Gå til innhold

Ble hun tent av å høre søstra knulle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. 

Jeg og kona hadde besøk hos hennes eldre søster og hennes mann i helgen. Jeg gikk å la meg litt etter alle på lørdags kveld, og når jeg da kom opp fortalte kona at hun hadde logge å hørt på lyder som hun tolket som at søstra hadde blitt knulle sikkerlig på naborommet. Kona va sprengtkåt når jeg kom å la meg, og har egentlig vært det siden. Vi knullet lørdag når jeg la meg, knullet 3 gang på søndag, en gang i går og sende mld at hun håpet jeg var våken når hun kommer hjem fra jobb i kveld. 

Så til spørsmålet. Kan hun ha blitt så tent av å ha hørt søstra ble knullet? Normalt sett har vi sex max 1-2 gang i uka, så syntes det var meget spsielt at hun plutselig var så mye mer sexlysten etter å ha hørt dem. 

Anonymkode: be1b8...967

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, spør henne?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tippe at hun ble kåt av å høre noen andre ha sex, ikke fordi det var søsteren hennes som hadde sex. 

Anonymkode: 3bd7d...87c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Konkurranseinstinktet kan ha blitt trigget også, typ :har de sex så skal ikke vi være noe dårligere. 

Anonymkode: 12de4...3bd

• Liker 2
Skrevet

Har opplevd det samme. Broren min og kona. Ble tent av lydene, ikke at det var akkurat dem.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel et sånn ursinstinkt da, så blir det mer reproduksjon.

Anonymkode: c07be...4a6

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så til spørsmålet. Kan hun ha blitt så tent av å ha hørt søstra ble knullet? Normalt sett har vi sex max 1-2 gang i uka, så syntes det var meget spsielt at hun plutselig var så mye mer sexlysten etter å ha hørt dem. 

Om hun ble tent av å høre søstra ha sex ELLER om hun ble tent av å høre "andre"?

Hun prøver å "informere" deg noe? At hun liker tanken på å ha sex når andre tilstede... eller noe sånn?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde spydd om jeg hørte mine søsken ha sex, da er man rimelig skrudd. Fremmede ja, men søsken 🤮

Anonymkode: 1153f...b64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...