AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Ved slikking? Tenker om det er feil av meg å bli slikket rett før jeg vet mensen kommer. Et par dager før. Noen som vet? Anonymkode: eff11...62a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Jeg har ikke selv lagt merke til at jeg smaker eller lukter annerledes før mensen, men i et par dager ETTER mensen vil jeg ikke ha oralsex, og helst ikke sex i det hele tatt. Synes det lukter litt ekkelt. Anonymkode: 8262d...99e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Det smaker litt stramt et par dager før mensen, men jeg er som regel så kåt at jeg bryr meg ikke. Anonymkode: 0b795...2b9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 Det kan lukte litt stramt ja, men det gjelder kanskje ikke alle.? Anonymkode: ea3c8...b3a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det smaker litt stramt et par dager før mensen, men jeg er som regel så kåt at jeg bryr meg ikke. Anonymkode: 0b795...2b9 Hmmmmm, da får jeg si han ikke får lov før etter mensen. Vil ikke skremme han bort. Men han elsker visst å slikke og har visst så lyst. Har kun truffet han et par ganger. Hadde du brydd deg om litt hår da? Vokset meg for 2 uker siden, så litt hår har det kommet. Er så kåt og har så lyst, men livredd han skal få avsmak. Anonymkode: eff11...62a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan lukte litt stramt ja, men det gjelder kanskje ikke alle.? Anonymkode: ea3c8...b3a Hva mener du med stramt? Vond smak og lukt? Anonymkode: eff11...62a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 Jeg synes det er forskjell på smaken når jeg har eggløsning, og rett etter mens, men ikke rett før. Smaker på meg selv med jevne mellomrom, og gjerne før sex hvis jeg vet han skal gå ned på meg, bare så jeg vet at frøkna er klar for action 😅 Anonymkode: fc2c4...e5e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hmmmmm, da får jeg si han ikke får lov før etter mensen. Vil ikke skremme han bort. Men han elsker visst å slikke og har visst så lyst. Har kun truffet han et par ganger. Hadde du brydd deg om litt hår da? Vokset meg for 2 uker siden, så litt hår har det kommet. Er så kåt og har så lyst, men livredd han skal få avsmak. Anonymkode: eff11...62a Ingen dør av litt hår. Men du kan jo alltids barbere deg? Anonymkode: a1e66...b61 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ved slikking? Tenker om det er feil av meg å bli slikket rett før jeg vet mensen kommer. Et par dager før. Noen som vet? Anonymkode: eff11...62a Æsj det er ekkelt! Anonymkode: f8326...004 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #11 Skrevet 2. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmmmm, da får jeg si han ikke får lov før etter mensen. Vil ikke skremme han bort. Men han elsker visst å slikke og har visst så lyst. Har kun truffet han et par ganger. Hadde du brydd deg om litt hår da? Vokset meg for 2 uker siden, så litt hår har det kommet. Er så kåt og har så lyst, men livredd han skal få avsmak. Anonymkode: eff11...62a Ja tror det er lurt sex under mensen er turn off Anonymkode: f8326...004 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #12 Skrevet 2. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er forskjell på smaken når jeg har eggløsning, og rett etter mens, men ikke rett før. Smaker på meg selv med jevne mellomrom, og gjerne før sex hvis jeg vet han skal gå ned på meg, bare så jeg vet at frøkna er klar for action 😅 Anonymkode: fc2c4...e5e Haha Anonymkode: fa040...cad
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #13 Skrevet 2. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen dør av litt hår. Men du kan jo alltids barbere deg? Anonymkode: a1e66...b61 Vil ikke barbere meg når jeg vokser meg regelmessig. Det ødelegger jo voksinga, og blir mer hår. Får si det som det er, så får han velge. Anonymkode: eff11...62a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #14 Skrevet 2. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er forskjell på smaken når jeg har eggløsning, og rett etter mens, men ikke rett før. Smaker på meg selv med jevne mellomrom, og gjerne før sex hvis jeg vet han skal gå ned på meg, bare så jeg vet at frøkna er klar for action 😅 Anonymkode: fc2c4...e5e Normalt at jenter smaker på seg selv??? Anonymkode: eff11...62a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #15 Skrevet 2. juni 2020 Smaker litt umami. Elsker å slikke. Alle dager i måneden. Anonymkode: b8bb0...7bf
RoH Skrevet 2. juni 2020 #17 Skrevet 2. juni 2020 Alle smaker forskjellig. En vask i forkant gjør gjerne bra
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #18 Skrevet 2. juni 2020 Kan du ikke smake på en venninne, og så kan hun smake på deg? Bedre å sjekke selv så vet du helt sikkert. Anonymkode: 32362...62c 1
Mumsmums Skrevet 2. juni 2020 #19 Skrevet 2. juni 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmmmm, da får jeg si han ikke får lov før etter mensen. Vil ikke skremme han bort. Men han elsker visst å slikke og har visst så lyst. Har kun truffet han et par ganger. Hadde du brydd deg om litt hår da? Vokset meg for 2 uker siden, så litt hår har det kommet. Er så kåt og har så lyst, men livredd han skal få avsmak. Anonymkode: eff11...62a Kan han ikke få velge selv? Enn hvis han ikke bryr seg om hva det smaker og blir avtent av at du nekter han..
Hr. Aktiv Skrevet 2. juni 2020 #20 Skrevet 2. juni 2020 (endret) Den smaker minst da faktisk. Mest smak er det rett etter og litt når de har eggløsning. Kan tillegge at ei fikk mens da jeg holdt på. Det var lyst slik at jeg så det kom langs fingeren min for den var inne i henne. Da sa jeg, hihi se her hva jeg fant. 😄 Oii kom den nå ja... Så lo vi av det. Slikket ikke mere bare hentet et håndkle og gønnet på med penisen istedet. Måtte jo ikke etterlate uferdig arbeid. Endret 2. juni 2020 av Hr. Aktiv 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå