Gå til innhold

Kommet inn på videreutdanning i psykisk helsearbeid(deltid). Erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen erfaring med denne? Er det et hardt studie. Hvor mye jobbet du/dere samtidig? La jobben tilrette for samlinger?

Anonymkode: f744f...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått det (pluss master etterpå). Jobbet 100%, men fikk fri til samlinger og eksamen. Det funket veldig fint. 
Noen litt kjedelige fag, men mest av alt spennende. Likte også godt at vi var en liten klasse som hadde det hyggelig sammen, alle voksne :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også gått det, anbefaler studiet😊 Du lærer mye nyttig som er relevant uansett hvor du jobber og høyst aktuell videreutdanning i dagens samfunn. Jeg fikk tilrettelagt når jeg hadde samlinger, jobbet 90 % og det gikk helt fint. Ønsker deg masse lykke til😊

Anonymkode: 56ca8...035

AnonymBruker
Skrevet

Mye oppgaver og det å lære seg å skrive akademiske tekster. Ellers mye godt å lære. Det første halve året var fellesfag og litt kjedelige, da de dreide seg om ting jeg alt kunne. Men når det ble spesialisert inn på rettningen var det et spennende studium.

Anonymkode: 1ed53...6b3

AnonymBruker
Skrevet

Veldig spennende og kjekt. Jobbet 100% men fikk fri til samlinger og eksamensforberedelser. Anbefales ☺️👍🏼

Anonymkode: c693c...d6a

Skrevet
On 6/2/2020 at 10:55 PM, Renate79 said:

Har gått det (pluss master etterpå). Jobbet 100%, men fikk fri til samlinger og eksamen. Det funket veldig fint. 
Noen litt kjedelige fag, men mest av alt spennende. Likte også godt at vi var en liten klasse som hadde det hyggelig sammen, alle voksne :) 

Hvordan fikk du til å jobbe 100% og studere 100%?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, IkkeAnonymBruker skrev:

Leser på kvelder og helger regner jeg med

Anonymkode: 3380d...a9c

Skrevet
4 timer siden, IkkeAnonymBruker skrev:

Skolen var deltid. 
Men ja, man vet hvilken hobby man har de årene det pågår liksom... 🤣 Fikk permisjon mer lønn de dagene jeg hadde undervisning. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...