AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Hei.. Jeg og kona hadde besøk hos hennes eldre søster og hennes mann i helgen. Jeg gikk å la meg litt etter alle på lørdags kveld, og når jeg da kom opp fortalte kona at hun hadde logge å hørt på lyder som hun tolket som at søstra hadde blitt knulle sikkerlig på naborommet. Kona va sprengtkåt når jeg kom å la meg, og har egentlig vært det siden. Vi knullet lørdag når jeg la meg, knullet 3 gang på søndag, en gang i går og sende mld at hun håpet jeg var våken når hun kommer hjem fra jobb i kveld. Så til spørsmålet. Kan hun ha blitt så tent av å ha hørt søstra ble knullet? Normalt sett har vi sex max 1-2 gang i uka, så syntes det var meget spsielt at hun plutselig var så mye mer sexlysten etter å ha hørt dem. Anonymkode: be1b8...967 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 Jeg vil tippe at hun ble kåt av å høre noen andre ha sex, ikke fordi det var søsteren hennes som hadde sex. Anonymkode: 3bd7d...87c 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Konkurranseinstinktet kan ha blitt trigget også, typ :har de sex så skal ikke vi være noe dårligere. Anonymkode: 12de4...3bd 2
Hunmedham Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 Har opplevd det samme. Broren min og kona. Ble tent av lydene, ikke at det var akkurat dem.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 Det er vel et sånn ursinstinkt da, så blir det mer reproduksjon. Anonymkode: c07be...4a6 1
cmd Skrevet 3. juni 2020 #7 Skrevet 3. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så til spørsmålet. Kan hun ha blitt så tent av å ha hørt søstra ble knullet? Normalt sett har vi sex max 1-2 gang i uka, så syntes det var meget spsielt at hun plutselig var så mye mer sexlysten etter å ha hørt dem. Om hun ble tent av å høre søstra ha sex ELLER om hun ble tent av å høre "andre"? Hun prøver å "informere" deg noe? At hun liker tanken på å ha sex når andre tilstede... eller noe sånn?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #8 Skrevet 3. juni 2020 Hadde spydd om jeg hørte mine søsken ha sex, da er man rimelig skrudd. Fremmede ja, men søsken 🤮 Anonymkode: 1153f...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå