Gå til innhold

Sex rett før mensen. Hva tenker dere menn hvis dere får blod på pikken eller fingrene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det krise? Ekkelt? Jeg blør ofte etter sex rett før mensen. Er det unormalt? Har så lyst han skal fingre meg, men redd det kommer blod. 

Anonymkode: 64b34...979

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det kommer blod så er det vel når du har menstruasjon og ikke rett før. Det er vel en del som har samleie under menstruasjon så det må du spørre partneren din om.

Anonymkode: c9b85...399

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det kommer blod så er det vel når du har menstruasjon og ikke rett før. Det er vel en del som har samleie under menstruasjon så det må du spørre partneren din om.

Anonymkode: c9b85...399

Jo, han får blod på penis noen dager før jeg får mensen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kun vært med èn mann som ikke syns at blod har vært krise. Og det satte jeg enormt pris på. Helt greit å ikke like blod men om han fikk blod på seg eller pikken så lagde han ikke et stort nummer ut av det, er jo sånt man må regne med om man ligger sammen før eller under mensen. Han hadde heller ikke noe imot å ha sex med meg selv om jeg hadde mensen (han kalte det bare ekstra glid, haha), og jeg er alltid superkåt når jeg har den. Man lukter jo annerledes når man har mensen osv men det brydde han seg ikke om. Om det var mye blodsøl så ba jeg han bare ikke se på penis og la meg få vaske det bort, og det var helt greit. :P 

Veldig befriende å være med en så åpen og forståelsesfull mann. ❤️❤️ Andre jeg har vært med syns mensen er sååå ekkelt og så forferdelig og herregud jeg må bare gå å gjemme meg om jeg har mensen... 

Anonymkode: 42437...3c2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes aldri blod var krise, men så hadde også eksen mellomblødninger i tid og utide.  Det eneste er at blodlukt og litt annerledes friksjon, ikke er så opphissende.  Fingring var absolutt null problem.  

Anonymkode: cf29d...c66

AnonymBruker
Skrevet

Er sikkert jeg som er dum, men trodde ikke at kvinneguiden var for menn?

Anonymkode: 4bbb4...dac

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det krise? Ekkelt? Jeg blør ofte etter sex rett før mensen. Er det unormalt? Har så lyst han skal fingre meg, men redd det kommer blod. 

Skjer innimellom det ja, og da sier jo som det er "blir noen dagers opphold nå" 

Anonymkode: e6b70...6ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å ha sex når jeg har mensen! Jeg satte meg oppå ansiktet til min elsker og han slikket meg villig. Han fikk blod i skjegget og så ikke ut etterpå 😜 Han bryr seg ikke, det er jo bare til å tørke det av etterpå.

Elsker menn som ikke bryr seg om litt blod. Dere andre er bare pingler!

Anonymkode: 777ff...3f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt, men krise er det ikke. Vil helst ikke ha sex når det er blod, men lager ikke noe styr ut av det om det skjer.

Anonymkode: 13d5e...dec

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd at noen syns det var krise med blod. Heldigvis, for det er jo ekstra digg da. 

Anonymkode: a66a4...026

AnonymBruker
Skrevet

Kan nok hende jeg hadde stått over å slikke ei med mensen, men å få blod på pikken gjør da vel ingenting.
Vasker seg jo etter sex uansett, så om kusejuicen har litt rødt i seg plager ikke meg. 

Anonymkode: 1bd37...bf2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke annet enn at jeg lurer på hvor håndkleet er, og at jeg tar en dusj etterpå. Det går helt bra, ingenting å bli hysterisk for. Jeg liker dog ikke smaken av blod, og styrer unna oralsex i de tider. Vil hun ha sex er det helt fint for meg.

Anonymkode: 2ed9e...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Stod det ikke hva tenker dere menn om å få blod på pikken eller fingre? 

Anonymkode: 1bd37...bf2

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer for så vidt at underlivet er mer sårbart under mensen, men dersom man har fast partner og ikke opplever det som et problem, så er det heller ikke et problem tenker nå jeg. 

Anonymkode: 83935...d2f

Skrevet

Tror jeg har svart på noe lignende tidligere, men.... Personlig så bryr jeg meg ikke stort om litt blod, men når det er håndklede og pule-lyder som nærmer seg støvel som sitter fast i myra, så anser jeg det som en "tjeneste" å ha sex :fnise: Snoppen min er "skjør", og tåler faktisk ikke "inneklimaet" under mensen spesielt godt. Personlig synes jeg like godt man kunne vente noen dager, men samtidig har jeg full forståelse for at damer er keen på litt "trøst" i den perioden. Av erfaring har jeg funnet ut at det beste for "freden" er bare å være med på leken 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blod på pikken bryr jeg meg ikke om, litt ekkelt på tunga bare.

Anonymkode: e72b9...c48

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd at menn har syns det har vært krise. Har vel skjedd et sånt "uhell" i alle mine tidligere forhold, og nåværende og det har aldri blitt noen sak ut av det.

Anonymkode: 7bce8...9fd

Skrevet

"På tide å vaske seg". For mannen, altså. Etterpå. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjapp håndvask, så tilbake til mer lek....

Skrevet

Min mann sa til meg da vi først begynnte sammen "jeg kommer aldri til å ha sex med deg mens du har mensn!" Det varte helt til første mens😂😂 og jeg måtte nekte han å slikke, for det synes jeg er ekkelt i den tiden. 

Han synes vell i utgangspunltet det var ekkelt, men kjente vel han ikke greide en uke uten🙈 og fant vel da ut at det fikk helt fint, og var som oftest ikke så mye som kom på han uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...