AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Hva gjør dere for å kvitte dere med overflødig væske/vann i kroppen? Jeg blir veldig hoven og merker jeg samler mye væske. Spesielt ille blir det i varmen. Frisk, bruker ingen medisiner. Anonymkode: b40d5...2e5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Drikker mere vann😂 I varmen opplever jeg at jeg må drikke mer vann for å ikke samle på det. Skulle tro jeg var en kamel eller noe.... Men har jeg drukket for lite, så har jeg lettere for å hovne opp. Anonymkode: 0f0f2...3a8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Kutter karbohydrater. Karbohydrater binder ca 3 g vann per gram karbohydrat. Så spiser man 300 gram karbohydrat per dag, så binder det ca 900 gram vann. Anonymkode: 55822...3e6 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 Kutter karbohydrater her også, og drikker mer vann.😊 Anonymkode: 75515...ac8 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #6 Skrevet 3. juni 2020 Er hormonelt her, så får ikke gjort stort med det. Det kommer og går. Fått vanndrivende fra legen, men pga de også senker mitt allerede lave bldotrykk så fungerer ikke det så bra heller. Ingen ting annet har virket. Prøvd alt fra kjerringrokkte til å drikke mye vann. Vil forhåpentlivis gå bort når hormonene roer seg ved overgangsalder. Anonymkode: 39b0f...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå