Gå til innhold

Øver meg litt med tarot, har fått greie tilbakemeldinger fra andre, vil du ha et hint eller tips på spørsmål du har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om han jeg har hatt et av/på-forhold til i mange år, vil komme tilbake den gangen her? Som kjæreste da i tilfelle.

Anonymkode: 350df...bf9

Hei, jeg får opp her at om han så kommer tilbake (veldig sannsynlig) så vil ikke et kjæreste forhold med ham gi deg det du ønsker og håper på. Det virker som dere begge holder litt fast i hverandre, men at dere i bunn og grunn ikke gir hverandre det dere ønsker. Kanskje er det på tide å gi seg selv tid, bygge opp og støtte seg selv? Om du velger å gå videre fra ham her så har du gode utsikter for å treffe en annen og få det bra. 

Anonymkode: 9cd19...08d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært elskere i 2,5 år..Har prøvd å kutte ham ut et par ganger, men fikk ikke det til. I dag fikk måtte jeg love ham at jeg ikke kommer til å tenke på å dumpe ham igjen. 

Vi har familier og barn på hver vår side..dette kommer til å ende opp i tårer..eller?

Nysgjerrig på om du kan si noe om veien videre 😊🙏🙏

Anonymkode: 1af74...b84

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om jeg kommer til å få jobben jeg søker på? 🙂 

Anonymkode: eaa66...1dd

Du får opp kort som tyder på suksess og bedre økonomiske utsikter, som forresten allerede er bedre enn du tror, så enten får du denne jobben eller en annen ganske fort. 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 36 år. Stjernetegn jomfruen. Har vært singel lenge nå. Ser du noe på kjærlighetsfronten? 

Anonymkode: 8f06a...db6

Du kommer definitivt til å møte noen, du kommer til å møte en du får et dypt og sterkt bånd med, jeg får veldig familiefølelse her, helt overveldende. Jeg tenker at enten er dette noen du kjenner som har en tilknytning til familien din, eller en du møter via noen i familien din, ikke minst vil du og denne personen dele denne følelsen av familie og samhold. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, jonnejinta skrev:

Vil jeg og samboer gifte oss, eller vil vi være fornøyde med samboerskap og forlovelse livet ut?? Hvis vi vil holde sammen da??

Dere kan absolutt ha bryllupet dere ønsker, men har en følelse av at det er mer "styr" med det enn dere orker, så dere må i såfall sette dere ned og planlegge det nøye sammen for å få det gjort.  Ser ikke noe brudd. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 27 år, født i stjernetegnet jomfruen. Hva bør jeg gjøre på jobbfronten,  usikker på om jeg er på riktig plass.

Anonymkode: 0f0fb...ba8

Hvis du har en følelse på at dette er feil eller at du er på feil plass, den minste tvil, så må du kjenne nøyere etter og lytte til deg selv, for du har rett. Jeg ser her at du er veldig intuitiv, du ser ting egentlig ganske klart men har kanskje hørt og fulgt andre sine råd foran dine tanker og følelser? Ikke overse den magefølelsen din, du ser veldig klart altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei ! Snill du er ! Når tror du bedriften jeg eier blir solgt ? Hvor mye tror du er mulig å få ? 

Anonymkode: 9102a...036

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Havfrue8 skrev:

Hei ❤️ Har hatt lyst på noen indikasjoner utenom det fysiske, så håper virkelig du kan svare meg. Har prøvd lenge å bli gravid. Fysisk er det ingenting i veien. Kan du se om og evnt når jeg blir gravid? K28/Vekten

Ser du bekymrer deg om håper veldig, du har mange kort som viser til familielykke og et som spesielt viser fruktbarhet og barn. Jeg er ikke spesielt god på å forutsi når, men når jeg tenkte på det så får jeg opp kort som tidligere har betydd at noe slår inn fort og uten at du venter at det skulle skje akkurat der og da, så det er ikke snakk om år slik jeg ser det. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva mener jeg på om tarot?

Anonymkode: 7c6a4...478

Usikker?

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vil økonomien vår bli betre fremover?

Anonymkode: ff032...41a

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriv noe du tenker på eller lurer på her, jeg går ikke sånn veldig dypt på temaer, men skriver det som dukker opp.

Kan være anonym. 

Jeg har mistet en del filmer som jeg er glad i, bla samlingen med Fleksnes-filmene. Hvor skal jeg lete?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Måneskinn skrev:

Noe romantikk på meg fremover - eller vil det fortsatt være ørken? :)

Du har fått noen av de mest spesielle kortene jeg noen gang har lagt! Det er som å se den reisen du er på og fremgangen du har hatt, all innsatsen og jobben du har lagt nedi i livet ditt og deg som person, og ved målstreken venter den store kjærligheten, den mannen som er verdig alt det du har gjort for å komme dit du skal, om du skjønner. Fortvil ikke, det har vært og det vil bli fokus på deg selv og ditt en stund til, men så møter du ham. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min dumpet meg plutselig ut av det blå i mai. Jeg skjønner ingenting. Tror ikke det er noen andre involvert. Han sier bare plutselig at han ikke orker mer, alt er for mye for ham. 

Er det håp om at han ombestemmer seg? Og burde jeg i så fall ta ham tilbake? 

Anonymkode: d8112...e9a

AnonymBruker
Skrevet

Jobb og kjærlighet? Er det håp for meg også? 😂

Anonymkode: b55fd...c01

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan utvikler forholdet med samboeren seg? 
jeg er fisk, han er skorpion. 

Anonymkode: c275c...8d1

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser dessverre ikke personer på denne måten, men energien i denne sammenhengen trenger nødvendigvis ikke å være en "eks" eller noen du har hatt noe seksuelt med, bare at det er en du hadde veldig god kjemi med som du selv vil være åpen for. 

Jeg ser ikke helt om det er nytt eller gammelt bekjentskap, men du har et rasende lidenskapelig forhold kommende. Mens jeg drev og stokket for dette, dukket det opp en annen melding ment til deg, sier det selv om du ikke har spurt. Det er til deg, men kan også være til noen som står deg nær, om du er i en dårlig periode nå og sliter mye med tunge tanker eller angst, depresjoner og dårlig søvn, så vit at problemene du tenker på eller bekymrer deg for ikke er så ille som du kanskje selv frykter, det vil ta slutt. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tuusen takk for legg! Bare å vente i ca. 2 måneder da på lidenskapen😍 håper det stemmer! Som jeg nevnte så har jeg (før denne tråden) fått ett legg om at et forhold er på vei før aug. i år, men det var også ett "vær tilbakeholden kort" - ser du om "forholdet" vil være godt for meg og at personen er god mot meg?

Du er treffsikker! Det stemmer at jeg sliter med tunge tanker😅 så får håpe at kjærligheten stemmer også. Bra jeg vil få fred en dag, og forhåpentligvis innen dette året

Anonymkode: b166a...f24

Ser du om dette potensielle forholdet skjer før august i år? Vet jeg spurte om legg fram til august, så bare dobbeltsjekker😅 Takk ❤️ 

Anonymkode: b166a...f24

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt og kommet inn på videreutdanning til høsten. Er i en jobb nå som ikke er så relevant for videreutdanningen. Håper derfor på å få en jobb jeg har søkt på nå med frist igår. Kan du se om det er noe håp der? Evt om jeg klarer å få en relevant ny jobb i løpet av året? 

Anonymkode: 0db02...284

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står i flere tøffe avgjørelser ganske alene ang datteren min. Handler om faren hennes og hans deltakelse og alle bestemmelser generelt. Har du noen veiledning? Eller om det er noe annet som dukker opp, jeg unngår med vilje alt som kan bli en for tett (romantisk) relasjon, kommer det til å fortsette sånn i lange tider?

Tusen takk ❤

Anonymkode: 96ec9...bc9

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil jeg få en liten jente neste år? 

Anonymkode: a9ec1...55e

Jeg beklager, jeg får ikke noe klart svar som jeg leser tydelig nok. Jeg kan ikke svare deg på dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Skilles eller ikke?

K45

Anonymkode: d5b8a...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...