AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #141 Skrevet 4. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Vil økonomien vår bli betre fremover? Anonymkode: ff032...41a Ja, alt tyder på at det vil bli mye bedre! Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #142 Skrevet 4. juni 2020 23 timer siden, Tatja skrev: Jeg har mistet en del filmer som jeg er glad i, bla samlingen med Fleksnes-filmene. Hvor skal jeg lete? Det ser jeg dessverre veldig dårlig, beklager, håper du finner de igjen! Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #143 Skrevet 4. juni 2020 Hei Ts! Slikt syns jeg er meget spennende. Jeg lurer på om vi kommer til å klare å kjøpe oss bolig i år? Eller om økonomien fremdeles vil være dårlig for oss? Hvis man kan stille spørsmål på den måten Anonymkode: b13a6...e0a
MFO Skrevet 4. juni 2020 #144 Skrevet 4. juni 2020 Lurer på om du ser noe spennende i karriereutviklingen til meg eller mannen min framover?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #145 Skrevet 4. juni 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min dumpet meg plutselig ut av det blå i mai. Jeg skjønner ingenting. Tror ikke det er noen andre involvert. Han sier bare plutselig at han ikke orker mer, alt er for mye for ham. Er det håp om at han ombestemmer seg? Og burde jeg i så fall ta ham tilbake? Anonymkode: d8112...e9a Hei, jeg skjønner at det er forvirrende, det var litt forvirrende kort her også, du har rett i at det aller mest sannsynlig ikke er noen andre, dette handler om HAM. Han virker rett og slett emosjonellt litt umoden og sliter med følelsene, det ble for mye for ham for han vet egentlig ikke hvordan han skal være i så nærme og intime relasjoner som med deg. Jeg ser ikke noe konkret brudd, dette kan jobbes opp igjen, men han har en del ting å ta tak i, kanskje er dette en periode for utvikling for dere begge? Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #146 Skrevet 4. juni 2020 Er i en situasjon der jeg dater en ny som jeg vet liker meg, men noe komplisert så vet ikke om jeg skal bryte ut? Tenker også ekstremt mye på en jeg fremdeles var forelsket i og lurer på om han fremdeles tenker på meg? Anonymkode: 44b27...8ad
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #147 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 19.53, AnonymBruker skrev: Jobb og kjærlighet? Er det håp for meg også? 😂 Anonymkode: b55fd...c01 Hei! Jeg er litt usikker her, men jeg har ganske mange kort her som tyder på at du enten har en jobb som du føler tar en del overskudd og energi, som du bekymrer deg over og tenker veldig mye på, at det er tungt og tøft, ELLER at dette er det du føler i prosessen for å få en jobb? Uansett skal du vite at du ikke trenger å bekymre deg for dette, hardt arbeid og innsats vil gi resultater, selv om det kanskje ser ut som det skjer lite, så er det spennende ting på gang i kjærlighet har du en klar melding, du kommer til å få ønsket ditt oppfylt, det du drømmer om, men det er en sterk oppfordring om at du tenker over hva det er du vil ha! Anonymkode: 9cd19...08d 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #148 Skrevet 4. juni 2020 Vil han bli lykkelig som far dersom vi velger å få barn? Anonymkode: 3d66e...ab9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #149 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 19.54, AnonymBruker skrev: Hvordan utvikler forholdet med samboeren seg? jeg er fisk, han er skorpion. Anonymkode: c275c...8d1 Det kan se ut som at det kanskje har utviklet seg litt skjevt og urettferdig, at den ene tar mer plass enn den andre og at du sitter der og føler at dette går på bekostning av deg? Jeg ser du holder på å gå inn i en periode der du kommer til å tenke mye over ting og ønske om forandringer, du vil ta mer plass og uttrykke dine ønsker og behov mye klarere enn du kanskje har gjort før. Anonymkode: 9cd19...08d 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #150 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 19.55, AnonymBruker skrev: Ser du om dette potensielle forholdet skjer før august i år? Vet jeg spurte om legg fram til august, så bare dobbeltsjekker😅 Takk ❤️ Anonymkode: b166a...f24 Tror jeg skrev en annen plass her at jeg ikke er sikker, men at det ikke føles veldig langt unna, uansett vil du kose deg masse med denne personen Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #151 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 19.59, AnonymBruker skrev: Har søkt og kommet inn på videreutdanning til høsten. Er i en jobb nå som ikke er så relevant for videreutdanningen. Håper derfor på å få en jobb jeg har søkt på nå med frist igår. Kan du se om det er noe håp der? Evt om jeg klarer å få en relevant ny jobb i løpet av året? Anonymkode: 0db02...284 Jeg ser ikke dette helt klart, jeg ser en situasjon som beskriver en jobb som slitsom og utfordrende på en negativ måte, og som stresser deg unødig, men det kommer du til å forlate til fordel for en jobb som gir deg det du ønsker og gjør at du føler deg vel. Jeg er bare ikke sikker på om det er jobben du søkte på nå, eller en du kommer til å søke på, i allefall er det ikke lenge til og du kommer til å lykkes med å få den jobben du ønsker deg. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #152 Skrevet 4. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan se ut som at det kanskje har utviklet seg litt skjevt og urettferdig, at den ene tar mer plass enn den andre og at du sitter der og føler at dette går på bekostning av deg? Jeg ser du holder på å gå inn i en periode der du kommer til å tenke mye over ting og ønske om forandringer, du vil ta mer plass og uttrykke dine ønsker og behov mye klarere enn du kanskje har gjort før. Anonymkode: 9cd19...08d Tusen takk ❤️ Dette kan nok stemme bra ☺️ Anonymkode: c275c...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #153 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 20.00, AnonymBruker skrev: Jeg står i flere tøffe avgjørelser ganske alene ang datteren min. Handler om faren hennes og hans deltakelse og alle bestemmelser generelt. Har du noen veiledning? Eller om det er noe annet som dukker opp, jeg unngår med vilje alt som kan bli en for tett (romantisk) relasjon, kommer det til å fortsette sånn i lange tider? Tusen takk ❤ Anonymkode: 96ec9...bc9 Hei, jeg ser ganske mye frustrasjon og forvirring her, usikkerhet og mye angst. Jeg ser også at du ikke stoler og tror nok på deg selv i det hele tatt så mye som du burde. Du er så mye sterkere og sikrere enn du tror, du har mer kontroll enn du tror. Ikke la opplevelser fra fortiden ta fra deg håpet for fremtiden. Det at du frykter og rømmer fra nære relasjoner henger sammen med alt det du føler og opplever nå. Med økt tro og styrke i deg selv vil du bli sikrere på hva det er du søker hos andre, hva du har å tilby og gi til andre, og du kommer ikke til å bli såret på den måten igjen. Ta en dag av gangen, pust, konsentrer deg og tenk med hodet og hjertet. Du har så mye godt i vente og alt det kommer med små endringer som allerede er i gang i deg. Lykke til! Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #154 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 20.03, AnonymBruker skrev: Skilles eller ikke? K45 Anonymkode: d5b8a...b30 Ja... jeg ser et forhold som ser ut som har kjørt seg fast og krepert på mange måter, men rundt svingen er det både lyst, begjær, lidenskap, partnerskap og samhold. Det er på en måte et åpent valg der du kan gjøre enten ene eller det andre, men du har fortsatt mye å hente her, dere må bare ta stegene mot det og gå videre sammen. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #155 Skrevet 4. juni 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke dette helt klart, jeg ser en situasjon som beskriver en jobb som slitsom og utfordrende på en negativ måte, og som stresser deg unødig, men det kommer du til å forlate til fordel for en jobb som gir deg det du ønsker og gjør at du føler deg vel. Jeg er bare ikke sikker på om det er jobben du søkte på nå, eller en du kommer til å søke på, i allefall er det ikke lenge til og du kommer til å lykkes med å få den jobben du ønsker deg. Anonymkode: 9cd19...08d Ok jobben jeg er i nå er ikke fysisk slitsom men mentalt utmattende pga lite tilfredsstillende arbeidsoppgaver og dårlig ledelse. Håper virkelig at det stemmer at jeg får en jobb som gir meg glede i hverdagen igjen 😊 tusen takk for svar. Anonymkode: 0db02...284 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #156 Skrevet 4. juni 2020 På 3.6.2020 den 20.03, AnonymBruker skrev: Hvordan vil min økonomiske fremtid se ut? Kommer jeg til å klare dette skoleåret? Takk ! Anonymkode: 25a07...c59 Pass på pengene dine akkurat nå for tiden, spar heller enn å bruke på unødvendige ting, det blir bedre fremover. Ser fremgang og resultater av hardt arbeid, men ikke stress og ikke uroe deg, det ser ut som du greier deg bra. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #157 Skrevet 4. juni 2020 Jeg må ta kvelden nå, men kommer tilbake i morgen. Ta vare på dere selv så lenge ts Anonymkode: 9cd19...08d 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #158 Skrevet 4. juni 2020 Min eksmann er svært manipulerende og har satt to, en nesten voksen og et voksent barn imot meg, de ser ikke hans manupilasjon, ser du noen forandringer. Anonymkode: e3c28...585
dillogdall Skrevet 4. juni 2020 #159 Skrevet 4. juni 2020 Fortsette i jobben jeg har nå, satse på ny jobb i samme firma eller starte noe eget?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #160 Skrevet 4. juni 2020 Kommer jeg til å ha en romatisk opplevelse i år? Kvinne, 32 år, Tyr Anonymkode: b31af...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå