Kafka Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 I sommer har jeg lyst til å gå tilbake til røttene og finne igjen bøker på loftet God, lett sommer-lektyre som; Bilettene av Lars S. Chr. 2 av Vetle Lid Larsen Enke for et år av John Irving Ellers leste jeg 'Poor People' (Poor Folk) av dostoevsky sommeren for 2 år siden, og når jeg hadde lest siste setning på siste side - så begynnte jeg på nytt igjen Chapter 1 April 8th MY DEAREST BARBARA ALEXIEVNA,--How happy I was last night--how immeasurably, how impossibly happy!
Gjest Leya Skrevet 29. juni 2005 #3 Skrevet 29. juni 2005 engeler og demoner davinci koden begge av Dan Brown. Litt spenning i hverdagen og ganske mye interessant lesning.
Gjest SSS Skrevet 29. juni 2005 #4 Skrevet 29. juni 2005 Vindens skygge PS! Jeg elsker deg Bienes hemmelige liv
Fat Sally Lee Skrevet 29. juni 2005 #5 Skrevet 29. juni 2005 Ikke for å være noen gledesdreper, men enke for et år av John Irwing er dødskjedelig! Les heller Hvem var Owen Meany av Irwing. DER har du en bra bok Vindens skygge er heller ingen bok i toppklasse, synes jeg... Selv skal jeg gå løs på Engler og Demoner av Dan Brown i sommer
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #6 Skrevet 29. juni 2005 Ellers leste jeg 'Poor People' (Poor Folk) av dostoevsky sommeren for 2 år siden, og når jeg hadde lest siste setning på siste side - så begynnte jeg på nytt igjen Chapter 1 April 8th MY DEAREST BARBARA ALEXIEVNA,--How happy I was last night--how immeasurably, how impossibly happy! Er denne boka oversatt til norsk? Veit du kva den norske tittelen er?
Kafka Skrevet 30. juni 2005 #7 Skrevet 30. juni 2005 Er denne boka oversatt til norsk? Veit du kva den norske tittelen er? Ai.. Nei, beklager - det vet jeg desverre ikke. Ta en tlf til Tannum og hør, de burde kunne svare på det, tror du ikke Burde leses i allefall
Kafka Skrevet 30. juni 2005 #8 Skrevet 30. juni 2005 Ikke for å være noen gledesdreper, men enke for et år av John Irwing er dødskjedelig! Les heller Hvem var Owen Meany av Irwing. DER har du en bra bok Vindens skygge er heller ingen bok i toppklasse, synes jeg... Selv skal jeg gå løs på Engler og Demoner av Dan Brown i sommer det er da deg det går (gikk) utover i så fall, jeg kose meg ihjel selv, så.. :-)
Gjest SSS Skrevet 30. juni 2005 #9 Skrevet 30. juni 2005 Er denne boka oversatt til norsk? Veit du kva den norske tittelen er? Ja, den finnes på norsk. Den er i salg i pocket til kr 128,- Den heter "Fattige folk".
Gjest AAA Skrevet 30. juni 2005 #10 Skrevet 30. juni 2005 Ja, den finnes på norsk. Den er i salg i pocket til kr 128,- Den heter "Fattige folk". Hei SSS Så fint
Anglofil Skrevet 30. juni 2005 #11 Skrevet 30. juni 2005 Leste ut Andres Nød av Val McDermid her forleden, slukte den på 2 dager. Veldig fin. Mvh Yvonne
monja Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #12 Skrevet 30. juni 2005 Selv skal jeg gå løs på Engler og Demoner av Dan Brown i sommer Engler og demoner er knallbra. Faktisk mye bedre enn DaVinci koden synes jeg da.
Anglofil Skrevet 30. juni 2005 #13 Skrevet 30. juni 2005 Ellers er de bøkene jeg skal lese i sommer; Madame Bovary - Gustave Flaubert(snart ferdig) Mannen som elsket Yngve - Tore Renberg Tatt av vinden - Margareth Mitchell Kaptein Corellis mandolin - Louis de Berniéres Pianostemmeren - Daniel Mason Store forventninger - Charles Dickens Ekko i det fjerne - Val McDermid Jeg fatter ikke hvordan hun får det til - Allison Pearson Helt på tur - Chris Dyer Valentine - Tom Savage Gjensynsgleder - Kjell Ola Dahl Dessuten må jeg få lest ut Krig og fred av Lev Tolstoj. Og jeg må få tak i Overtalelse av Jane Austen. Ellers kan jeg anbefale; Stomfulle høyder - Emily Brontë Jane Eyre - Charlotte Brontë Stolthet og fordom - Jane Austen Emma - Jane Austen Bridget Jones' dagbok - Helen Fielding Bridget Jones på randen - Helen Fielding Alle Mankell-bøkene, som omhandler Wallander. Mvh Yvonne
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 30. juni 2005 #14 Skrevet 30. juni 2005 Enig. Digital fortress av samme forfatter er og ei veldig bra bok.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #15 Skrevet 1. juli 2005 Syns Enke for ett år er en fornøyelig bok jeg Plukket akkuratt frem Hvite Niggere av Ingvar Ambjørnsen fra bokhylla. 10 år siden sist jeg leste den og det er virkelig en bra bok!
Gjest Catwoman Skrevet 1. juli 2005 #16 Skrevet 1. juli 2005 ALt av John Grisham, kanskje spesielt "det malte hus" nå siden det er sommer. Jo Nesbøs krimromaner. Holder på med DaVinci koden nå, har ikke kommet så veldig langt enda, men hittil syns jeg den er kjepebra, og vil absolutt anbefalle den.
Betcy Skrevet 1. juli 2005 #17 Skrevet 1. juli 2005 Jeg får henge meg på Dan Brown-bølgen :-) "Engler og Demoner" er knall-bra, og er nå halv-veis inne i "DaVinci-koden". Virkelig god underholdning! Ellers så vil jeg anbefale Henning Mankell og Jo Nesbø på det sterkeste for de som liker krim og spenning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå