Gå til innhold

Smaker dama/fitta vondt rett før mensen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ved slikking? Tenker om det er feil av meg å bli slikket rett før jeg vet mensen kommer. Et par dager før. Noen som vet? 

Anonymkode: eff11...62a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke selv lagt merke til at jeg smaker eller lukter annerledes før mensen, men i et par dager ETTER mensen vil jeg ikke ha oralsex, og helst ikke sex i det hele tatt. Synes det lukter litt ekkelt.

Anonymkode: 8262d...99e

AnonymBruker
Skrevet

Det smaker litt stramt et par dager før mensen, men jeg er som regel så kåt at jeg bryr meg ikke.

Anonymkode: 0b795...2b9

AnonymBruker
Skrevet

Det kan lukte litt stramt ja, men det gjelder kanskje ikke alle.?

Anonymkode: ea3c8...b3a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det smaker litt stramt et par dager før mensen, men jeg er som regel så kåt at jeg bryr meg ikke.

Anonymkode: 0b795...2b9

Hmmmmm, da får jeg si han ikke får lov før etter mensen. Vil ikke skremme han bort. Men han elsker visst å slikke og har visst så lyst. Har kun truffet han et par ganger. Hadde du brydd deg om litt hår da? Vokset meg for 2 uker siden, så litt hår har det kommet. Er så kåt og har så lyst, men livredd han skal få avsmak. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan lukte litt stramt ja, men det gjelder kanskje ikke alle.?

Anonymkode: ea3c8...b3a

Hva mener du med stramt? Vond smak og lukt? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er forskjell på smaken når jeg har eggløsning, og rett etter mens, men ikke rett før. Smaker på meg selv med jevne mellomrom, og gjerne før sex hvis jeg vet han skal gå ned på meg, bare så jeg vet at frøkna er klar for action 😅

Anonymkode: fc2c4...e5e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmmmmm, da får jeg si han ikke får lov før etter mensen. Vil ikke skremme han bort. Men han elsker visst å slikke og har visst så lyst. Har kun truffet han et par ganger. Hadde du brydd deg om litt hår da? Vokset meg for 2 uker siden, så litt hår har det kommet. Er så kåt og har så lyst, men livredd han skal få avsmak. 

Ingen dør av litt hår. Men du kan jo alltids barbere deg?

Anonymkode: a1e66...b61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved slikking? Tenker om det er feil av meg å bli slikket rett før jeg vet mensen kommer. Et par dager før. Noen som vet? 

Æsj det er ekkelt!

Anonymkode: f8326...004

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tror det er lurt sex under mensen er turn off

Anonymkode: f8326...004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er forskjell på smaken når jeg har eggløsning, og rett etter mens, men ikke rett før. Smaker på meg selv med jevne mellomrom, og gjerne før sex hvis jeg vet han skal gå ned på meg, bare så jeg vet at frøkna er klar for action 😅

Haha

Anonymkode: fa040...cad

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen dør av litt hår. Men du kan jo alltids barbere deg?

Anonymkode: a1e66...b61

Vil ikke barbere meg når jeg vokser meg regelmessig. Det ødelegger jo voksinga, og blir mer hår. Får si det som det er, så får han velge. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normalt at jenter smaker på seg selv???

AnonymBruker
Skrevet

Smaker litt umami. Elsker å slikke. Alle dager i måneden.

Anonymkode: b8bb0...7bf

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Jordbærsmak m/ krem !😄

Skrevet

Alle smaker forskjellig. En vask i forkant gjør gjerne bra

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke smake på en venninne, og så kan hun smake på deg? Bedre å sjekke selv så vet du helt sikkert.

Anonymkode: 32362...62c

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan han ikke få velge selv? Enn hvis han ikke bryr seg om hva det smaker og blir avtent av at du nekter han.. 

Skrevet (endret)

Den smaker minst da faktisk. Mest smak er det rett etter og litt når de har eggløsning.

Kan tillegge at ei fikk mens da jeg holdt på. Det var lyst slik at jeg så det kom langs fingeren min for den var inne i henne. 

Da sa jeg, hihi se her hva jeg fant. 😄

Oii kom den nå ja...  Så lo vi av det. Slikket ikke mere bare hentet et håndkle og gønnet på med penisen istedet. Måtte jo ikke etterlate uferdig arbeid.

Endret av Hr. Aktiv
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...