Måneskinn Skrevet 3. juni 2020 #61 Skrevet 3. juni 2020 Noe romantikk på meg fremover - eller vil det fortsatt være ørken? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #62 Skrevet 3. juni 2020 Vil jeg få en liten jente neste år? Anonymkode: a9ec1...55e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #63 Skrevet 3. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir jeg gravid i år? Anonymkode: d119c...72f Du vil bli gravid, men jeg ser ikke helt når, det føles likevel ikke for lenge til, det kommer fortere enn du frykter. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #64 Skrevet 3. juni 2020 Ikke glem denne da pliiiis: " Er han jeg er interessert i nå interessert tilbake? Er det egentlig et godt valg å satse på noe med denne personen eller burde jeg bare la det fare? Er dette det store? " Anonymkode: 6b77b...0ba
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #65 Skrevet 3. juni 2020 Hva skjer med kjærligheten? Anonymkode: d4791...ff4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #66 Skrevet 3. juni 2020 16 timer siden, Krutegodt skrev: Lurer på om jeg treffer noen i sommer / romantisk relasjon / blir forelsket? Skoprion Absolutt, ikke bekymre deg eller vær redd for at du ikke møter noen, men sett deg krav og standard, grenser og det du ønsker å få ut at et forhold på forhånd. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #67 Skrevet 3. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er han jeg er interessert i nå interessert tilbake? Er det egentlig et godt valg å satse på noe med denne personen eller burde jeg bare la det fare? Anonymkode: 6b77b...0ba Din tur nå ja, ikke glemt deg Får opp at det å innlede noe romantisk med ham kan være både vanskelig og konfliktfyllt, du kommer uansett snart til å møte en annen, en du kommer mye bedre overens med. Endringer er på vei. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #68 Skrevet 3. juni 2020 Er betatt av en mann, tvillinger begge to. Er han betatt av meg? Anonymkode: 4553e...37b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #69 Skrevet 3. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, har faktisk fått tarot tyder på noe av det samme. Får du opp noe kjennetrekk på denne personen? Høy, blond, mørk hår, initialer? Jeg har egentlig ingen "ekser" jeg vil møte igjen.. Får du opp om en helt ny person vil dukke opp i løpet av sommeren? (på romantisk vis) Anonymkode: b166a...f24 Jeg ser dessverre ikke personer på denne måten, men energien i denne sammenhengen trenger nødvendigvis ikke å være en "eks" eller noen du har hatt noe seksuelt med, bare at det er en du hadde veldig god kjemi med som du selv vil være åpen for. Jeg ser ikke helt om det er nytt eller gammelt bekjentskap, men du har et rasende lidenskapelig forhold kommende. Mens jeg drev og stokket for dette, dukket det opp en annen melding ment til deg, sier det selv om du ikke har spurt. Det er til deg, men kan også være til noen som står deg nær, om du er i en dårlig periode nå og sliter mye med tunge tanker eller angst, depresjoner og dårlig søvn, så vit at problemene du tenker på eller bekymrer deg for ikke er så ille som du kanskje selv frykter, det vil ta slutt. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #70 Skrevet 3. juni 2020 Bør vi satse på et søsken når jeg er såpass voksen, eller blir vi lykkeligere med bare han vi har? Anonymkode: dadaf...f25
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #71 Skrevet 3. juni 2020 Kommer jeg til å gå? Når blir det? Hvordan får jeg det hvis jeg går? Vil jeg møte noen andre? Hvordan er denne personen? Hvordan får vi det sammen? -Ylva Anonymkode: 6489d...741
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #72 Skrevet 3. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser dessverre ikke personer på denne måten, men energien i denne sammenhengen trenger nødvendigvis ikke å være en "eks" eller noen du har hatt noe seksuelt med, bare at det er en du hadde veldig god kjemi med som du selv vil være åpen for. Jeg ser ikke helt om det er nytt eller gammelt bekjentskap, men du har et rasende lidenskapelig forhold kommende. Mens jeg drev og stokket for dette, dukket det opp en annen melding ment til deg, sier det selv om du ikke har spurt. Det er til deg, men kan også være til noen som står deg nær, om du er i en dårlig periode nå og sliter mye med tunge tanker eller angst, depresjoner og dårlig søvn, så vit at problemene du tenker på eller bekymrer deg for ikke er så ille som du kanskje selv frykter, det vil ta slutt. Anonymkode: 9cd19...08d Tuusen takk for legg! Bare å vente i ca. 2 måneder da på lidenskapen😍 håper det stemmer! Som jeg nevnte så har jeg (før denne tråden) fått ett legg om at et forhold er på vei før aug. i år, men det var også ett "vær tilbakeholden kort" - ser du om "forholdet" vil være godt for meg og at personen er god mot meg? Du er treffsikker! Det stemmer at jeg sliter med tunge tanker😅 så får håpe at kjærligheten stemmer også. Bra jeg vil få fred en dag, og forhåpentligvis innen dette året Anonymkode: b166a...f24
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #73 Skrevet 3. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Tuusen takk for legg! Bare å vente i ca. 2 måneder da på lidenskapen😍 håper det stemmer! Som jeg nevnte så har jeg (før denne tråden) fått ett legg om at et forhold er på vei før aug. i år, men det var også ett "vær tilbakeholden kort" - ser du om "forholdet" vil være godt for meg og at personen er god mot meg? Du er treffsikker! Det stemmer at jeg sliter med tunge tanker😅 så får håpe at kjærligheten stemmer også. Bra jeg vil få fred en dag, og forhåpentligvis innen dette året Anonymkode: b166a...f24 * ønsker ikke å få vite når jeg får fred fra de tungene tankene (tørr ikke) 😅 Anonymkode: b166a...f24
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #74 Skrevet 3. juni 2020 Vil jeg klare meg økonomisk dersom jeg flytter ifht gjeld og avdrag? Anonymkode: bcd5f...522
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #75 Skrevet 3. juni 2020 Jeg og mannen har alltid hatt et litt trøblete forhold, med mange diskusjoner og uenigheter. Vi har små barn. Jeg lurer på om det vil vare livet ut eller om vi kommer til å gå fra hverandre. Snakker om å gifte oss, men vet ikke om det er hensiktsmessig. Anonymkode: 6789f...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #76 Skrevet 3. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har min mann mistanke om utroskap? Anonymkode: ad9bb...f0a Merker at det er noe som gir skikkelig negativ energi i forholdet deres, mannen din har mye tanker og negative følelser, han virker usikker og lurer på om du synes han er det beste valget. Det virker som hans tvil springer ut fra noe tungt han tenker på. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #77 Skrevet 3. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva bør jeg gjøre? Avslutte alt? Hva tenker de mennene jeg har vært med om meg? Ble det følelser? Anonymkode: ad9bb...f0a Det ser ut som at det har vært vanskelig å få ting til, at dere har snakket forbi hverandre, at det har vært vanskelig å kommunisere, ser det har vært konfliktfylt også i deg, det betyr ikke at det ikke har vært følelser. Har en melding til deg om å trekke deg tilbake og vurdere ting, se an dine ønsker, behov, følelser, og i allefall ikke innlede relasjoner eller forhold som ikke møter minstekravet ditt hos deg. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #78 Skrevet 3. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så spennende! Hadde blitt kjempeglad om du vil se på meg, og kjærlighet😊❤️ Anonymkode: c986a...d1a Jeg fikk opp en god del kort på deg, jeg ser at du har vært gjennom noe veldig vondt i kjærlighet, dere begge og spesielt du fikk kjenne på det, vit at det blir mye mye bedre. Du kommer til å møte en fyr og det har potensiale til å bli veldig bra, får beskjed om at du ikke skal være redd for å fortelle hva du tenker og føler, du har mye varme og kjærlighet i deg og du vil også gjenkjenne det hos den andre parten. Får også opp at dette er en du møter via venner eller i sammenheng med fest eller selskap. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #79 Skrevet 3. juni 2020 Er det noe håp med den mannen jeg tenker på, eller skal jeg bare glemme hele greia? Anonymkode: aa585...94c
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #80 Skrevet 3. juni 2020 Jeg møtte noen som betyr mye for meg for noen år siden, men på grunn av omstendigheter kunne han ikke snakke med meg mer. Vil han dukke opp i livet mitt igjen? Anonymkode: f10b7...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå