AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 For ca 2uker siden fikk jeg litt brunlig utflod. Det var ca 6uker etter forrige mens. Jeg bruker pillen og utsetter som regel ved å hoppe over 2 ganger. Synes det var litt rart at jeg fikk slik utflod og etter et par dager var det svake spor av blod. Tok derfor en pillefri uke da jeg tidligere har opplevd at jeg må det om jeg får mellomblødning. Fikk mensen/blødning som normalt. Ble ferdig for ca 1 uke siden. I dag fikk jeg også litt brunlig utflod. Det var etter å ha hatt orgasme (ikke penetrert). Ellers har jeg siste par ukene hatt smålig ubehag i korsryggen. Ikke vondt. Men igjen så lurer jeg på om det kan være noe innbilsk. Av en eller annen grunn tror jeg det kan være noe gale. Feks kreft. Jeg er 26år. Ikke tatt livmorhalspøve enda, men har tenkt til å ta det. Har brukt p-piller i flere år. Har kjæreste og vi har ofte sex. Kan ikke huske eller se at jeg har glemt å ta en pille. Og jeg hadde jo nylig pillefri med blødning. Livmortappen sitter litt langt nede. Ca 3cm innenfor og virker litt myk. Jeg vet dere ikke vet noe. Men jeg ønsker likevel høre om andres erfaringer. Kjenner også jeg er veldig urolig for om det kan være noe gale. Anonymkode: c16b0...6af
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #2 Skrevet 3. juni 2020 Om du er urolig så gå til legen! Anonymkode: 40296...7bf
Trine bb Skrevet 3. juni 2020 #3 Skrevet 3. juni 2020 jeg har hatt akkurat det samme som deg, slapp av. Det er mest sannsynlig ikke noe! Jeg er 28 år nå. Tok min første celleprøve og den var helt fin. Bare gå til legen.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Det er antagelig bare litt hormonkrøll, jeg har også litt brun utflod en sjelden gang i blant. Men mine celleprøver er helt fine. Men det er uansett lurt å ta celleprøve, det bør alle gjøre. Anonymkode: f910e...d80 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #5 Skrevet 4. juni 2020 Gå til legen og ta celleprøve, det er det lureste du gjør. Husk å fortelle om symptomene dine også. Her fikk jeg celleforandringer under graviditet, men det gikk i seg selv igjen. Tok en sånn vevsprøve på seksukerskontrollen der de ikke fant noe. Det var ikke vondt eller farlig eller noe 😊 Den lille prøven du tar hos legen er jo bare en sånn q-tips/børste, det er virkelig ingenting og er gjort på et par minutter! Mye bedre å finne ut om det er noe - det er mest sannsynlig ikke det, men prøver bør alle ta! Anonymkode: 27d97...d40
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #6 Skrevet 4. juni 2020 Helt normalt. Fikk det ofte når jeg gikk på p- piller, selv om jeg i mange år ikke hadde det sånn. Kroppen tålte rett og slett ikke å hoppe over perioder. Ikke alle p- piller er like godt egnet til det heller. Når det er sagt bør du begynne å ta celleprøve, og fortsette med dette hvert 3 år etter påminnelse fra kreftregisteret. Anonymkode: 10807...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå