TeddyToria Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Er det noen av dere brilliante sjeler her inne som kan fortelle meg hvordan jeg får plassert et vannmerke x 2 på et liggende A4-format delt i to kolonner??? Jeg sitter her med menyen, og får bare vannmerket over HELE arket, mens jeg jo bare skal ha A5-format for menyen og dermed et vannmerke på hver side, bak hver menytekst - og får det IKKE til! HJELP mottas med STOR takk!
Gjest Svimle Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Hm, hvis jeg nå forstår deg riktig.. På utskriftsformat velger du liggende ark. Så må du sette inn to spalter. Så legger du til bilde, formaterer det som vannmerke, og drar det ut til riktig størrelse, samt plasserer det pent i spalten. Så gjør du det samme på den andre spalten.
TeddyToria Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2005 Hm' date=' hvis jeg nå forstår deg riktig.. På utskriftsformat velger du liggende ark. Så må du sette inn to spalter. Så legger du til bilde, formaterer det som vannmerke, og drar det ut til riktig størrelse, samt plasserer det pent i spalten. Så gjør du det samme på den andre spalten.[/quote'] Oki! Så jeg må legge til bilde først og SÅ formatere??? Hvordan gjør jeg det da? Jeg vet bare hvordan jeg setter et bilde rett inn som vannmerke...
TeddyToria Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2005 Men TUUUUUSEN HJERTELIG - nå fikk jeg det til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå