Gå til innhold

Øver meg litt med tarot, har fått greie tilbakemeldinger fra andre, vil du ha et hint eller tips på spørsmål du har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 3.6.2020 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Takk for svar🙏🏻 Får du opp noe på dette?

Hva får du opp på meg da? Alt du får opp takk. Dame 38, væren. 
Jeg har som nevnt tidligere gjort noe veldig dumt. Men sliter litt med meg selv. Forstår ikke hva som skjer med meg. 

Bør jeg avslutte alle de realasjonene? Fikk en av de følelser for meg? 
Jeg elsker min mann. Elsker han meg? Håper han aldri finner ut av det jeg har gjort?
Vær så snill og ikke døm meg. Trenger hjelp! 

Anonymkode: ad9bb...f0a

Hei, jeg ser at du har mulighet til å starte på nytt med deg selv, men der krever styrke, måtehold, at du går inn i deg selv og jobber med deg selv for å oppnå det du vil ha. Jeg ser du bærer på sår i deg som skaper mye savn og ensomhet, smerte og behov for andre, det er dette du må arbeide med. Det starter i deg selv. Mannen din elsker deg, dere har potensiale for et godt og sterkt forhold, men for din egen del må du starte med deg selv. Lykke til ❤

Anonymkode: 9cd19...08d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hvordan blir sommeren, og hvordan er samspillet i familien i sommer?

På forhånd takk.

Anonymkode: b8271...ccc

AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2020 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Hvordan vil det gå hvis jeg gjør den tingen? Vil jeg trives eller få det verre? 

Anonymkode: de940...d52

Det vil faktisk gå veldig bra om du gjør det du spør om, mye bedre enn du kan forestille deg. :)

Skrevet

Får jeg gutt eller jente som barn nr 2? 

Har en jente fra før! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ta kveld nå, men fortsetter fremover, ta vare på dere selv så lenge, god helg. :)

ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ta kveld nå, men fortsetter fremover, ta vare på dere selv så lenge, god helg. :)

ts

God helg til deg også, snille deg💞😊

Anonymkode: c986a...d1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kommer ekteskapet mitt til å utvikle seg? Kommer vi til å flytte? Vil jeg få det bedre fremover, i tilfelle om hvor lenge?

Anonymkode: 45999...ed3

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg ser at du har mulighet til å starte på nytt med deg selv, men der krever styrke, måtehold, at du går inn i deg selv og jobber med deg selv for å oppnå det du vil ha. Jeg ser du bærer på sår i deg som skaper mye savn og ensomhet, smerte og behov for andre, det er dette du må arbeide med. Det starter i deg selv. Mannen din elsker deg, dere har potensiale for et godt og sterkt forhold, men for din egen del må du starte med deg selv. Lykke til ❤

Tusen ❤️ takk for at du tok deg tid til å lese meg 🙏🏻 Du har rett. Jeg må jobbe med meg selv. Og kutte ut det tullet jeg holder på med! Det gjør meg ikke godt. Og jeg elsker min mann, virkelig. Men ja, jeg bærer på en sårhet. Vet ikke helt hvordan jeg skal få det bedre. Får bare ta tidem til hjelp. 

Anonymkode: ad9bb...f0a

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jeg til å ha en grei inntekt på min nyoppstartede business innen oktober?

Anonymkode: e20ed...078

AnonymBruker
Skrevet

Hei:) Ser du noe på meg, om jeg i framtida vil få det bedre? Både i forhold til meg selv og i noen av mine nære relasjoner? 

Anonymkode: ab11c...2c2

AnonymBruker
Skrevet

Ser du skole og flytting for meg neste vår? 😮 

Eller er dette litt langt frem i tid? 

Anonymkode: 18ba4...df7

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg på rett spor nå?

Er det noe mer jeg kan gjøre for å ha bedre forutsetninger?

Anonymkode: 209e6...70b

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke glemt. :)

Har du vært gjennom noe du fortsatt bearbeider eller tenker på? Kjærligheten er der, du kan når som helst møte noen, men jeg får opp at du har noe du må beaebeide eller få lagt bak deg først.

Takk...du har rett...❤

...hvordan gjør man egentlig det...bearbeider og legger bak seg...🤗

Anonymkode: 3a2ae...4d0

Skrevet

Kommer eksen og jeg til å bli sammen igjen? Vil han endre oppførselen sin, eller bør jeg bare ta det knuste hjertet mitt og gå? :( 

kvinne, 33, tyr

AnonymBruker
Skrevet
På 5.6.2020 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Ja, dette vil du ikke angre på! Får også opp at dere er ganske fruktbare så om dere ikke planlegger barn med det første, ikke slurv med prevensjon. Hvis dere planlegger, gratulerer, det kommer ikke så lenge etter at dere har flyttet sammen. :)

Han er sterilisert, men ellers takk for svar😅

Anonymkode: 0e12f...69b

AnonymBruker
Skrevet

Hvem av de to mennene jeg snakker med er den snille mannen jeg ble lovet innen utgangen av 2020 i en annen tråd her inne? Eller er det ingen av dem? Hvor er'n?? 

Anonymkode: 4e096...aa5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem av de to mennene jeg snakker med er den snille mannen jeg ble lovet innen utgangen av 2020 i en annen tråd her inne? Eller er det ingen av dem? Hvor er'n?? 

*utgangen av juni 2020

Gjest Peanut
Skrevet

Fascinerende med tarot ^^, 

Er det noe positivt for meg fremover? 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jeg til å bli gravid nå i første prøveperiode? Jeg har mange vonde opplevelser bak meg i forhold til graviditet, og har endelig turt å sette igang med søskenforsøk.

Anonymkode: 9ec62...365

AnonymBruker
Skrevet

Lurer veldig på om det kan bli noe med ham jeg er veldig betatt? Kjenner ham ikke veldig godt og veit ikke om jeg tørr å ta initiativ til å bli bedre kjent med ham... 

Anonymkode: 2ed48...cdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...