Gå til innhold

Donere leker og hobbyartikler til krisesenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om dette er rett plass å spørre, men det handler jo om barn og familier.. moderator får flytte om det ikke passer. Har vært og tømt barndomshjemmet pga salg av hus og har flere kasser og esker med leker, figurer, scrapbook papir og utstyr etter 3 års medlemskap i sånn hobbyklubb hvor de sendte stor pakke hver mnd, gamle men fine leker osv. 

Jeg lurte på om noen tror at et krisesenter eller noe kunne hatt glede? Her er jo mye morro for barn, voksne og barn og voksne sammen, jeg tenker at dagene på et krisesenter kan bli tøft og kanskje de hadde likt noe sånne hobbygreier å pusle med?

Anonymkode: 408b7...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de ville satt pris på det. Ring nærmeste krisesenter og spør hvordan du kan få levert det. Enten vil det nok komme noen og hente tingene eller så vil de møte deg et sted.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Krisesenteret her vi bor tar imot klær, leker osv i hvert fall. Ta en telefon. 

Anonymkode: a77f1...6a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

God idé! Hvis de ikke ønsker, så vil sikkert en barnehage ha dem

Anonymkode: a8732...a8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Krisesenteret der jeg bodde før tok imot hobbyartikler, barnefilmer og leker med glede flere ganger, mens de her jeg bor nå ikke er interessert. Så du må nesten bare ringe og høre 😊 Har du flere krisesentere i nærheten kan du jo spørre de andre dersom det første takker nei 😊

Anonymkode: b6683...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...