ryggsmerter Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Tenker nok er nok, har mye ryggsmerter på grunn av skiveprolaps og må få det fikset. Er det noen som har erfaring med dette, og eventuelt en kirurg de kan anbefale? [Mann, 55]
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Jeg har også skiveprolaps som jeg har slitt med i mange år, og min erfaring er at de nesten ikke opererer prolapser med mindre du har ekstreme smerter eller du mister førligheten i benet eller kontroll over urin og avføring. Anonymkode: 1c0e0...f15 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Som AB over her skriver, så operer de nesten ikke skiveprolapser lenger. Da er det helt ekstremt og man har mistet følelsen i bein og mistet kontroll over urinen. Er det en privat kirurg du tenker på? Eller et sykehus? Anonymkode: ce9cf...be3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Ullevål. Helt topp! Anonymkode: e7aa3...afc
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 Ullevål er vel på toppen i Norge. Men som nevnt over; du skal ha store nevrologiske utfall før det opereres. Grunnen; for stor risiko, du kan ende opp med intensive ureverisble smerter, nummenheter, lammelser, urininkontinens etc etc Anonymkode: 99b1b...dfe
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 Om du ikke finner ut av dette med operasjon så forsøk heller å få deg et opphold på Kysthospitalet i Stavern, de kan i allefall være noen som kan hjelpe deg godt på annen måte. Da får du også gått på "ryggskole" så du lærer hvordan du kan hjelpe ryggen din selv best mulig. (De tar også i mot folk etter operasjon) Anonymkode: 16d47...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå