AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Mao, kan man sole seg og bli brun i ansiktet selv om man har flere lag med sminke på?🤔 Anonymkode: 1a3a2...e3f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Kan vel bli rimelig skjoldete tenker jeg. Eller at det skjer no dritt med huden... Anonymkode: 23b06...43b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Solstråler går gjennom sminke uten solfaktor. Rynker får man selv om man bruker sminke (uten solfaktor). Om man blir brun, det vet jeg ikke. Anonymkode: 14a1c...eca 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Ja, lurt å ha solfaktor under om man planlegger å være i sola, eller bare droppe sminken i sola Tror sistnevnte er bedre om du skal sole deg altså. Anonymkode: abd60...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 Strålingen går gjennom glass, så ja det går gjennom sminke. Med mindre du har sminke med solfaktor. Skal du sole deg, dropp sminke og heller ha solkrem med høy faktor Anonymkode: 7bc8a...366 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 Og husk at effekt av solfaktor går ut etter ca 2 timer, så du må smøre flere lag solkrem gjennom dagen for å unngå solskader og rynker. Jeg bruker ikke foundation på sommer pga det er umulig å smøre solkrem flere ganger oppå foundation. Pudder med solfaktor er ikke like effektiv solbeskyttelse som solkrem eller solstift. Anonymkode: 66868...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå