Alterna Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 Hvilke produkter er best - hva er deres favorittmerke? Aner ikke hva jeg skal velge mellom, har lyst til å prøve noe nytt. Forslag? Jeg har langt, tynt, slitt, kjemiskbehandla hår...
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Hadde jeg bare klart å holde meg til favorittene, så... Jeg har hår som er farget, glatt i strukturen, for tida ganske kort, men med hele lengder i overhåret. Jeg endrer klipp og farge OFTE. Mine favoritter: *Shampo og balsam fra Kerastase Resistance. Ingen over, ingen ved siden. Pleier håret, men det klapper ikke sammen, og balsamen er samtidig kur. *Proteinkur Fudge Dynamite (jeg har også Redken Extreme, men den gjør håret tørt og stivt) *Fuktighetskur Joico Moisturizer *Leave in: Redken Anti-Snap og Sebastian Potion 9.
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #3 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har flere Håret mitt har veldig mye behov for fuktighet. Det har mye fall, og blir lett frusete. Shampo og balsam: Redken fresh curls Kerastase oleo relax Clinique renseshampoo Hårkur Redken smoooth down Kerastase oleo relax Styling : Loreal structurizing fibre gel(passer glimrende til all slags hår..taes i når det er bløtt så blir det ikke stivt, men har alikevle superhold) KERASTASE ELASTO-CURL CREME paul mitchell sculpture foam for curls Leave in : Loreals gule serie intense repair
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. juni 2005 #4 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har det på samme måten som Lilith, har mine favoritter, men må stadig prøve ut nye ting likevel. Mine favoritter: Shampo og balsam - MOP C-system har vært favoritt lenge, men driver nå og prøver ut Glisten fra samme merke. Så langt virker den utrolig lovende. Kur - Redken all soft heavy cream for fuktighet. Har ikke funnet noen favoritt proteinkur ennå, men stort sett holder det med fuktighet til mitt hår. Styling - for tiden er favoritten Redken Outshine + en liten ert techni art fix move for å dra luggen litt til side.
Morea Skrevet 30. juni 2005 #5 Skrevet 30. juni 2005 Hm.. Farger og klipper håret ofte. Nå er det mørkt og halvlangt. En "sær" frisyre som vanlig.. Når det gjelder shampo og balsam er jeg ikke helt sikker. Men liker i alle fall Silky Sexy Hair shampoen. Har ganske mye fall i håret og har en frisyre nå som krever at det er litt glattere. Grusomt harry navn på denne produktserien, men de er gode. Holdingproduktene også. Har også likt Redken Color Extend da jeg hadde rødt hår. Favoritt stylingprodukt er også fra Redken. Tror det er nytt. Glatter ut håret uten at det blir flagrete, men heller ikke stivt. Helt fantastisk. Men husker selvsagt ikke hva det heter.
Gjest Daniella_ Skrevet 30. juni 2005 #6 Skrevet 30. juni 2005 Har tre favorittmerker. * Kerastase Nutritive - hårkuren. (shampooen og balsamen er også ganske god) * Redken All soft - shampoo, balsam, kur og leave-in kur for tørre tupper. * Joico K-Pak - bruker shampooen, balsamen, serumet og proteinkuren hvis jeg f.eks har farget håret eller stripet det. Ellers liker jeg også anti-snap i fra Redken.
Gjest Sukkerert Skrevet 30. juni 2005 #7 Skrevet 30. juni 2005 Jeg ble faktisk positivt overrasket over Dove shampo. Håret ble mykt og veldig glatt.
MorningStar Skrevet 30. juni 2005 #9 Skrevet 30. juni 2005 Jeg bruker bare shampoo på håret. Vanlig sånn man kjøper i butikken bare. Håret er lett å gre gjennom uansett.
amarq Skrevet 30. juni 2005 #10 Skrevet 30. juni 2005 Aloe jojoba sjampo fra foreverliving products. Den renser hodebunnen og håret, håret blir mykt og lett å gre. Det er den eneste jeg ikke klør av og som samtidig gir fint hår.
Sommerfugl Skrevet 30. juni 2005 #12 Skrevet 30. juni 2005 Jeg er fornøyd med Redken All soft shampo, balsam og kur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå