Gå til innhold

Ser du mindre på tv om sommeren enn resten av året?  

1. 1. Ser du mindre på tv om sommeren enn resten av året?

• Ja, ser mindre på tv om sommeren
      19
    • Like mye/ lite
      6

Anbefalte innlegg

Gjest synseren
Skrevet

Hei lurer på om dere ser mye på tv om sommeren?

Eller er det uteliv med alt det innebærer som regjerer?

Jeg merker at jeg ser mindre tv om sommeren. Det er mye å finne på utendørs om sommeren, som frister mer enn tv`n.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Det blir nok mindre tv-titting om sommeren. Ihvertfall om været er bra. Dessuten er det som regel dårligere programmer om sommeren og da er det like greit å finne på noe annet.

Skrevet

Blir nok omtrent det samme. Er ikke så mye som er gøy å finne på helt aleine.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Her har ikke tv'en vært i bruk på minst et halvt år. Men det blir litt feil å si at jeg ikke ser tv, for jeg ser jo tv-serier og filmer som jeg laster ned på pc'en. Men nå som det er så fint vær blir det mye mindre innesitting enn ellers. Setter meg heller ut i hagen med en bok enn å sitte inne foran pc'en :wink:

Skrevet

Jeg ser omtrent like lite som alltid, så det blir det samme. Men nå går det en del fine serier da, som jeg gjerne skulle fått sett på NRK. Kriminalsjef Foyle, Livet på solsiden og Doc Martin, gode serier alle sammen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Blir nok endel mindre om sommeren. Er jo stort sett bare repriser da uansett.

Skrevet

Jeg ser nok mindre TV på sommeren.

Skrevet

Tror jeg ser mer jeg.. :klø:

har liksom endelig tid til å se på alt jeg vil... :ler:

Men så har det vært verdens verste sommervær her jeg bor helt frem til de siste dagene da :roll: men jeg merker godt at det blir lite tv når det er finere vær.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er så vidt jeg får med meg litt nyheter i ny og ne. Sommeren er så absolutt ikke tv-tid for meg. Dessuten er det jo ingen ting bra som går på tv om sommeren. Høsten derimot, da ser jeg endel tv igjen :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ser egentlig ikke så mye på tv i det hele tatt jeg, men det blir enda mindre på sommern.

Blir ikke til at man sitter inne hvis det er fint vær ute, og mange av de programmene man pleier å se på har jo ferie, så.

Skrevet

Jeg ser nok ikke spesielt mye mindre på tv fordi om det er sommer nei (om man regner sommer etter kalenderen, ikke vær, sommeren har jo ikke for vane å være varm og langvarig her på disse kanter av landet da....)

Antakelig fordi jeg ikke har noen hage eller veranda å sitte på, og det skal være veldig vart før jeg setter meg ut i bakgården som ellers gjør nytte som parkeringsplass... Vi går tur i det fine været, setter oss ned p en benk og sånn, så vi får jo frisk luft, men er det noe jeg vil se på tv, så tilpasser vi det. Jeg ser ikke sååå mye på tv uansett, Livet med Larkins på lørdag, Gilmore girls på søndag og Frustrerte truer på tirsdag er det eneste jeg ser fast.

Skrevet

Blir mye mindre tv-titting når det er sol og varmt ute. For da er jeg å finne på stranden. Er det drittvær så blir ser jeg nok like mye på tv som vanlig.

Men denne sommeren så blir det mest jobbing og ingen tv den tiden.

Gjest Gjesta
Skrevet
Det blir nok mindre tv-titting om sommeren. Ihvertfall om været er bra. Dessuten er det som regel dårligere programmer om sommeren og da er det like greit å finne på noe annet.

:nikker:

Skrevet

MYE mindre på sommeren enn ellers i året.

Skrevet
Det er så vidt jeg får med meg litt nyheter i ny og ne. Sommeren er så absolutt ikke tv-tid for meg. Dessuten er det jo ingen ting bra som går på tv om sommeren. Høsten derimot' date=' da ser jeg endel tv igjen :)[/quote']

Enig.

Gjest Emera
Skrevet

Mindre TV om sommeren her og. Spesielt når været er fint.

Men her er jo været mildt sagt ustabilt, så når det er sånn ordentlig trønder-møkka-sommer, så ser jeg nok mer på TV...

Kan jo alltids se på Sommeråpent så mye at en får sett sola på TV i hvertfall.

Akkurat nå er det flott vær. Og så holder jeg på med å male huset. Så nå blir det stort sett bare nyheter på tekst-TV.

Skrevet

jag ser så lite tv i vanliga fall att det är ungefär lika lite.

En, max två timmar på kvällen - eventuellt någon sport därutöver.

Gjest Aloha
Skrevet

Jeg ser nesten ikke på TV nå på sommeren. Ikke at jeg er ute hver eneste kveld - men det går jo nesten ingenting på sommerstid. Det eneste jeg MÅ få med meg nå er Ungkarskvinnen. Men på høsten/vinteren/våren er det masse!

Gleder meg til Hotel Cæsar er tilbake jeg. :)

I mellomtiden får vi håpe på mange deilige kvelder ute i solen med grillmat og jordbær! Mmm..

Skrevet

Ser veldig lite uansett, men ser mindre på sommeren enn jeg pleier.

Skrevet

Ser lite på tv uansett årstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...