Gå til innhold

The Office

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lenge hatt lyst til å se dette, og tror tiden er inne, men lurer på om jeg bør se den amerikanske eller britiske versjonen? Begrunn gjerne hvorfor 😄 Jeg er fan av britisk humor, men samtidig så er jeg mer bevandret i amerikansk kultur, så lurer på om jeg vil ta referansene der bedre?

Bonusspørsmål: hvor ser dere dette?

Anonymkode: 4a410...033

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg på denne!

Anonymkode: 53255...435

Gjest kira87
Skrevet

Jeg har kun sett den amerikanske, og elsket den! Har sett den flere ganger. Den ligger både på viaplay, tv2 sumo og hbo😊 den britiske ligger dessverre ikke på noen strømmeplatformer. Den er jo også bare på noen få sesonger. Kan anbefales på det sterkeste! 

AnonymBruker
Skrevet

Du må se begge. De er fantastiske på hver sin måte. Begynn med den britiske, siden den kom først. 

Anonymkode: 3f1ed...977

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Amerikanske. Den britiske og amerikanske er helt like handlingsmessig, så du taper ikke noe på å droppe den britiske. 

Anonymkode: 96f1f...4ef

• Liker 5
Skrevet

Gled deg! Amerikanske The Office er en av mine favorittserier 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Amerikanske. Den britiske og amerikanske er helt like handlingsmessig, så du taper ikke noe på å droppe den britiske. 

Anonymkode: 96f1f...4ef

Jo det gjør man!

Anonymkode: c0660...736

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Har lenge hatt lyst til å se dette, og tror tiden er inne, men lurer på om jeg bør se den amerikanske eller britiske versjonen? Begrunn gjerne hvorfor 😄 

Anonymkode: 4a410...033

Se litt på begge og se hvilke du foretrekker og om du ønsker å se begge. Den britiske serien har totalt 14 episoder og hver episode er omtrent en halvtime. Så om du liker den britiske så kan du jo se hele serien på en dag.  Den amerikanske har 200 episoder så den vil jo ta vesentlig lengre tid å se gjennom. 

Anonymkode: fb5b6...451

AnonymBruker
Skrevet

anbefaler den amerikanske, denne er så søt på sin måte

Anonymkode: 7881c...5cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte med den britiske, men byttet til den amerikanske da jeg tydeligvis ikke er veldig fan av britisk humor. Men hvis du er det, så tror jeg ikke det skal være noe problem at du ikke tar referanser.

Den amerikanske er en av mine topp 3 favorittserier.

Anonymkode: 67be1...08e

Skrevet

Jeg foretrakk helt klart den britiske. Men jeg aner ikke hvor man kan se den nå, jeg kjøpte den på dvd for mange år siden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eelsker den britiske i mange år og har sett den mange ganger! Men jeg er anglofil og glad i britisk humor. Sett den amerikanske i ettertid og liker den og.

Men, anbefaler den britiske først.  

Anonymkode: 790d9...f6e

• Liker 1
Skrevet

Amerikanske.

Hvorfor? Scott's tots

• Liker 1
Skrevet

Se den amerikanske først, (fordi du garantert vil elske den, og bli hekta) og den engelske etterpå (for da vil du allerede gjerne se ALT som er the office-relatert)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor denne serien er så stor.. virker jo så påtatt?

Anonymkode: 20124...eac

AnonymBruker
Skrevet
On 6/3/2020 at 10:26 PM, AnonymBruker said:

Eelsker den britiske i mange år og har sett den mange ganger! Men jeg er anglofil og glad i britisk humor. Sett den amerikanske i ettertid og liker den og.

Men, anbefaler den britiske først.  

Anonymkode: 790d9...f6e

Helt enig! ingen slår David Brent!

Anonymkode: c0660...736

Skrevet

Jeg så siste episode av amerikanske The Office igår og usikker på hva jeg skal gjøre med livet nå 🤣 må innrømme at det tok noen episoder før jeg synes den ble bra, begynte litt som bakgrunsstøy. Men digger den nå!

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg likte sesong 1-4 men etter det begynte kvaliteten og gå kraftig ned.

• 1 år senere...
Skrevet
Vhgj skrev (På 3.6.2020 den 22.30):

Amerikanske.

Hvorfor? Scott's tots

Vet denne tråden er ett går gammel nå, men jeg har akkurat begynt på serien og så den episoden i går… Måtte bare svare 🙈 Og herregud det er det mest forjævlige jeg har sett i serien så langt, jeg ble så innmari flau! 😳😳 Jeg lever meg så sykt inn i serier og filmer. Ekstremt høy «cringe factor» der. Når Michael drar opp de batteriene 😭😭😭 

Dinner party og gjorde meg dødsflau - «snip-snap snip-snap snip-snap!!» 

Men det er vel mye av grunnen til at vi elsker serien 🙊 

Anonymkode: ddccf...5b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...