Gå til innhold

Øver meg litt med tarot, har fått greie tilbakemeldinger fra andre, vil du ha et hint eller tips på spørsmål du har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vil min økonomiske fremtid se ut? 
Kommer jeg til å klare dette skoleåret?

Takk ! :)

Anonymkode: 25a07...c59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir arbeidssituasjonen min fremover?

Anonymkode: d3312...a1b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med kjærligheten? 

Anonymkode: d4791...ff4

Det ser ut som at du enten har forlatt eller gitt opp noe som ikke fungerte for deg eller kommer til å gjøre det, du vil møte noen etter det. 

Anonymkode: 9cd19...08d

AnonymBruker
Skrevet

Kan du se noe i forbindelse mellom meg og min mann, kommer forholdet vårt til og bli bedre etterhvert? Kommer vi til å trives dit vi flytter? 

Anonymkode: 24490...3fd

AnonymBruker
Skrevet

Er betatt av en mann, tvillinger begge to. Er han betatt av meg?

Anonymkode: 4553e...37b

Han har lagt merke til deg og liker og respekterer deg veldig, dette kan bli noe bra, men du får spesielt beskjed om å passe på å ikke la tankene dine ødelegge for deg, ikke tvil på hva du tenker og føler og vær obs på å se tegn fra ham. Dette er starten på noe, ikke la angst og usikkerhet komme i veien. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge vil jeg være singel? Og hva skjer generelt i fremtiden, ang yrkesvalg? Jeg har fast og trygg jobb, men ikke tilfreds og ønsker å oppnå noe mer.

Anonymkode: 94704...865

Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har fått noen av de mest spesielle kortene jeg noen gang har lagt! Det er som å se den reisen du er på og fremgangen du har hatt, all innsatsen og jobben du har lagt nedi i livet ditt og deg som person, og ved målstreken venter den store kjærligheten, den mannen som er verdig alt det du har gjort for å komme dit du skal, om du skjønner. Fortvil ikke, det har vært og det vil bli fokus på deg selv og ditt en stund til, men så møter du ham. :)

hva slags kort bruker du? :) 

(driver litt selv og er interessert i forskjellige typer kort - om du vil fortelle meg hva jeg fikk. gjerne på pm om du ikke vil si det her:) ) 

Og tusen takk, forresten :) :)

Endret av Måneskinn
AnonymBruker
Skrevet

Bør vi satse på et søsken når jeg er såpass voksen, eller blir vi lykkeligere med bare han vi har? 

Anonymkode: dadaf...f25

Jeg får opp følelsen at dere har egentlig alt dere ønsker dere, og at tanken på et barn til er fordi du er mest redd at barnet ditt skal føle på ensomhet uten søsken? For egentlig er dere en fullkommen familie føles det som.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jeg til å gå? Når blir det?

Hvordan får jeg det hvis jeg går?

Vil jeg møte noen andre? Hvordan er denne personen?

Hvordan får vi det sammen?

-Ylva

Anonymkode: 6489d...741

Du står overfor et valg hvor du enda ikke er sikker på om det ene eller det andre er mest rett, jeg ser ikke NÅR du går, men jeg ser at du går mot en periode hvor du kommer til å vokse veldig. Det er snakk om å gå inn i seg selv og jobbe med sine ønsker, tanker, følelser og behov og uttrykke de på en god måte. Jeg ser ikke om det skjer i det forholdet du har, eller om dette er grunnen til at du til slutt går, om du skjønner, at valget blir enklere å ta fordi du mer ser hva du trenger. Det er en mann på vei, saken er at jeg ser ikke helt om det er en ny eller det endrer seg i en relasjon du har, men resultatet av at du tar den perioden med deg selv er i allefall en veldig kjærlig og omtenksom mann, enten den du har eller en som er på vei. Du har alle kort for å klare deg godt uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Har fått høre at drømmemannen min skulle dukke opp i mars/april, men så kom Corona og jeg ble sittende inne i mars, og lite sosialisering i april, så nå lurer jeg på om drømmemannen er langt unna?

Anonymkode: 3c727...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Tuusen takk for legg! Bare å vente i ca. 2 måneder da på lidenskapen😍 håper det stemmer! Som jeg nevnte så har jeg (før denne tråden) fått ett legg om at et forhold er på vei før aug. i år, men det var også ett "vær tilbakeholden kort" - ser du om "forholdet" vil være godt for meg og at personen er god mot meg?

Du er treffsikker! Det stemmer at jeg sliter med tunge tanker😅 så får håpe at kjærligheten stemmer også. Bra jeg vil få fred en dag, og forhåpentligvis innen dette året

Anonymkode: b166a...f24

Jeg ser ikke helt når det skjer, men har en følelse av at det ikke er så lenge til så i løpet av sommeren før august er mulig :) de tankene dine kjære deg er mest bare tanker og følelser, det vil bli lettere å hanskes med de, ser stor styrke i deg!

AnonymBruker
Skrevet

Vil jeg noen gang kunne klare å fullføre et svangerskap og få barn? Mistet 3 ganger på rad, ingen barn fra før. Får du opp om det er noe galt med meg? Født 89, løve.

Anonymkode: e2d50...953

AnonymBruker
Skrevet

Mann på 45, gift med en kvinne i snart 15 år, men har etter flere år måtte erkjenne for meg selv at jeg er homofil. Vil jeg noen gang finne styrke til å gå ut av ekteskapet, og vil min kone og barn akseptere min legning og mitt valg om å gå? 

Anonymkode: 7746d...cc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg skille meg fra mannen min? Klarer ikke å ta en beslutning, selv om jeg har grublet på dette i lang tid nå. Vi har 2 barn sammen på 5 år og 2 år 

Hilsen kvinne 31 

Anonymkode: 3d0a6...390

AnonymBruker
Skrevet

Må gi meg for i kveld, fortsetter å svare i morgen, ingen blir glemt eller forbigått. :) ta vare på dere selv så lenge.

Ts

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Kommer jeg og sønnen min til å ha mer kontakt i årene fremover? 

På forhånd takk🙂

Anonymkode: 4d4d8...3e9

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser du bekymrer deg om håper veldig, du har mange kort som viser til familielykke og et som spesielt viser fruktbarhet og barn. Jeg er ikke spesielt god på å forutsi når, men når jeg tenkte på det så får jeg opp kort som tidligere har betydd at noe slår inn fort og uten at du venter at det skulle skje akkurat der og da, så det er ikke snakk om år slik jeg ser det. 

Åh. Det kunne ikke blitt et mer betryggende svar. Vet ikke hvem du er, men du gjorde mye for akkurat meg bare ved å gi meg håp! Tusen takk❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du kommer definitivt til å møte noen, du kommer til å møte en du får et dypt og sterkt bånd med, jeg får veldig familiefølelse her, helt overveldende. Jeg tenker at enten er dette noen du kjenner som har en tilknytning til familien din, eller en du møter via noen i familien din, ikke minst vil du og denne personen dele denne følelsen av familie og samhold. 

Så spennende :) Jeg har en veldig liten familie så kan ikke skjønne hvem det skulle være, men det blir moro å se om det stemmer :)

Anonymkode: 8f06a...db6

AnonymBruker
Skrevet

Vil det gå bra å bli samboer i høst eller har jeg gjort en feil med å velge samboerskap? - M

Anonymkode: 0e12f...69b

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk opp en god del kort på deg, jeg ser at du har vært gjennom noe veldig vondt i kjærlighet, dere begge og spesielt du fikk kjenne på det, vit at det blir mye mye bedre. Du kommer til å møte en fyr og det har potensiale til å bli veldig bra, får beskjed om at du ikke skal være redd for å fortelle hva du tenker og føler, du har mye varme og kjærlighet i deg og du vil også gjenkjenne det hos den andre parten. Får også opp at dette er en du møter via venner eller i sammenheng med fest eller selskap. 

Tusen tusen takk❤️ Dette stemmer helt! De siste par årene har vært tøffe pga kjærlighetssorg, og selv om det var jeg som avsluttet det, så virker det som det har vært verst for meg. Han hadde det tungt i begynnelsen, tror jeg, men fant raskt ei ny jente.. ser du hvordan han har det i det nye forholdet? 
Jeg avsluttet forholdet fordi jeg visste innerst inne at det var det riktige. Det var kjempetøft, for jeg var jo glad i han og følte meg tilknyttet han, men jeg ville ikke bli lykkelig i lengden i det forholdet, av mange årsaker. Jeg har vært så redd for å ikke finne en ny partner, en jeg virkelig vil føle er rett for meg, så ordene dine gjorde meg veldig veldig glad nå! Ser du noe ca tidsperspektiv på dette? Også lurer jeg også veldig på om du ser om jeg skal flytte på sikt, til en felles bolig sammen med en ny partner? 
Tuuusen takk igjen❤️😊

Anonymkode: c986a...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...