AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Jeg leste at de åpner Italia nå 3. Juni og de sier at man slipper denne to ukers karantenen etter ferien. Er dette sant ? Jeg og typen har veldig lyst til å reise og tenker å reise dit . Jeg har lest om dette , men han er usikker på om det er sikkert at man slipper karantene reglene? Anonymkode: 43734...596
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 All fritidsreiser gir i utgangspunktet 10 dager karante. Noen fritak i norden, men Italia går ikke under dem. At Italia åpner opp har ingen påvirkning på norske lover. Anonymkode: 82fba...cca
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg leste at de åpner Italia nå 3. Juni og de sier at man slipper denne to ukers karantenen etter ferien. Er dette sant ? Jeg og typen har veldig lyst til å reise og tenker å reise dit . Jeg har lest om dette , men han er usikker på om det er sikkert at man slipper karantene reglene? Anonymkode: 43734...596 Du må i ti dagers karantene ved hjemkomst. Og det er vel foreløpig vanskelig å komme seg til og fra også. Forhåpentligvis normaliserer ting seg mer snart, men jeg tviler på store endringer før sommeren. Anonymkode: a5a35...de9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må i ti dagers karantene ved hjemkomst. Og det er vel foreløpig vanskelig å komme seg til og fra også. Forhåpentligvis normaliserer ting seg mer snart, men jeg tviler på store endringer før sommeren. Anonymkode: a5a35...de9 Men de sa på VG Elns at man slapp disse karantene reglene , da slipper man jo de her Anonymkode: 43734...596
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: All fritidsreiser gir i utgangspunktet 10 dager karante. Noen fritak i norden, men Italia går ikke under dem. At Italia åpner opp har ingen påvirkning på norske lover. Anonymkode: 82fba...cca De sier på VG at man slipper det🤷🏼♀️ Så hvorfor skriver de det da..? Anonymkode: 43734...596
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 Kun Danmark man slipper karantene fra 15. juni. Anonymkode: a5a35...de9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 Jeg tenker de mente at man slipper de italienske karantenereglene når man reiser dit. Ikke at man slipper de norska når man returnerer... Anonymkode: aa33f...b78 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: De sier på VG at man slipper det🤷🏼♀️ Så hvorfor skriver de det da..? Anonymkode: 43734...596 Reisende fra EU og Schengen slipper karantene fra 3. juni ved innreise til Italia. Men karantene ved hjemkomst gjelder fortsatt. Anonymkode: a5a35...de9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sier på VG at man slipper det🤷🏼♀️ Så hvorfor skriver de det da..? Anonymkode: 43734...596 Trur du misforstår hva de skriver. Det er for innreise til itale, ikke tilbake i Norge. Anonymkode: 82fba...cca
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 Du må ikke sitte i karantene når du kommer til Italia, men du må fortsatt sitte 10 dager i karantene når du kommer hjem til Norge. Dessuten fraråder UD reiser til Italia, så reiseforsikringen dere vil ikke dekke ei krone hvis noe skulle skje. Det vil altså være helt idiotisk å reise til Italia i sommer sånn som det ser ut nå. Dere får heller krysse fingrene for at reglene endrer seg utover høsten Anonymkode: 7dcd5...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå