Måneskinn Skrevet 5. juni 2020 #181 Skrevet 5. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk på deg 7,8,9 og 10 mynter, 10 beger og myntenes konge. jeg er ikke sikker på hva de kortene her heter, de har væet i familien min i rundt 30 år, men jeg skal prøve å google og se. takk, det var egentlig bare disse som var mest interessante så ikke stress med det andre. Var bare interssant å se hva slags kort det var, det er faktisk kort som går igjen på meg, så da er det nok noe i det ja. Tusen takk 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #182 Skrevet 5. juni 2020 På 3.6.2020 den 20.31, AnonymBruker skrev: Har fått høre at drømmemannen min skulle dukke opp i mars/april, men så kom Corona og jeg ble sittende inne i mars, og lite sosialisering i april, så nå lurer jeg på om drømmemannen er langt unna? Anonymkode: 3c727...2c4 Å møte ham ser jeg involverer en reise eller utflukt, det er ikke snakk om lange avstander eller noe sånt, men du må ut og reise en plass for å møte ham og det må han og, så når det begynner å åpne etter korona går det nok ikke så lang tid. Han/dette er på vei Anonymkode: 9cd19...08d 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #183 Skrevet 5. juni 2020 Hei Jeg spurte tidligere, får jeg flere barnebarn? Er så spent på det Anonymkode: 79749...815
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #184 Skrevet 5. juni 2020 På 3.6.2020 den 20.38, AnonymBruker skrev: Vil jeg noen gang kunne klare å fullføre et svangerskap og få barn? Mistet 3 ganger på rad, ingen barn fra før. Får du opp om det er noe galt med meg? Født 89, løve. Anonymkode: e2d50...953 Hei, dette var leit å høre! ❤ har mange kort for deg, mange kort som står for familie, barn og familieforøkelse, så jeg tviler ikke på at du blir mor! Dog når vet jeg ikke, jeg får opp at det er noe du har utsatt og gruet deg for, er du redd for å snakke med leger og finne ut at du ikke kan bære frem et barn? Ikke vær redd for å søke hjelp og støtte. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #185 Skrevet 5. juni 2020 Jeg har tatt på meg et altfor stort ansvar. Har tankekjør, er på gråten og er så stresset at det gjør vondt i kroppen. Jeg kan ikke trekke meg. Kommer jeg meg gjennom dette? Anonymkode: 2af86...cbd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #186 Skrevet 5. juni 2020 På 3.6.2020 den 22.37, AnonymBruker skrev: Tusen tusen takk❤️ Dette stemmer helt! De siste par årene har vært tøffe pga kjærlighetssorg, og selv om det var jeg som avsluttet det, så virker det som det har vært verst for meg. Han hadde det tungt i begynnelsen, tror jeg, men fant raskt ei ny jente.. ser du hvordan han har det i det nye forholdet? Jeg avsluttet forholdet fordi jeg visste innerst inne at det var det riktige. Det var kjempetøft, for jeg var jo glad i han og følte meg tilknyttet han, men jeg ville ikke bli lykkelig i lengden i det forholdet, av mange årsaker. Jeg har vært så redd for å ikke finne en ny partner, en jeg virkelig vil føle er rett for meg, så ordene dine gjorde meg veldig veldig glad nå! Ser du noe ca tidsperspektiv på dette? Også lurer jeg også veldig på om du ser om jeg skal flytte på sikt, til en felles bolig sammen med en ny partner? Tuuusen takk igjen❤️😊 Anonymkode: c986a...d1a Hei TS😊 Jeg siterer mitt siste innlegg, så du skal se hvem jeg er. Jeg har et spørsmål til, hvis du har mulighet til å se på det; kommer jeg til å få barn, eller er det for sent? Har blitt spådd barn tidligere, men jeg tenker egentlig at det er for sent nå. Hva ser du? ☺️ Det er utrolig snilt av deg å bruke tid på alle oss her inne, jeg setter veldig stor pris på hjelpen din❤️🌹😊 Anonymkode: c986a...d1a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #187 Skrevet 5. juni 2020 På 3.6.2020 den 20.45, AnonymBruker skrev: Mann på 45, gift med en kvinne i snart 15 år, men har etter flere år måtte erkjenne for meg selv at jeg er homofil. Vil jeg noen gang finne styrke til å gå ut av ekteskapet, og vil min kone og barn akseptere min legning og mitt valg om å gå? Anonymkode: 7746d...cc3 Ønsket ditt er dypt og oppriktig, jeg ser at det snart ikke er et valg om å gå, men at du rett og slett innser at det å leve som du nå gjør ikke vil gjøre noe bedre. Vær forbederdt på at det vil oppstå konflikter som stammer ut fra redsel over at ting forandrer seg, men du er elsket og du vil ikke miste noen på veien her. Jeg ser forresten at enten har du allerede møtt en mann du har følelser for, eller så vil du møte en mann du får følelser for, og han er rene drømmen. Lykke til! Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #188 Skrevet 5. juni 2020 Håper du kan ta deg tid til å svare meg en siste gang 🙏🏻 Hva du får opp på meg. Og hva jeg bør gjøre fremover. Ang feiltrinn jeg har gjort. Og hvordan fremtiden er med min mann. Hadde satt utrolig pris på å få litt svar. Dame 38, væren. Anonymkode: ad9bb...f0a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #189 Skrevet 5. juni 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg spurte tidligere, får jeg flere barnebarn? Er så spent på det Anonymkode: 79749...815 Jeg beklager at jeg har gått forbi deg, prøver å svare alle etterhvert som de har spurt så jeg ikke glemmer noen, men det det går visst i surr i blant, bra du spør igjen jeg vet ikke når det eventuelt blir, men ja det kommer flere, det blir nok å henge fingrene i Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #190 Skrevet 5. juni 2020 Takk for oppmuntrende råd❤️ Anonymkode: 4d4d8...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #191 Skrevet 5. juni 2020 Ser du hva jeg kan gjøre får å få det bedre? (foreksempel kosttilskudd, kosthold, osv). Og kommer A til å sende meg en melding, isåfall, eventuelt ca. når ? Takk ❤️ Anonymkode: f1547...297
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #192 Skrevet 5. juni 2020 På 3.6.2020 den 20.50, AnonymBruker skrev: Skal jeg skille meg fra mannen min? Klarer ikke å ta en beslutning, selv om jeg har grublet på dette i lang tid nå. Vi har 2 barn sammen på 5 år og 2 år Hilsen kvinne 31 Anonymkode: 3d0a6...390 Hei, jeg ser ikke noe skilsmisse eller brudd i deres fremtid, jeg ser derimot at dette forholdet kan jobbes med for å være tilfredsstillende for begge parter. Det er mye å hente her, det er veldig tette bånd mellom dere. Jeg får opp at dette er mest usikkerheter og tanker du eller mannen har, som prøves å overkomme? Med dette vil det bli mer balanse og stabilitet. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #193 Skrevet 5. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg beklager at jeg har gått forbi deg, prøver å svare alle etterhvert som de har spurt så jeg ikke glemmer noen, men det det går visst i surr i blant, bra du spør igjen jeg vet ikke når det eventuelt blir, men ja det kommer flere, det blir nok å henge fingrene i Anonymkode: 9cd19...08d Tusen takk for svar ❤️ Nå ble jeg glad Anonymkode: 79749...815
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #194 Skrevet 5. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ser du hva jeg kan gjøre får å få det bedre? (foreksempel kosttilskudd, kosthold, osv). Og kommer A til å sende meg en melding, isåfall, eventuelt ca. når ? Takk ❤️ Anonymkode: f1547...297 eller ta kontakt på en annen måte Anonymkode: f1547...297
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #195 Skrevet 5. juni 2020 På 3.6.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev: Vil det gå bra å bli samboer i høst eller har jeg gjort en feil med å velge samboerskap? - M Anonymkode: 0e12f...69b Ja, dette vil du ikke angre på! Får også opp at dere er ganske fruktbare så om dere ikke planlegger barn med det første, ikke slurv med prevensjon. Hvis dere planlegger, gratulerer, det kommer ikke så lenge etter at dere har flyttet sammen. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #196 Skrevet 5. juni 2020 På 3.6.2020 den 22.56, AnonymBruker skrev: Hei. Ser du noen for meg snart? Savner kjærligheten...❤ Anonymkode: 3a2ae...4d0 Har glemt meg og...😊 Anonymkode: 3a2ae...4d0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #197 Skrevet 5. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei TS😊 Jeg siterer mitt siste innlegg, så du skal se hvem jeg er. Jeg har et spørsmål til, hvis du har mulighet til å se på det; kommer jeg til å få barn, eller er det for sent? Har blitt spådd barn tidligere, men jeg tenker egentlig at det er for sent nå. Hva ser du? ☺️ Det er utrolig snilt av deg å bruke tid på alle oss her inne, jeg setter veldig stor pris på hjelpen din❤️🌹😊 Anonymkode: c986a...d1a På 3.6.2020 den 22.37, AnonymBruker skrev: Tusen tusen takk❤️ Dette stemmer helt! De siste par årene har vært tøffe pga kjærlighetssorg, og selv om det var jeg som avsluttet det, så virker det som det har vært verst for meg. Han hadde det tungt i begynnelsen, tror jeg, men fant raskt ei ny jente.. ser du hvordan han har det i det nye forholdet? Jeg avsluttet forholdet fordi jeg visste innerst inne at det var det riktige. Det var kjempetøft, for jeg var jo glad i han og følte meg tilknyttet han, men jeg ville ikke bli lykkelig i lengden i det forholdet, av mange årsaker. Jeg har vært så redd for å ikke finne en ny partner, en jeg virkelig vil føle er rett for meg, så ordene dine gjorde meg veldig veldig glad nå! Ser du noe ca tidsperspektiv på dette? Også lurer jeg også veldig på om du ser om jeg skal flytte på sikt, til en felles bolig sammen med en ny partner? Tuuusen takk igjen❤️😊 Anonymkode: c986a...d1a Eksen din har ikke helt bearbeidet det gamle enda så det nye forholdet kan se bra ut på utsiden, mens det inni egentlig er ganske tøft. Det er ikke så mye vekst der, han burde vært singel og bearbeidet ting. Jeg er ikke spesielt god på tid, men du skal vite at det er på vei, og ja, du har stabilitet, kjærlighet, flytting og graviditet i din fremtid, du kan velge dette, du er ikke for gammel. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #198 Skrevet 5. juni 2020 Kommer jeg til å få barn? Anonymkode: 6f30a...afe
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #199 Skrevet 5. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eksen din har ikke helt bearbeidet det gamle enda så det nye forholdet kan se bra ut på utsiden, mens det inni egentlig er ganske tøft. Det er ikke så mye vekst der, han burde vært singel og bearbeidet ting. Jeg er ikke spesielt god på tid, men du skal vite at det er på vei, og ja, du har stabilitet, kjærlighet, flytting og graviditet i din fremtid, du kan velge dette, du er ikke for gammel. Anonymkode: 9cd19...08d Så spennende!! Tusen tusen takk igjen❤️ Utrolig spennende det du skriver om stabilitet, kjærlighet, flytting og stabilitet! Det alt hva jeg ønsker og drømmer om, men hadde begynt å tvile på om kom min vei. Spesielt graviditet, for jeg er 45 år, og tenkte nå at det var for sent. Det er jo risiko forbundet med graviditet og høy alder også. Kan jeg spørre et spørsmål om akkurat det? Om du ser at både barnet blir født friskt og normalt, og at jeg klarer meg gjennom en graviditet og fødsel i min alder, med mine fysiske utfordringer? Det du skriver om eksen, føler jeg kan stemme, og det er også det jeg har hørt fra en annen jeg spurte som har gode, intuitive evner. Jeg håpte lenge at vi kunne forbli venner, det gjorde han også, men han har gradvis falt mer og mer bort. Jeg har tenkt at enten syns han det er vondt og vanskelig å opprettholde et vennskap, eller så er det den nye kjæresten han som nekter han kontakt med meg. Noe jeg forøvrig godt kan forstå. Tusen takk for at du tar deg tid, du er en god sjel❤️😊 Anonymkode: c986a...d1a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #200 Skrevet 5. juni 2020 På 3.6.2020 den 22.42, AnonymBruker skrev: Har truffet en jeg har blitt forelsket i, er i et forhold i dag! Hva gjør jeg? m33 Anonymkode: 8eb7c...8da Får beskjed om at her må du trekke drg tilbake og vurdere forholdet du er i nå, hva den forelskelsen i den andre personen betyr, og følelsene dine oppi det hele. Hva vil du og hva ønsker du egentlig? Tenk med hodet og hjertet! På 3.6.2020 den 22.43, Leamur skrev: Kommer jeg til å bli gravid i år eller i nær fremtid? Vet ikke om det er i veldig nær fremtid, men det er i allefall ikke lenge til, forbered deg på at det kommer! På 3.6.2020 den 22.56, AnonymBruker skrev: Hei. Ser du noen for meg snart? Savner kjærligheten...❤ Anonymkode: 3a2ae...4d0 Ikke glemt. Har du vært gjennom noe du fortsatt bearbeider eller tenker på? Kjærligheten er der, du kan når som helst møte noen, men jeg får opp at du har noe du må beaebeide eller få lagt bak deg først. Anonymkode: 9cd19...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå