Gå til innhold

Norges største lekebutikk. Hvor ligger den?

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

Vi skal på ferie i nærheten av Oslo i juli og ungene har hørt noe om at Norges største lekebutikk ligger der. De har derfor veldig lyst til å utforske den. Er det noen som vet hvor den ligger, hva den heter og gjerne også en link til en internettside?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

Er ikke det ToysRUs det da?

Men jeg husker ikke hvor den ligger...

Mener bare at vi var innom der for 3 år siden påvei hjem fra Sverige og det ble nevnt da...?

Mayamor - bergenser... :wink:

Skrevet

Toys'ur'us tror jeg. Den som ligger i Sarpsborg, ved E6

Gjest Madeline
Skrevet

Må vi helt til Sarpsborg? Ligger det ikke en stor lekebutikk like utenfor Oslo (eller i Oslo)? Mulig at jeg er litt feilinformert her.

Skrevet

Det er ToysRus på Alnabru i Oslo også.

Gjest Madeline
Skrevet
Det er ToysRus på Alnabru i Oslo også.

Det høres mer kjent ut. Er den stor? Ligger den i nærheten av E6? Vi er ikke så kjent i Oslo og vil for all del ikke rote rundt i sentrum.

Gjest Anne1000
Skrevet

Toys'r Us ligger på Alnabru i Oslo. Ved siden av E6 rett nord for Oslo sentrum (veien til Trondheim)

Det finnes kart på hjemmesiden deres

http://www.toys.no

Skrevet

er en diger en ved alna ja.. (toysRus)

ellers ligger norges største brio butikk på strømmen storsenter... men jeg trur nok at toys R us er mye større enn den.. for den butikken synes jeg ikke er spesielt diger.. (men nå pleier kanskje ikke brio og være så store da,, hmm)

Gjest Madeline
Skrevet

Da skal vi prøve å ta en tur innom Toys'r Us på Alnabru. Det så ikke så vanskelig ut å finne fram dit.

Tusen takk for all hjelp.

Skrevet

Nesten rett ved IKEA... :wink:

Gjest Madeline
Skrevet
Nesten rett ved IKEA... :wink:

Det sier meg egentlig ikke så mye siden jeg ikke har vært der, men vi har kart så vi skal nok finne fram. Jeg skulle nok gjerne vært innom Ikea en tur men da sprekker hele opplegget vi har. Ikea får bli en annen gang. (Søren og nå fikk jeg lyst på Ikea tur også...)

Gjest kllklk
Skrevet

Sett av mann og barn på ToysRus og stikk på Ikea selv da vel :wink:

Gjest Madeline
Skrevet
Sett av mann og barn på ToysRus og stikk på Ikea selv da vel  :wink:

Vi har ikke en hel dag som vi kan bruke til å gå i butikker. Vi hadde bare planer om en snartur innom den lekebutikken som ungene har hørt om. Etterpå skal vi besøke familie i Oslo. De andre dagene er også fullpakket. Men det er jo mulig å ta en tur til Ikea en annen gang. Vi bor tross alt ikke lenger unna enn at det er mulig med en dagstur.

Skrevet

Vi har ikke en hel dag som vi kan bruke til å gå i butikker. Vi hadde bare planer om en snartur innom den lekebutikken som ungene har hørt om. Etterpå skal vi besøke familie i Oslo. De andre dagene er også fullpakket. Men det er jo mulig å ta en tur til Ikea en annen gang. Vi bor tross alt ikke lenger unna enn at det er mulig med en dagstur.

Det har ingenting med starten på tråden å gjøre, men jeg synes det er flott at dere prioriterer ungene (denne gangen også).

Som du sier kan dere sikkert ta en tur innom Ikea eller andre steder en annen gang. Sansynligvis vil ungene huske besøket på ToysRus bedre enn dere husker et Ikea besøk.

Jeg har selv vært innom denne lekebutikken, men håper ikke ungene blir skuffet pga av størrelsen (selv hadde jeg kansje litt for store forventninger da jeg kom dit).

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg har selv vært innom denne lekebutikken, men håper ikke ungene blir skuffet pga av størrelsen (selv hadde jeg kansje litt for store forventninger da jeg kom dit).

Er den ikke så stor som det vi har hørt rykter om? Det virket på oss som den var enorm i forhold til de lekebutikkene vi har her i byen.

Gjest Pjusk
Skrevet

Jeg synes den er stor... Kan få maaaange vanlige lekebutikker inn i den, ja!

Gjest Mann 28
Skrevet

Er den ikke så stor som det vi har hørt rykter om? Det virket på oss som den var enorm i forhold til de lekebutikkene vi har her i byen.

Jo, den er stor i norsk målestokk.... men kan ikke sammenliknes med leketøysbutikker i f.eks. USA om det er hva man sammelikner med.

Finner ikke ungene noe fint å kjøpe på ToysRus som de ikke har sett i andre lekebutikker, eller at de har lekene fra før, vel da har de for mye leker rett og slett :wink:

Gjest Madeline
Skrevet
Jo, den er stor i norsk målestokk.... men kan ikke sammenliknes med leketøysbutikker i f.eks. USA om det er hva man sammelikner med.

Finner ikke ungene noe fint å kjøpe på ToysRus som de ikke har sett i andre lekebutikker, eller at de har lekene fra før, vel da har de for mye leker rett og slett :wink:

Jeg har ikke tenkt å sammenligne med lekebutikkene i USA. Det blir noe helt annet. Er den en god del større en de vi har her i byen så tror jeg ungene føler at de har kommet til himmelriket :ler: . Dessuten har de fått litt penger som brenner noe fryktelig i lommeboka...

Gjest Mann 28
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å sammenligne med lekebutikkene i USA. Det blir noe helt annet. Er den en god del større en de vi har her i byen så tror jeg ungene føler at de har kommet til himmelriket :ler: . Dessuten har de fått litt penger som brenner noe fryktelig i lommeboka...

Vet ikke hvilken by dere bor i eller lekebutikk størrelsen der, men ToysRus er i hvertfall 2 - 3 ganger større enn andre "store" vanlige lekebutikker i Oslo området.
Gjest Madeline
Skrevet
Vet ikke hvilken by dere bor i eller lekebutikk størrelsen der' date=' men ToysRus er i hvertfall 2 - 3 ganger større enn andre "store" vanlige lekebutikker i Oslo området.[/quote']

Da blir nok ungene fornøyd. Vi har vært i lekebutikken på Oslo City (Edwis?) og den var også en del større enn det ungene var vant med (men også dyrere enn her vi bor). Og hvis det vi har hørt stemmer, skal ToysRus være større enn den. Så da gjenstår det bare at vi ikke roter oss helt bort på veien. Men med kartbok burde det gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...