Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer skal prøve å bli gravid i starten av 2021. Men jeg klarer ikke tenke på noe annet enn baby og graviditet. Leser her inne hele tiden, ser på babyprogrammer og dagdrømmer om det konstant. Er utfordrende fordi jeg vil egentlig nyte tiden nå før denne fasen og sliter med å konsentrere meg om andre ting. 

Er dette vanlig? flere som har opplevd dette? 

Anonymkode: c1c88...ed9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel det man kaller å være verpesyk? Er ikke så veldig uvanlig blant mine bekjente iallefall, men sikkert slitsomt. Prøv å legg fra deg disse tankene nå, finn noe annet å fokusere på. Du har god tid til å tenke på graviditet og baby når du faktisk er gravid. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å tenk på bekkensmerter, kvalme, revning under fødsel, våkenetter, bæsjebleier, gulpekluter, ammeproblemer, og kolikkbaby med ustanselig hyling.

Anonymkode: d5f0d...5b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt 😅

Anonymkode: 37c72...a88

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg så er annenhver person du ser ute enten gravid eller triller på barnevogn 😂

Anonymkode: e9e11...bc5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært helt lik selv! Har lest opp og ned om alt vedrørende graviditet, fødsel og småbarnstiden siden jeg var 18 år 😅 Men så har jeg og min kjære vært opptatt av at timingen skal være riktig, og det var først nå at tiden endelig var inne. Nå er jeg 26 år gammel, så har vært verpesyk i mange år 😂

Anonymkode: f359e...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...