AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Jeg er så redd for overoppheting i denne varmen! Når bør man være bekymret for dette? Jeg har klart å få temp ned til 22 på soverommet til baby nå, hun ligger i kortermet pysjamas og soveposen sin. Er det grunn til bekymring? Jeg er førstegangsmamma og synes rett og slett det er helt umulig å ha baby i denne varmen! Hva er deres «terskelverdier» når det kommer til temperatur på soverom? Anonymkode: 5061f...ceb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Har baby hjemme og vi får det ikke kjøligere enn 25 grader. Har på body og tynn sovepose. Har en vifte på. Det vokser opp barn i varme land også, så det går nok helt fint. Anonymkode: c4b02...ff3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Hvorfor bruker dere sovepose når det er så varmt? Her ligger babyen kun i bleia. Anonymkode: 450c8...3f4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Får det ikke kaldere enn 24. Han ligger i kun bleia, men er klam allikevel. Har vinduet åpent og vifte på. Anonymkode: f2279...181
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 Her er det 21 grader og baby ligger i ullpysjamas med dundyne. Han er ikke for varm. Anonymkode: 31bba...b8c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker dere sovepose når det er så varmt? Her ligger babyen kun i bleia. Anonymkode: 450c8...3f4 Hun sliter litt med å finne roen uten. Sparker, spreller og setter seg fast i sprinklene... Anonymkode: 5061f...ceb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har baby hjemme og vi får det ikke kjøligere enn 25 grader. Har på body og tynn sovepose. Har en vifte på. Det vokser opp barn i varme land også, så det går nok helt fint. Anonymkode: c4b02...ff3 Hvor har dere fått tak i tynn sovepose? Jeg finner ingen (bortsett fra done by deer sin - som er utsolgt overalt!) Anonymkode: 5061f...ceb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har dere fått tak i tynn sovepose? Jeg finner ingen (bortsett fra done by deer sin - som er utsolgt overalt!) Anonymkode: 5061f...ceb H&M hadde i appen sin 😊 Anonymkode: c4b02...ff3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 Det er 24 grader på soverommet her nå. Babyen ligger i kortermet body og bare dynetrekket (har tatt ut dyna). Det står ei vifte på der inne, den fungerer som hvit støy i samme slengen. Det er fint med sommer, men det er litt slitsomt med stekende sol og baby, syns jeg. Storesøster ble født sommeren 2018, hvor vi til tider hadde over 30 grader på soverommet samme hva vi gjorde. Det var ugreit, men det gikk tross alt bra og jeg er ikke så bekymret nå (denne babyen er født i februar, og dermed eldre og jeg håper det ikke blir fullt så varmt i år). Anonymkode: ddf5d...557
tussi84 Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 Lurer på hva vi skal gjøre her med temperaturen når vi får baby. På sommeren for 2 år siden da det var 30 grader omtrent ++ ute hver eneste dag omtrent, så var det 29 til 30 grader på soverommet hver eneste natt omtrent.. Vifta og vinduer gikk for full guffe.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #11 Skrevet 2. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 24 grader på soverommet her nå. Babyen ligger i kortermet body og bare dynetrekket (har tatt ut dyna). Det står ei vifte på der inne, den fungerer som hvit støy i samme slengen. Det er fint med sommer, men det er litt slitsomt med stekende sol og baby, syns jeg. Storesøster ble født sommeren 2018, hvor vi til tider hadde over 30 grader på soverommet samme hva vi gjorde. Det var ugreit, men det gikk tross alt bra og jeg er ikke så bekymret nå (denne babyen er født i februar, og dermed eldre og jeg håper det ikke blir fullt så varmt i år). Anonymkode: ddf5d...557 Jeg synes plutselig heller ikke at sommer er noe særlig nå som vi har baby i hus🙈 Anonymkode: 5061f...ceb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #12 Skrevet 2. juni 2020 Vi skaffa oss aircondition i fjor, jeg fant ikke roen når det var så varmt. Den har redda nettene her ihvertfall. Lot han som baby sove i bleia med en gulpeklut over seg når det var veldig varmt. Skjønner ikke åssen folk kan pakke på unga pysj, dyner og sove pose når det er så himla varmt. Da burde man kjøpe sånne tynne som aden & anais har i såfall Anonymkode: 3f32c...458
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #13 Skrevet 2. juni 2020 Kun bleie hilsen sørlandsmor Anonymkode: c1cc5...349
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #14 Skrevet 2. juni 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke åssen folk kan pakke på unga pysj, dyner og sove pose når det er så himla varmt. Jeg kler baby i like mye som jeg kler meg selv i. Jeg sover med bomullstskjorte og tynn dyne. Anonymkode: c4b02...ff3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #15 Skrevet 2. juni 2020 Todelt bomullspysj og to ullpledd over - som han garantert sparker av seg i løpet av natta. Har oppe døra til soverommet hans og flere vinduer i huset er åpent så det blir litt gjennomtrekk. Kjempeklam og varm temp der uansett hvor godt vi lufter , har fått det ned i 21 grader nå. Vansllgbia sover han i 17-18 grader Anonymkode: 52f45...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå