Shenzi Skrevet 2. juni 2020 #1 Del Skrevet 2. juni 2020 Da er sesong 8 av svenske eotb i gang, noen andre som følger med? 😁 Celebrity Edition i år, var redd det kunne gjøre ting kjedelig, men foreløpig virker det lovende 👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Del Skrevet 3. juni 2020 Jeg ser på!! Lovende start 👏👏 Blir Bella og Arvid sveriges svar på Christoan og Sandra mon tro? Anonymkode: 7bd9c...bfb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakilsk Skrevet 3. juni 2020 #3 Del Skrevet 3. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir Bella og Arvid sveriges svar på Christoan og Sandra mon tro? Anonymkode: 7bd9c...bfb Som jeg skulle sagt (spurt) det selv 😳 Det føles ganske intenst allerede altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenzi Skrevet 4. juni 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juni 2020 Haidar altså, for en fyr 😳 Hans oppførsel på den første festen var helt forferdelig, virket som han forsøkte å true de andre for at de skulle bli redd for å bli uvenn med ham.. Ekkel type spør du meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Del Skrevet 5. juni 2020 10 timer siden, Shenzi skrev: Haidar altså, for en fyr 😳 Hans oppførsel på den første festen var helt forferdelig, virket som han forsøkte å true de andre for at de skulle bli redd for å bli uvenn med ham.. Ekkel type spør du meg. Enig 😳 Han kan ikke være helt på nett. Anonymkode: 7ada0...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Del Skrevet 5. juni 2020 Ser det er flere gjengangere i årets svenske ex. Haidar har vært med tidligere og oppførte seg ikke spesielt bra da heller. Anonymkode: 3a75f...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanandrea Skrevet 8. juni 2020 #7 Del Skrevet 8. juni 2020 Er Ex on the beach Sverige spilt inn før eller etter Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Del Skrevet 9. juni 2020 når kommer de tre neste episodene? Anonymkode: f6597...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Del Skrevet 9. juni 2020 På 5.6.2020 den 9.39, AnonymBruker skrev: Ser det er flere gjengangere i årets svenske ex. Haidar har vært med tidligere og oppførte seg ikke spesielt bra da heller. Anonymkode: 3a75f...e71 Ja det er "celebrety" sesong i år. Utrolig nedtur at Haidar er så usympatisk, han er så deilig 😭 Anonymkode: f5719...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #10 Del Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det er "celebrety" sesong i år. Utrolig nedtur at Haidar er så usympatisk, han er så deilig 😭 Anonymkode: f5719...aa7 Ææ mente selvfølgelig celebrity Anonymkode: f5719...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #11 Del Skrevet 10. juni 2020 På 8.6.2020 den 13.54, Sanandrea skrev: Er Ex on the beach Sverige spilt inn før eller etter Norge? Dette lurer jeg og på. Det ser jo ut som det er spilt inn på samme sted, og slik jeg har forstått det så foregår innspillingen av Ex som regel i tidsrommet januar/februar. Anonymkode: 3a75f...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #12 Del Skrevet 10. juni 2020 Ikke sett enda, men skal se og gledet meg. Må bare se ferdig Love After Lockup først. Elsker det andre kaller søppel-tv Anonymkode: e2d0e...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #13 Del Skrevet 16. juni 2020 Ja det var jo en pangstart, men så var det jo bare de tre første episodene som var gratis, mens resten må en abonnere på 😡🤬😩 Anonymkode: e2d0e...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #14 Del Skrevet 17. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det var jo en pangstart, men så var det jo bare de tre første episodene som var gratis, mens resten må en abonnere på 😡🤬😩 Anonymkode: e2d0e...ae3 Ikke hvis du ser via GET/Altibox og har på serieopptak. Anonymkode: 80dfc...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #15 Del Skrevet 17. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke hvis du ser via GET/Altibox og har på serieopptak. Anonymkode: 80dfc...f80 Takk 🤩 Har jo Get, er bare så vant til å se på dette på Dplay at jeg ikke tenkte på å sjekke. Da har jeg satt på opptak, går kun glipp av 1 episode. Så hvis noe ønsker å oppdatere meg på episode 4..... Anonymkode: e2d0e...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hasselnøtter Skrevet 17. juni 2020 #16 Del Skrevet 17. juni 2020 På 10.6.2020 den 9.52, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg og på. Det ser jo ut som det er spilt inn på samme sted, og slik jeg har forstått det så foregår innspillingen av Ex som regel i tidsrommet januar/februar. Anonymkode: 3a75f...e71 Jeg tror det ble spilt inn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #17 Del Skrevet 21. juni 2020 På 10.6.2020 den 0.55, AnonymBruker skrev: Ja det er "celebrety" sesong i år. Utrolig nedtur at Haidar er så usympatisk, han er så deilig 😭 Anonymkode: f5719...aa7 Synes han virker ok jeg, opptatt av å støtte damene Anonymkode: 85fc8...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå