AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #21 Skrevet 2. juni 2020 Vil livet mitt bli bedre/mer positivt framover? Anonymkode: 8da57...14d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #22 Skrevet 2. juni 2020 Hva gjør jeg i forhold til det forholdet jeg er i nå? Anonymkode: 3c18f...e7d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #23 Skrevet 2. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil denne nye fyren være bra eller dårlig for meg? Anonymkode: 90508...ad0 Bra for deg som i at dette kommer til å lære deg mye om deg selv, du vil vokse i denne relasjonen, men mest personlig vekst. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #24 Skrevet 2. juni 2020 Hun jenta 33 på jobben som flyttet til utlandet, hun var interessert men hvorfor gjorde hun aldri fremstøt mot meg ! Anonymkode: 9102a...036
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #25 Skrevet 2. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra for deg som i at dette kommer til å lære deg mye om deg selv, du vil vokse i denne relasjonen, men mest personlig vekst. Anonymkode: 9cd19...08d Takk for svar. Står på vippepunktet om jeg skal forlate en forbindelse jeg har til en jeg først følte var "the one", og kanskje møte denne fyren igjen..... men er usikker. Er ganske intuitiv selv, og det føles som det er NOE her jeg ikke får helt taket på. Han virker så søt og hyggelig, virker også ganske intr (vi har vært intime). Men jeg får ikke helt fra meg følelsen av angst. Hm......... Anonymkode: 90508...ad0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #26 Skrevet 2. juni 2020 16 minutter siden, Summer lady skrev: Vil det fortsette som nå, eller blir det forandring, mtp forhold? Det kommer en stor forandring, til det bedre, noe du har håpet og sett frem mot, bevisst eller underbevisst har du også jobbet deg mot dette. Anonymkode: 9cd19...08d
Gangerolv Skrevet 2. juni 2020 #27 Skrevet 2. juni 2020 Vil jeg noengang bli kvinne (er transe) og vil jeg bli sammen med en mann og kanskje gifte meg? spennende om du ser noe og ærlig svar ;-)
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #28 Skrevet 2. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jeg til å bli boende her lenge? Anonymkode: d01cc...3d6 Du får opp nye begynnelser og en flytting som vil gjøre deg mye lykkeligere, det er litt frem i tid, men ikke vær redd for at det ikke blir bedre. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #29 Skrevet 2. juni 2020 Blir jeg gravid i år? Anonymkode: d119c...72f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #30 Skrevet 2. juni 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil jeg og samboeren min klare å holde sammen? Anonymkode: 929e1...e6d Dere ser ut som knallsterke personligheter, meldingen er at det vil oppstå store utfordringer og kaos, det er veldig viktig at dere står på grensene deres og ikke prøver å redde noe på bekostning av dere selv. Handter alt med kaldt hode og ikke gjør eller si noe som ikke er i tråd med deg og dine verdier. Klarer dere å holde hodet kaldt og få renset luften uten å såre noen eller dere selv så vil alt bli mye bedre etterpå. Anonymkode: 9cd19...08d 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #31 Skrevet 2. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjærlighetslivet mitt frem til august? Vil jeg møte noen romantisk? (singel) Anonymkode: b166a...f24 Du får opp kort om at noen fra din fortid vil dukke opp igjen, noen du en gang hadde det veldig gøy med og som du hadde/har følelser for, men som kanskje ikke ble noe skikkelig, men nå er tiden mer rett. Anonymkode: 9cd19...08d
Krutegodt Skrevet 2. juni 2020 #32 Skrevet 2. juni 2020 Lurer på om jeg treffer noen i sommer / romantisk relasjon / blir forelsket? Skoprion
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #33 Skrevet 2. juni 2020 Er han jeg er interessert i nå interessert tilbake? Er det egentlig et godt valg å satse på noe med denne personen eller burde jeg bare la det fare? Anonymkode: 6b77b...0ba
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #34 Skrevet 2. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du får opp kort om at noen fra din fortid vil dukke opp igjen, noen du en gang hadde det veldig gøy med og som du hadde/har følelser for, men som kanskje ikke ble noe skikkelig, men nå er tiden mer rett. Anonymkode: 9cd19...08d Takk for svar, har faktisk fått tarot tyder på noe av det samme. Får du opp noe kjennetrekk på denne personen? Høy, blond, mørk hår, initialer? Jeg har egentlig ingen "ekser" jeg vil møte igjen.. Får du opp om en helt ny person vil dukke opp i løpet av sommeren? (på romantisk vis) Anonymkode: b166a...f24
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #35 Skrevet 2. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er av betydning men er : Kvinne, 30 år, stjernetegn tvilling. hvordan blir kjærlighetslivet fremover? Hvordan ser det ut jobbmessig og økonomisk? Anonymkode: 8d090...b72 Angående kjærlighet så har du kort for sterkt, trygt forhold, vi snakker typen ekteskap og bryllup her. Er du allerede sammen med noen og lurer så ikke tvil, har du ikke møtt noen så vil du møte noen som er stabil og oppriktig. Jobb og økonomimessig får jeg opp at det kan ha vært tøft og påkjennende, at du har følt at du ikke helt når opp eller kanskje får til det du skal, at arbeidsoppgavene er vanskelige eller du sliter. Søker du jobb så ikke nøl med å selge deg inn og ha troen på deg selv, jeg får beskjed at det sitter mest i hodet ditt og at du ikke skal bekymre deg, du vil klare deg helt fint. Du har gode utsikter for økonomi, tenk litt strategisk angående pengene og tenk litt frem, men det vil gå bra. Hvis du venter på utbetalinger eller noen skylder deg penger så vil det komme. Anonymkode: 9cd19...08d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #36 Skrevet 2. juni 2020 Har min mann mistanke om utroskap? Anonymkode: ad9bb...f0a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #37 Skrevet 2. juni 2020 Hva bør jeg gjøre? Avslutte alt? Hva tenker de mennene jeg har vært med om meg? Ble det følelser? Anonymkode: ad9bb...f0a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #38 Skrevet 2. juni 2020 Så spennende! Hadde blitt kjempeglad om du vil se på meg, og kjærlighet😊❤️ Anonymkode: c986a...d1a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #39 Skrevet 2. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har min mann mistanke om utroskap? Anonymkode: ad9bb...f0a Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva bør jeg gjøre? Avslutte alt? Hva tenker de mennene jeg har vært med om meg? Ble det følelser? Anonymkode: ad9bb...f0a Siste spørsmål. Har min mann vært utro? Betatt? Blir veldig glad hvis du får opp noe. Jeg er i villrede. Anonymkode: ad9bb...f0a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #40 Skrevet 2. juni 2020 Lurer på om han jeg har hatt et av/på-forhold til i mange år, vil komme tilbake den gangen her? Som kjæreste da i tilfelle. Anonymkode: 350df...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå