AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Jeg har hatt min gamle iPhone i nesten 7 år år og den har vært ødelagt de siste par årene. Mindre og mindre som funker. Har hatt på prisalarm og ser nå den er det billigste den har vært. 6490kr med 12 mnd. Binding. Veldig lyst å slå til, men tenker at det er store muligheter for at den går enda mer ned i pris til høsten når iphone 12 kommer? Og kanskje spesielt på black friday. Om det er så og si helt garantert at den blir enda billigere til høsten venter jeg av litt til. Noen som har peiling på slikt? Anonymkode: f42eb...5ef
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Mest sannsynlig fjerner de bare modell 11, slik at det blir SE (den nye «billigmodellen») som kom i våres, og den nye som kommer som blir i salg. Anonymkode: 26414...c62
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 iPhone SE er en veldig god telefon da, ville heller gått for den Anonymkode: 71b11...bd8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: iPhone SE er en veldig god telefon da, ville heller gått for den Anonymkode: 71b11...bd8 Den har veldig liten skjerm i forhold til de andre som kom etter 8...skjermen er samme str som 8. Anonymkode: 30830...fac
Fantorang1 Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 Det kan hende en iPhone 11 blir billigere, men da er det kanskje få eksemplarer som går billig. Eller den øker i pris da kronekursen mot dollar for tiden ikke er så bra. Når nye modeller kommer, pleier mange butikker å mange forrige modellen, de slutter å bestille et par måneder før, så å håpe på at det blir billigere kan jo ende med at du ikke fikk tak i de eksemplarene som gikk til en grei pris. Det er vel bare å svinge innom en lokal Elkjøp eller Power å sjekke om de har en demo-mobil eller en fra retur, kan hende du sparer litt på det også. Eller brukt på Finn om det er viktig å kjøpe billigere enn ny fulllpris
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 apple har aldri tilbud og det skal mye til for at de setter ned prisene på utgåtte varer, de ønsker å holde prisene oppe. Hvis det var billigsalg på fjorårets modell hver gang en ny kom ut ville de gått glipp av mange penger. Anonymkode: ffb8d...dde
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #7 Skrevet 3. juni 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: apple har aldri tilbud og det skal mye til for at de setter ned prisene på utgåtte varer, de ønsker å holde prisene oppe. Hvis det var billigsalg på fjorårets modell hver gang en ny kom ut ville de gått glipp av mange penger. Anonymkode: ffb8d...dde Hvorfor selges iphone 7 og 8 mye billigere nå hos elkjøp, operatører osv nå? Anonymkode: f42eb...5ef
Hatsumomo Skrevet 3. juni 2020 #8 Skrevet 3. juni 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: apple har aldri tilbud og det skal mye til for at de setter ned prisene på utgåtte varer, de ønsker å holde prisene oppe. Hvis det var billigsalg på fjorårets modell hver gang en ny kom ut ville de gått glipp av mange penger. Anonymkode: ffb8d...dde De sier så. De sa det samme i butikken ang Iphone 8. Jada, så jeg trodde dem. Et par mnd etter 11 kom ut gikk prisen ned 500 kr. Ikke mye, men den gikk ned. Så jeg har sluttet å tro på selgere. Iphone 11 går sikkert litt ned i pris når 12 har vært på markedet noen mnd.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #9 Skrevet 3. juni 2020 Kan hende at iphone11 blir fjernet fra markedet når iphone12 kommer. Jeg kjøpte iphone X 2 dager før iphoneXS kom ut og da var det veldig få igjen fordi den ikke lenger skulle selges. Anonymkode: 8fd72...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå