Gå til innhold

Øver meg litt med tarot, har fått greie tilbakemeldinger fra andre, vil du ha et hint eller tips på spørsmål du har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir det barn på oss i løpet av de neste årene? :)

Anonymkode: b2a95...598

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen ts, jeg fikk ikke svar tidligere, ikke ment som mas. Min eksmann er svært manipulerende og har satt to voksne barn imot meg, ser du noen forandringer. Dame skorpion 47 år. 

Anonymkode: e3c28...585

AnonymBruker
Skrevet

Er livet mitt over eller vil jeg ha noe innhold i fremtiden? Er fremtiden min ingenting at det ikke spiller noen rolle om jeg dør nå?

Anonymkode: de940...d52

AnonymBruker
Skrevet

Musikkarriere ? Hva skjer...

Anonymkode: 6f73a...ca6

Gjest Sitron80
Skrevet

Blir jeg frisk, og hva feiler jeg som ikke legene finner ut av? 

AnonymBruker
Skrevet

Var hos venninnen min og skulle trekke ett tarot kort.

Fikk The hanging man.

Var ikke så fornøyd med det så vi stokket bunken på nytt og jeg trakk nytt kort 😀

Fikk The hanging man IGJEN 😲

Hva betyr det?

Anonymkode: 8dcef...b7b

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Var hos venninnen min og skulle trekke ett tarot kort.

Fikk The hanging man.

Var ikke så fornøyd med det så vi stokket bunken på nytt og jeg trakk nytt kort 😀

Fikk The hanging man IGJEN 😲

Hva betyr det?

Anonymkode: 8dcef...b7b

Det er ikke noe skummelt over det kortet, er gjerne et kort over at man er bundet opp til noe eller stagnert. Altså ting er i hvile.

Anonymkode: 44b27...8ad

AnonymBruker
Skrevet

Interessert i å høre litt om jobbsituasjonen min. Tok nylig en bachelorgrad som dessverre ikke ser ut til å gi meg noen jobb i det hele tatt. Nå har jeg søkt meg inn på en ny bachelor innen helse. Tror du jeg kommer inn på studiet? Får jeg jobb rimelig raskt etter endt utdanning? Takk 🙂 

Anonymkode: eaa66...1dd

Skrevet

Vi vurderer et tredje barn, tror du at det blir noe av? Hilsen jomfru (stjernetegn)

AnonymBruker
Skrevet
På 5.6.2020 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke god på spesifikt med tid, men meldinga er enkel, det er allerede noen i livet ditt som du kommer til å få et forhold med, du vet hvem det er og har kjent ham en stund, det kommer plutselig til å gå opp for deg at det er noe spesielt med han, noe du har følt litt på før, som slår inn med mer klarhet. Og det skjer før du vet ordet av det, det kan være en bekjent, en gammel venn, en du vet hvem er osv. 

Jeg ser at du kommer ikke til å sitte på den jobben du har nå for alltid, du ønsker deg videre og du har absolutt egenskapene og drivkraften til å komme deg dit du vil være. Pass på at du får med deg alt du kan fra denne jobben her, at du føler du har fått ut og lært alt du kan. Du er også enormt intuitiv ser jeg, stol på deg selv og magefølelsen, det slår ikke feil! 

Anonymkode: 9cd19...08d

Ser du noe mer om hvordan den personen er/kan være? Har du noen råd for meg i nærmeste fremtid bare sånn generelt ? (Jeg er kreps) 

Anonymkode: 94704...865

Gjest jegtenkerat
Skrevet
På 2.6.2020 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Lurer på om han jeg har datet som forduftet litt.. vil komme tilbake? Og eventuelt når?

Anonymkode: ed6e8...fc4

Han er ikke like interessert lenger.

På 2.6.2020 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Vil vi komme til å flytte?

Anonymkode: 8b722...3fc

Ja, snart.

Hei 😊 

Har  N romantiske følelser for meg? 

Anonymkode: 18ba4...df7

Ja.

Vil denne nye fyren være bra eller dårlig for meg?

Anonymkode: 90508...ad0

Bra, men ikke i lengden.

På 2.6.2020 den 23.57, Summer lady skrev:

Vil det fortsette som nå, eller blir det forandring, mtp forhold?

Det blir forandring, men kun hvis det er du som tar initiativ. 

På 2.6.2020 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Kommer jeg til å bli boende her lenge?

Anonymkode: d01cc...3d6

Et par år.

På 2.6.2020 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Vil jeg og samboeren min klare å holde sammen? 

Anonymkode: 929e1...e6d

Nope. 

På 2.6.2020 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Kjærlighetslivet mitt frem til august? Vil jeg møte noen romantisk? (singel)

Anonymkode: b166a...f24

Nei, du møter noen når du slutter å tenke så mye over det.

På 3.6.2020 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er av betydning men er Kvinne, 30 år, stjernetegn tvilling.

hvordan blir kjærlighetslivet fremover? Hvordan ser det ut jobbmessig og økonomisk? 

Anonymkode: 8d090...b72

Singel, men bedre økonomi.

På 3.6.2020 den 0.03, AnonymBruker skrev:

Har laget en stor overraskelse til mannen i morgen med familiebesøk langveisfra etter at han lenge har vært sliten og syk. Blir han glad eller stresset? 

Anonymkode: 713c9...a43

Begge, men mest glad.

På 3.6.2020 den 0.04, AnonymBruker skrev:

Bør jeg bli i forholdet eller gå videre? 

Anonymkode: 73379...51e

Bli.

På 3.6.2020 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Føler J noe får meg? Eller er det kun sex han er ute etter?

Anonymkode: 4553e...37b

Kun sex.

På 3.6.2020 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om hvordan piffe opp sexlivet mitt

Anonymkode: 9102a...036

Slutt å henge så mye på KG. 

På 3.6.2020 den 0.10, AnonymBruker skrev:

Bør jeg få flere barn enn det ene jeg allerede har?

Anonymkode: cc444...942

Ja, definitivt.

På 3.6.2020 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle akkurat til å legge ut en tråd og spørre om noen kunne være så snille å spå meg!

Jeg er gravid i uke 5, og lurer veldig på om barnet eller barna kommer til å bli født. 

Anonymkode: c09d9...12a

Ja.

På 3.6.2020 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Var den økonomiske investeringen lurt?

Anonymkode: 28401...57e

Ja.

Sånn, bare hyggelig! Jeg er tidenes spåtroll, 100% suksessrate. Burde ta betalt faktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Hei, vil jeg møte en mann som liker meg?

Anonymkode: 4553e...37b

AnonymBruker
Skrevet
På 5.6.2020 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Hei, dette var leit å høre! ❤ har mange kort for deg, mange kort som står for familie, barn og familieforøkelse, så jeg tviler ikke på at du blir mor! Dog når vet jeg ikke, jeg får opp at det er noe du har utsatt og gruet deg for, er du redd for å snakke med leger og finne ut at du ikke kan bære frem et barn? Ikke vær redd for å søke hjelp og støtte. 

Tusen hjertelig❤️ Blir utredet for habituell abort så er mye hos gynekolog og får beskjed om at alt ser fint ut. Det eneste som gjenstår nå er en blodprøve jeg skal ta i slutten av denne mnd for å sjekke om jeg har lupus antikoagulant. Den skal tas to ganger med 3 mnd mellomrom. Den forrige ble positiv, hvis denne nå også blir det så må jeg ta blodfortynnende sprøyter under svangerskap. Hvis den blir negativ så er alt greit. Da må vi bare prøve til spiren sitter, er beskjeden jeg har fått. Hva viser kortene?🤔

Jeg er ikke redd for å snakke med leger, har god dialog med de. Men er redd for at noe i utredningen blir oversett og at jeg fortsetter å miste og ikke får den hjelpen jeg trenger. Er også redd i den forstand at jeg ikke klarer å styre dette og å ha kontroll. Føler kroppen jobber mot meg på en måte😢 Jeg vil så gjerne❤️

Du skriver at du får opp mange kort, kan du si noe mer om kortene du får opp? Du har allerede svart meg og jeg er veldig takknemlig for det, så bare hvis du har tid og anledning. Ser det er mange som ønsker svar her❤️

35383934-7CF3-492E-A2F2-595318FC1F34.jpeg

Anonymkode: e2d50...953

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som er litt keen på meg? Isåfall hvem?

Anonymkode: 5ef43...680

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jeg til å få flere barn enn de jeg har nå?

Kommer jeg til å gifte meg igjen?

Ser du noe ift. karriere?

Kvinne, 38 år. Vekten.

Anonymkode: c08d3...fc0

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen🙈 Jeg som spurte om hva jeg burde gjøre videre i forhold til et feilgrep. At jeg har sår i fra barndommen. Og om jeg og min mann kom til å vare. Om han elsker meg. 
Satt veldig pris på svaret fra deg🤩

Kan du se om jeg er gravid? Bør jeg ta en test? Eller om det er angrepillen som gjør syklusen ustabil? 🙏🏻🤞🏻

Håper virkelig du kan hjelpe meg igjen fort og se hva du får frem. Jeg er livredd.

Anonymkode: ad9bb...f0a

AnonymBruker
Skrevet
På 10.6.2020 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Hei igjen🙈 Jeg som spurte om hva jeg burde gjøre videre i forhold til et feilgrep. At jeg har sår i fra barndommen. Og om jeg og min mann kom til å vare. Om han elsker meg. 
Satt veldig pris på svaret fra deg🤩

Kan du se om jeg er gravid? Bør jeg ta en test? Eller om det er angrepillen som gjør syklusen ustabil? 🙏🏻🤞🏻

Håper virkelig du kan hjelpe meg igjen fort og se hva du får frem. Jeg er livredd.

Han elsker deg, men du er ikke gravid

Anonymkode: d14fb...722

AnonymBruker
Skrevet

Hei, ts her, jeg har blitt syk og sengeliggende, jeg kommer til å fortsette å svare når jeg blir bedre. Jeg hadde satt pris på om ikke andre som leser tarot eller spår, spår i tråden min, men heller lager sin egen sånn at det ikke blir forvirring. 

Ta vare på dere selv så lenge. Ts.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han elsker deg, men du er ikke gravid

Anonymkode: d14fb...722

Takk for svar. Jeg tok test i dag, heldigvis negativ. Har han mistanke om utroskapen? Kan jeg klare å holde det hemmelig for alltid?
Føler han elsker meg. Jeg er dessverre litt ødelagt og trenger nok hjelp til å bearbeide sårheten fra barndommen, slik at jeg ikke gjør feil igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg tok test i dag, heldigvis negativ. Har han mistanke om utroskapen? Kan jeg klare å holde det hemmelig for alltid?
Føler han elsker meg. Jeg er dessverre litt ødelagt og trenger nok hjelp til å bearbeide sårheten fra barndommen, slik at jeg ikke gjør feil igjen. 

Jeg synes du bør fortelle ham at du har vært utro dersom du har vært det. Det kommer ut før eller senere uansett. Dessuten er det bedre at du sier det enn at han finner det ut selv. Så får du håpe at han tilgir deg og at forholdet deres ikke ryker. Dette er ikke en spådom eller noe slikt, bare mine tanker.

Anonymkode: f3236...24a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...