AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #41 Skrevet 2. juni 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har laget en stor overraskelse til mannen i morgen med familiebesøk langveisfra etter at han lenge har vært sliten og syk. Blir han glad eller stresset? Anonymkode: 713c9...a43 Føler at mannen din kommer til å bli stresset på den måten at han vil at alle de skal ha det bra og trives, gjerne underholde og ta vare på gjestene. Meldingen til deg er at du må følge litt med og passe på at han får hvile eller trekke seg litt tilbake for han kommer kanskje ikke selv til å se at dette er slitsomt selv om han koser seg. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #42 Skrevet 2. juni 2020 Lurer på om jeg kommer til å få jobben jeg søker på? 🙂 Anonymkode: eaa66...1dd
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #43 Skrevet 2. juni 2020 Kvinne 36 år. Stjernetegn jomfruen. Har vært singel lenge nå. Ser du noe på kjærlighetsfronten? Anonymkode: 8f06a...db6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #44 Skrevet 2. juni 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør jeg bli i forholdet eller gå videre? Anonymkode: 73379...51e Det forholdet du er i nå har potensiale til å bli skikkelig bra, kanskje føles det som om dere står i samme sporet som før eller at ting er kjedelig og ikke ser ut til å gå noe vei, men sett deg ned og se nøye på hva du har foran deg, det kan være hende du ser alt du ønsker deg bare ved et holdningsskifte fra deg? Anonymkode: 9cd19...08d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #45 Skrevet 2. juni 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler J noe får meg? Eller er det kun sex han er ute etter? Anonymkode: 4553e...37b Får opp at du må høre på intuisjonen din i denne saken, samt at du kan prøve å styre relasjonen inn på annet enn bare sex om dere har hatt det og gjøre litt ting sammen eller snakke mer, eller vente med sex om dere ikke har hatt det. Men det er lidenskap her definitivt. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #46 Skrevet 2. juni 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du om hvordan piffe opp sexlivet mitt Anonymkode: 9102a...036 Utvid horisonten litt, ser du kan få det mye morro ved å prøve ting du før ikke trodde du ville like/nyte, vær åpen for nye tanker og ideer! Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #47 Skrevet 2. juni 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør jeg få flere barn enn det ene jeg allerede har? Anonymkode: cc444...942 Det virker som du har litt indre konflikt og stress over dette? Det ligger an til at det kan bli flere barn, ikke bekymre deg for mye, det er løsninger. Anonymkode: 9cd19...08d
jonnejinta Skrevet 2. juni 2020 #48 Skrevet 2. juni 2020 Vil jeg og samboer gifte oss, eller vil vi være fornøyde med samboerskap og forlovelse livet ut?? Hvis vi vil holde sammen da??
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #49 Skrevet 2. juni 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle akkurat til å legge ut en tråd og spørre om noen kunne være så snille å spå meg! Jeg er gravid i uke 5, og lurer veldig på om barnet eller barna kommer til å bli født. Anonymkode: c09d9...12a Jeg beklager, men jeg føler virkelig ikke at jeg er i stilling til å svare ja/nei på dette❤ Ta vare på deg selv, hvil deg og følg magefølelsen, ønsker deg masse lykke til! Anonymkode: 9cd19...08d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #50 Skrevet 2. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var den økonomiske investeringen lurt? Anonymkode: 28401...57e Får en følelse av at det er langsiktig vinning her kanskje, men det var ikke et dårlig valg. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #51 Skrevet 2. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil livet mitt bli bedre/mer positivt framover? Anonymkode: 8da57...14d Ja, du har både bedre økonomi og glede i vente. Ser at du bekymrer deg og tenker mye, det vil bli bedre. Anonymkode: 9cd19...08d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #52 Skrevet 2. juni 2020 Jeg tar kvelden nå, men fortsetter i morgen, alle som ikke har fått svar skal få. Ts Anonymkode: 9cd19...08d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #53 Skrevet 2. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar kvelden nå, men fortsetter i morgen, alle som ikke har fått svar skal få. Ts Anonymkode: 9cd19...08d Ha en god natt😊 Gleder meg til å se om du har tid å se på meg imorra☺️ Jeg lurer altså på kjærligheten, da jeg er singel og ønsker så veldig å finne en god partner. Men syns det virker håpløst😔 I tillegg hadde det vært supert om du kan se om livet fremover bringer med seg mye glede for meg😊❤️ Anonymkode: c986a...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #54 Skrevet 2. juni 2020 Kvinne, 27 år, født i stjernetegnet jomfruen. Hva bør jeg gjøre på jobbfronten, usikker på om jeg er på riktig plass. Anonymkode: 0f0fb...ba8
Havfrue8 Skrevet 3. juni 2020 #55 Skrevet 3. juni 2020 Hei ❤️ Har hatt lyst på noen indikasjoner utenom det fysiske, så håper virkelig du kan svare meg. Har prøvd lenge å bli gravid. Fysisk er det ingenting i veien. Kan du se om og evnt når jeg blir gravid? K28/Vekten
Edie Skrevet 3. juni 2020 #56 Skrevet 3. juni 2020 Ryddet for latterliggjøring og avsporinger. Edie, adm. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #57 Skrevet 3. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør jeg i forhold til det forholdet jeg er i nå? Anonymkode: 3c18f...e7d Fortsetter fra i går med deg. Jeg ser at det er en styrke og et godt grunnlag i dette forholdet, men at det kanskje er endringer eller forandringer hos dere begge eller en av dere? Vent med å dra forhastede konklusjoner i allefall, ting vil se klarere ut om litt. Endringene fører godt med seg. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #58 Skrevet 3. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun jenta 33 på jobben som flyttet til utlandet, hun var interessert men hvorfor gjorde hun aldri fremstøt mot meg ! Anonymkode: 9102a...036 Får opp at hun slet med det valget, hun trodde det var rett, hun slet mye med dårlig selvtillit og tro på seg selv, og det virker som dette påvirket valget hennes veldig. Ikke bli overrasket om hun dukker opp igjen i livet ditt i fremtiden, ting tyder på det, og at det blir lettere for henne å være åpen om hvordan hun føler det da. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #59 Skrevet 3. juni 2020 hva mener jeg på om tarot? Anonymkode: 7c6a4...478
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #60 Skrevet 3. juni 2020 17 timer siden, Gangerolv skrev: Vil jeg noengang bli kvinne (er transe) og vil jeg bli sammen med en mann og kanskje gifte meg? spennende om du ser noe og ærlig svar 😉 Jeg ser definitivt store endringer og starten på noe nytt hos deg, ikke minst ser jeg at det krever stor styrke til å gjennomføre dette, og det har du masse av, uansett vil du møte noen og få et godt forhold også. Anonymkode: 9cd19...08d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå