AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #121 Skrevet 3. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg får opp her at om han så kommer tilbake (veldig sannsynlig) så vil ikke et kjæreste forhold med ham gi deg det du ønsker og håper på. Det virker som dere begge holder litt fast i hverandre, men at dere i bunn og grunn ikke gir hverandre det dere ønsker. Kanskje er det på tide å gi seg selv tid, bygge opp og støtte seg selv? Om du velger å gå videre fra ham her så har du gode utsikter for å treffe en annen og få det bra. Anonymkode: 9cd19...08d Oi, det her stemmer nok veldig bra! Har veldig lyst til at det skal fungere en gang, han er min beste venn.. Er det dumt av meg å ikke gå videre da? Tusen takk for svar:) Anonymkode: 350df...bf9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #122 Skrevet 3. juni 2020 Har truffet en jeg har blitt forelsket i, er i et forhold i dag! Hva gjør jeg? m33 Anonymkode: 8eb7c...8da
Leamur Skrevet 3. juni 2020 #123 Skrevet 3. juni 2020 Kommer jeg til å bli gravid i år eller i nær fremtid?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #124 Skrevet 3. juni 2020 Hei. Ser du noen for meg snart? Savner kjærligheten...❤ Anonymkode: 3a2ae...4d0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #125 Skrevet 3. juni 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Siste spørsmål. Har min mann vært utro? Betatt? Blir veldig glad hvis du får opp noe. Jeg er i villrede. Anonymkode: ad9bb...f0a Takk for svar🙏🏻 Får du opp noe på dette? Hva får du opp på meg da? Alt du får opp takk. Dame 38, væren. Jeg har som nevnt tidligere gjort noe veldig dumt. Men sliter litt med meg selv. Forstår ikke hva som skjer med meg. Bør jeg avslutte alle de realasjonene? Fikk en av de følelser for meg? Jeg elsker min mann. Elsker han meg? Håper han aldri finner ut av det jeg har gjort? Vær så snill og ikke døm meg. Trenger hjelp! Anonymkode: ad9bb...f0a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #126 Skrevet 3. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Merker at det er noe som gir skikkelig negativ energi i forholdet deres, mannen din har mye tanker og negative følelser, han virker usikker og lurer på om du synes han er det beste valget. Det virker som hans tvil springer ut fra noe tungt han tenker på. Anonymkode: 9cd19...08d 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut som at det har vært vanskelig å få ting til, at dere har snakket forbi hverandre, at det har vært vanskelig å kommunisere, ser det har vært konfliktfylt også i deg, det betyr ikke at det ikke har vært følelser. Har en melding til deg om å trekke deg tilbake og vurdere ting, se an dine ønsker, behov, følelser, og i allefall ikke innlede relasjoner eller forhold som ikke møter minstekravet ditt hos deg. Anonymkode: 9cd19...08d Det er jeg som skrev over her. Om det jeg har gjort galt. Tusen takk for svar🙏🏻 Setter veldig pris på det. Jeg og min mann har nok ikke den beste kommunikasjonen. Han liker ikke å snakke. Er han redd for at jeg er utro? Kommer vi til å være sammen for alltid? Er jeg nok for han? Han vet jeg savner mer bekreftelse for han. Og at jeg har behov for dette, og søker det hos andre menn. Men han virker ikke sjalu eller redd for å miste meg? Har du noen gode råd til meg? Jeg virkelig elsker han og ønsker kun å være med han for alltid. Men har nok noe i meg fra tidligere sår i barndommen som har gjort at jeg har hatt behov for det jeg har gjort. Anonymkode: ad9bb...f0a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #127 Skrevet 3. juni 2020 Hvor mange barnebarn får jeg totalt. Anonymkode: 79749...815
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #128 Skrevet 3. juni 2020 Hvordan vil det gå hvis jeg gjør den tingen? Vil jeg trives eller få det verre? Anonymkode: de940...d52
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #129 Skrevet 4. juni 2020 Folk som skal få svar må selv berøre og stokke kortene. Ellers virker det ikke. Anonymkode: c7450...ca6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #130 Skrevet 4. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folk som skal få svar må selv berøre og stokke kortene. Ellers virker det ikke. Anonymkode: c7450...ca6 Tull- sånn opplever du det når du lager begrensninger for deg selv. sånn er d kanskje for deg, men langt ifra sånn det «ER» !!! ps: er ikke ts Anonymkode: c275c...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #131 Skrevet 4. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull- sånn opplever du det når du lager begrensninger for deg selv. sånn er d kanskje for deg, men langt ifra sånn det «ER» !!! ps: er ikke ts Anonymkode: c275c...8d1 Det at du synes at det er tull, sånn er det kanskje for deg, men det er langt i fra sånn det "ER"! Anonymkode: c7450...ca6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #132 Skrevet 4. juni 2020 Din mening om denne mannen. Vi har chattet nærmere et år. Møtt hverandre en gang og da hadde vi sex. Litt etter det ble han borte før han tok kontakt igjen etter ett halvår. Klarte ikke stå imot da jeg har følelser for han, men hva føler han? Det er så vanskelig å komme innpå han. På forhånd takk. Anonymkode: 4553e...37b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #133 Skrevet 4. juni 2020 Hei. Jeg lurte bare på om ting blir bedre og om det er noen beskjeder til meg. Anonymkode: e1740...c72
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #134 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 18.15, AnonymBruker skrev: Vil jeg klare meg økonomisk dersom jeg flytter ifht gjeld og avdrag? Anonymkode: bcd5f...522 Hei, får opp en del kort om at økonomien din er tryggere enn du tror, du skal i allefall ikke være redd for å ta avgjørelser pga økonomi, den er i orden. Så hva du enn bestemmer deg for, ikke bekymre deg for penger. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #135 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 18.21, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen har alltid hatt et litt trøblete forhold, med mange diskusjoner og uenigheter. Vi har små barn. Jeg lurer på om det vil vare livet ut eller om vi kommer til å gå fra hverandre. Snakker om å gifte oss, men vet ikke om det er hensiktsmessig. Anonymkode: 6789f...08d Jeg ser dere som litt barnslig kjeklende, altså at det du beskriver som trøblete forhold med diskusjoner og uenugheter, jeg har følelsen av at det er på et litt umodent nivå kanskje? Dere er i vekst, voks sammen, dette er tiden for å trekke pusten og snakke om indre tanker og følelser, gjør ting sammen og få kontakt med hverandre. Dere har ikke brudd i vente slik jeg ser det, men flere kort som indikerer økt lykke og bryllup. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #136 Skrevet 4. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe håp med den mannen jeg tenker på, eller skal jeg bare glemme hele greia? Anonymkode: aa585...94c Tenk deg godt om for å finne ut om dette faktisk er noe for deg, får opp at du ikke vet alt det du trenger å vite om denne fyren eller relasjonen deres, len deg litt tilbake og vurder hele bildet. Avslutter du dette og går videre så vil du møte andre. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #137 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 18.41, AnonymBruker skrev: Jeg møtte noen som betyr mye for meg for noen år siden, men på grunn av omstendigheter kunne han ikke snakke med meg mer. Vil han dukke opp i livet mitt igjen? Anonymkode: f10b7...4cd Det er godt mulig, men pass på at du ikke venter på ham og glemmer å fokusere på deg selv og det du har rundt deg. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #138 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 19.05, AnonymBruker skrev: Vi har vært elskere i 2,5 år..Har prøvd å kutte ham ut et par ganger, men fikk ikke det til. I dag fikk måtte jeg love ham at jeg ikke kommer til å tenke på å dumpe ham igjen. Vi har familier og barn på hver vår side..dette kommer til å ende opp i tårer..eller? Nysgjerrig på om du kan si noe om veien videre 😊🙏🙏 Anonymkode: 1af74...b84 Hei, har noen klare meldinger til deg, du kan fortsatt forlate dette og fokusere energien din på deg selv og familien din, uten at det ender i tårer for annet enn eventuelt deg i en overgangsperiode. Hvem er han fyren egentlig? Tenker han på deg og dine behov? Bryr han seg oppriktig om deg? Jeg får opp at han er dyktig til å rundsnakke og få det som han vil, han manipulerer folk til ikke å se at han ikke har dybde bak de fine ordene sine. Der er ingen samlivsbrudd i kortene for noen av dere, men når det gjelder ham så vil han fortsette som han gjør, om ikke deg, noen andre. Tenk etter om du får noe ut av denne relasjonen som er verdt risikoen dere begge tar. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #139 Skrevet 4. juni 2020 Jeg møtte en mann, følte momentant at han var den rette. Tror følelsene var/er gjensidig, men han har aldri åpnet seg fullt og helt for meg. Det har vært en langdistanse-forbindelse. Jeg skjøv han fra meg, fordi jeg ikke klarte mer vanskeligheter. Jeg er for redd for å bli såret, selv om jeg føler at dette er mannen jeg vil gifte meg med på sikt. Nå er stemningen bare rar, vi kommuniserer ikke. Hva vil skje videre her? Noen råd? Kvinne 25 Anonymkode: 57f25...77b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #140 Skrevet 4. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei ! Snill du er ! Når tror du bedriften jeg eier blir solgt ? Hvor mye tror du er mulig å få ? Anonymkode: 9102a...036 Takk for det! Får beskjed her om at du må holde hodet kaldt i denne saken og ikke la deg rive med når ting starter å gå fort, ikke selg for under minimumsgrensen din, ikke la det gå på billigsalg for å få orden fortest mulig, om du skjønner? Får ikke følelsen av at du hadde tenkt til deg, dette er bare en påminnelse og forsterkning, hold hodet kaldt og ikke vær redd eller bekymret, finn også støtte og råd hos gikk du stoler på. Jeg er ikke så god på tid, men det vil komme bud og snakk om salg innen ikke alt for lenge, føler jeg. Lykke til! Anonymkode: 9cd19...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå