Gå til innhold

Hvor opptatt er du av sex fra 1-10?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Jeg bare lurer! Jeg ligger nok på en 0-er... Er singel og greier... Tror nok ikke at jeg kommer til å basere mitt fremtidige forhold på sex... Haha!

Anonymkode: 120b6...213

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et forhold uten sex, fungerer nok dårlig på sikt. Det er på mange måter limet i forholdet som skaper nærheten to mennesker som skal være mer enn venner trenger. Sex er ikke viktigst men må være et samspill mellom resten av relasjonen. 

Anonymkode: 6e7b0...ed6

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Mellom 1.5 og 2

Anonymkode: cfd20...3a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke et konstant tall der. Det kommer an livssituasjon, stress og alle sånne ting. Noen ganger kan jeg være nede i 1 og da tenker jeg ikke særlig mye på sex. Andre ganger kan det være 10, men sånn generelt ligger det kanskje på 6.

Når jeg har vært i et forhold så har det etterhvert blitt ekstremt lite fokus på sex fra min side. Lurer på om jeg noen gang kommer til å være i et forhold der ikke all sexlyst forsvinner. 

Anonymkode: 09246...8a3

AnonymBruker
Skrevet

Tja... 2 kanskje. Om mannen hadde vært veldig interessert og ikke minst flink/nysgjerrig så hadde det nok blitt et høyere tall. Men etter mange år uten noe særlig sex så har sexlysten og interessen min også dalt betraktelig. 

Anonymkode: 81280...904

Skrevet

😂 Selv om vi ikke «baserer forholdet på sex», er det viktig for oss. 7-8 kanskje? Noen ganger mer. 

(Hadde sikkert vært mer hvis vi ikke måtte på jobb og ta vare på familie og annet sånt som trumfer sexen iblant.)

Skrevet

Tja,8-9 kanskje,føler det kan bli litt mye av og til ihvertfall 

AnonymBruker
Skrevet

12.

Anonymkode: 751fb...4a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2.

Anonymkode: c5326...2f6

AnonymBruker
Skrevet

1-2

Anonymkode: e30c8...ac9

AnonymBruker
Skrevet

Om skalaen bare går til 10 blir det vel 10, da... 

Anonymkode: b3d53...47a

Skrevet
9 minutter siden, Bunuel skrev:

2 kanskje..

I og med at jeg er i et forhold uten sex så må jeg nok si at jeg er veldig opptatt av sex .må nåk si 9+ .

Skrevet

Det er ikke så dumt å være smart og nyskjerrig på sex🤔 ...det å skaffe seg teoretisk erfaring fra andre, for at partneren/elskeren skal få den beste opplevelsen faktisk nødvendig... Jeg har både gitt og fått erfaring fra andre som er satt ut i praksis med godt resultat😋

Noen er ca opp til 5 på skalaen og er fornøyd med det, men de vet egentlig ikke hva de har gått glipp av... kanskje hangler forholdet pga uvitenhet? Og noen ligger fra 5 og opp og jager fremdeles etter den beste sexen, fetishen eller andre områder å utvikle sin seksuelle bredde på...

Uten tvil at jeg er mye kåtere enn normalt i jakten på informasjon av delig sex...7 på meg pga små pauser fra miljøet😉

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er 7, kanskje 8

Anonymkode: b3ac5...63a

AnonymBruker
Skrevet

2

Anonymkode: 654f3...7ea

Skrevet

Nå: 0 i våken tilstand, men opplever drømmer om sex flere ganger i uka. Er gravid. 😄

Før: alt fra 0-10 interessen har gått opp og ned i ulike faser av livet og forholdet. Generelt er jeg opptatt av å ha et greit fungerende sexliv, så vil plassere meg på en 6'er.

Gjest 81mod
Skrevet (endret)

.

Endret av 81mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...