løpet av sommeren/høsten? Er det lurt for meg/oss?

og Vil vi få barn? 

AnonymBruker
Skrevet

Flytte eller bli hvor jeg er? Vil livet bli bedre vedr helsen, venner og barna?

Takk for at du tar deg tid!

Anonymkode: 52b16...3fd

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen🙂Jeg spurte deg for to dager siden om du kunne se hvordan forholdet til sønnen min kom til å bli fremover.

Han bor ikke hos meg, jeg har nesten ikke sett han de siste mnd og nå skal han reise bort. 

Takk👍

Mvh Kvinne 

Anonymkode: 4d4d8...3e9

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen🙂Jeg spurte deg for to dager siden om du kunne se hvordan forholdet til sønnen min kom til å bli fremover.

Han bor ikke hos meg, jeg har nesten ikke sett han de siste mnd og nå skal han reise bort. 

Takk👍

Mvh Kvinne 

Anonymkode: 4d4d8...3e9

Hei, jeg beklager at jeg ikke har sett det! Så starter med deg først i dag. :)

Jeg ser at det er vanskelig og at du bekymrer deg mye. Det er ikke så mye avstand mellom dere som du er redd for, det vil bli mye bedre, men følg magefølelsen din, ikke vær redd for å nå ut til ham og kanskje er det noen ting dere burde snakket om? 

På 3.6.2020 den 20.04, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir arbeidssituasjonen min fremover?

Anonymkode: d3312...a1b

Jeg får opp at du er en ganske effektiv person som legger mye jobb i arbeidsoppgavene dine, vær forsiktig så du ikke blir sliten enten mentalt eller fysisk, får også opp at du skal snakke med noen du kjenner og stoler på om det er noe du er usikker på eller trenger råd og tips til, du er ikke alene om ting. 

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Kan du se noe i forbindelse mellom meg og min mann, kommer forholdet vårt til og bli bedre etterhvert? Kommer vi til å trives dit vi flytter? 

Anonymkode: 24490...3fd

Det virker som en av dere har slitt litt med tanker og angst, og det har sklidd over på den andre, og det blir vondt. Den flyttinga kommer til å gjøre det mye bedre og lettere, dere kan starte på nytt og både livet og tankene blir bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2020 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge vil jeg være singel? Og hva skjer generelt i fremtiden, ang yrkesvalg? Jeg har fast og trygg jobb, men ikke tilfreds og ønsker å oppnå noe mer.

Anonymkode: 94704...865

Jeg er ikke god på spesifikt med tid, men meldinga er enkel, det er allerede noen i livet ditt som du kommer til å få et forhold med, du vet hvem det er og har kjent ham en stund, det kommer plutselig til å gå opp for deg at det er noe spesielt med han, noe du har følt litt på før, som slår inn med mer klarhet. Og det skjer før du vet ordet av det, det kan være en bekjent, en gammel venn, en du vet hvem er osv. 

Jeg ser at du kommer ikke til å sitte på den jobben du har nå for alltid, du ønsker deg videre og du har absolutt egenskapene og drivkraften til å komme deg dit du vil være. Pass på at du får med deg alt du kan fra denne jobben her, at du føler du har fått ut og lært alt du kan. Du er også enormt intuitiv ser jeg, stol på deg selv og magefølelsen, det slår ikke feil! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er separert. Min eksmann har fått seg ny dame med barn på alder med våre voksne sønner. Vi bor nå på hver vår kant av landet, og var gift i 25 år. Han vil at vi skal være bestevenner, uten at nydama vet. Er det en god idé? Har savnet han som sjelevenn

Anonymkode: 31a1c...7d5

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2020 den 20.17, Måneskinn skrev:

hva slags kort bruker du? :) 

(driver litt selv og er interessert i forskjellige typer kort - om du vil fortelle meg hva jeg fikk. gjerne på pm om du ikke vil si det her:) ) 

Og tusen takk, forresten :) :)

Jeg fikk på deg 7,8,9 og 10 mynter, 10 beger og myntenes konge. :) jeg er ikke sikker på hva de kortene her heter, de har væet i familien min i rundt 30 år, men jeg skal prøve å google og se. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei Ts.

Eksen vil at jeg skal komme på besøk i sommer. Er det lurt, kan du se hvordan det vil bli for oss?

Anonymkode: 2bf52...0bf

Skrevet

Hei, takk for at du gjør dette. Det er utrolig sjenerøst.

jeg spurte tidligere om du ser om jeg blir gravid i år eller nærmeste fremtid?

ser du noe av betydning? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...